Mini turistički vodič: dan avanture u Coronu, Palawan

Pridružite nam se na nezaboravnom putovanju do Corona, Palawan, gdje čekaju kristalno čiste vode, skrivene lagune i živopisan morski život. Ovaj mini turistički vodič hodat će vas kroz našu dnevnu avanturu na otoku, ispunjenu snorkeling, istraživanjem i kulinarskim radostima. Bilo da gledate naš YouTube video ili čitate naš blog post, na kojem ste za poslasticu. Zaronimo u najosjetljive trenutke našeg nezaboravnog iskustva!...

Dnevni dan Pripyata - poseta napuštenom gradu Černobilu u jednoj nuklearnoj katastrofi

Jedna od nenavadnih aktivnosti koje se mogu učiniti samo u Ukrajini jeste ići na jednodnevni obilazak prijetnog grada Pripyata, grada koji je bio domaćin radnicima černobilske nuklearne elektrane. Oko 3 sata vožnje iz Kijeva, obično odlazak u 8 ujutro, uz nekoliko sati vođene ture, i nazad u Kijev pre kraja popodneva....

Nedelja sanjanja u Kartahena de Indijas, Kolumbija

Lokalni prijatelji u Kolumbiji su mi rekli da se čudim o Kartaheni, gradu o kome sam znao blizu ništa. Plaže, svježa hrana, sunce, Karipsko more, lijepa arhitektura, UNESCO-ove svjetske baštine, neverovatne plaže i sjajne ljude - to je upravo ono što se može naći na najpopularnijem odmoru u Kolumbiji, bili su u pravu!...

Odmor u Bogoti, Kolumbija: gradska tura, zabavni park, rafting, planinarenje

Bogota, glavni i naseljen grad u Kolumbiji, kulminira na 2600 metara u Andama, većinom je poznat po nekim novijim pričama o drogama - ali je definitivno velika destinacija za sve vrste aktivnosti....

Za odmor u Tajlandu: Prvi dan, Bangkok [Turistički vodič]

Pa stigao, yum yum, vruće. U avionu sam u Bangkoku. Skriveno između dva danskog jezika nemam puno prostora. Ovaj let je beskrajan, spavam nekoliko puta, vreme ne prođe, vreme je kao zaustavljeno. Posle 10 sati leta konačno sam stigao! Uzmem torbu i idem na BTS (skytrain). Ovdje, kao iu Grčkoj, odaberemo stanicu dolaska i plaćamo tarifu u funkciji....

Tajlandski praznici: 2. dan, šetati ulicama Bangkok

Otvorio sam oko, šteta 10, sigurno nedostaje doručak. Čuje se oluja, čuo sam drumanje kiše. To je znak, ne želim da se vratim na spavanje. Spavala sam tako dobro! Primetim modrice na mojim nogama i ramenima. Masaža nije bila tako nasilna. Jednostavno sam modrica! Tražim kafić jednorona -> metro, Skytrain ovde Ja sam u okrugu Silom....

Tajlandski odmor: treći dan, Bangkok centar

Bangkok centar. Započinjem ovaj novi dan sa doručkom i onda idem u bazen. Na ležaljkama za sunčanje nalaze se japanski lounging. Ulazim u vodu, super je. Nebo je sivo od kada sam stigao, nema potrebe za zaštitom od sunca. Idem na plivanje, ali zaustaviti vrlo brzo jer gubim dno za kupaći kostim. Ups, nadam se da niko nije video!...

Tajlandski praznici, deo 5: dolazak u otoke Koh Mook na Trangskim ostrvima

Sreda, kratka verzija: Paradise! Jutros, dok sam se probudio u gradu Trang, već sam se osećao veoma toplo, to je 31 ° C, a samo u 9 sati ujutru. Ja ću povući novac, jer na ostrvu nema bankomat. U mini kombiju na putu do luke vidim nešto čudno. Na jednom kvadratu nalaze se dvije duge paralelne linije odjeće koje su se proširile s ptičjim kašama. Sa svake strane postoji niz ljudi koji su dobro usklađeni. Ne znam šta ih rade intrigiraju! Zvižduk zvučao i osoba iz svake linije napredovala ... I nikada neću znati ostalo zato što ponovo počinjemo da se krećemo. Ne znam da li je to igra, koja se prostire pticama ...? Tajlandski ljudi u kombiju ne govore engleski, niko me ne može objasniti....

Tajlandski šestogodišnji odmor: ostrvo Koh Mook, Farang i Charlie beach

Kratka verzija: Charlie beach, petak subota. Duga verzija: Danas u petak promjenjujem hotele. I da raj ima cenu, ostao sam samo dve noći :). Tako da stižu popodne u drugom delu ostrva, na plaži Farang, takođe zvanu Charlie Beach. Ovde je malo vjetra, toliko bolje. Sretnem se sa mladim ljudima, čini se da se kreću i srećna sam jer ću se sresti sa ljudima....

Frank Gehry Biomuseo de Panama i Amador Causeway do Panama

Rezervisao sam samo osnovnu sobnu opciju, ali kao platinum član Radisson Rewards-a, ponudio sam nadogradnju u poslovnu prostoriju sa pogledom na kanal, uz svakodnevni besplatan doručak....

2 sata hoda u Casco Viejo, gradu Panama

Dolazeći od turneje grada, autobusom SightSeeing Hop Hop Hop Off Panama, nama je dodeljena mapa starog grada, uključujući i predloženu šetnju u Casco Antiguo ili Casco Viejo, starog grada Paname, koji je takođe jedan autobusnih stanica....

Kayak putovanje u Gamboa kišne šume na jezeru Gatun

Rezervisano na avanturama Paname, dan putovanja Panamskog kanala u Panama City uključio je hotelski pickup, koji je preseljen u poslednjem trenutku od 8 do 7:15 časova, aranžiranog preko Facebook Messenger-a....

Zbog čega Pub puzati Panamu jednim od najboljih?

Biti u Panami samo oko 2 sedmice, a ne znajući ništa o zemlji, niti bilo koga tamo, pogledao sam na internetu šta da radim, uključujući i kušingarske događaje u gradu....

6 best plaže u Cartageni Colombia

Plaže Cartagena su brojne, i možda bi bilo teško odlučiti o čijoj posjeti. Neke od njih se nalaze direktno u gradu, neke od njih na obližnjim ostrvima, a svi imaju svoje specifičnosti, ovisno o tome šta radite....

Kako je prošetati Besplatno pješačenje u Bogoti?

Ne kao prvi dan u Bogoti, niti prvi put u poseti istorijskom centru, La Candelaria, čuo sam na Couchsurfingu o besplatnoj pešačkoj turneji koja se svakodnevno dešava....

Kako Je Prošetati Slobodno Hodanje U Kusku?

Kako sam pre nedelju dana imao bogat prvi doživljaj pješačkog putovanja u Bogoti, odlučio sam da koristim svoj prvi celodnevni dan u Kusku za pešačenje. Sa Cusco nadmorskom visinom od 3340 metara, šetnja je bila dobra ideja da se prilagodi, jer nikad nisam bila tako visoka....

Da Li Vrijedi Jednodnevni Izlet Splavarom Rijeke Urubamba?

Tokom trećeg dana u Kusku, bilo je vrijeme za rafting na rijeci Urubamba, koji prolazi kroz Machu Picchu među drugim važnim bivšim mestima Inca i sadašnjim gradovima u Peru....

Treba Li Ići Za Atv Turneju Cusco Quading Za 1 Dan? Da!

Još jedna zabavna aktivnost na otvorenom u Kusku kao dnevnoj turneji je četvrta u svetoj dolini, to je veliko iskustvo! Rezervisao sam je za svoj peti dan u Kusku, pola dana u četvrti oko Kuska i njegove obližnje svetinje....

Kako Je Jednodnevni Izlet U Svetu Dolinu Peru?

Za moj poslednji dan u Kusku, rezervisao sam Sacred Valley of the Incas turneju, koji uključuje tri glavna arheološka nalazišta: ruševine Pisac, ruševine Ollantaytambo i arheološki centar Chinchero....

Otkrijte noćne ljepote Erevana uz besplatnu vožnju pješačevu turneju

Erevan je grad zapanjujuće ljepote, a nema bolji način da se njegova magija doživljava, nego uzimajući guruwalk slobodnu pješačku turneju NERVAN-ovih noćnih ljepota. Navedeni sa znanjem i ljubaznim vodičem, ova turneja posjetila posjetitelje na putovanju kroz gradske osvijetljene znamenitosti i atrakcije, pružajući jedinstven i nezaboravan način da noću doživljava Erevan....

Nha Trang Boat Party: Krajnji vodič za nezaboravnu avanturu

Pridružite se Nha Trang Boat stranci i uđite u nezaboravnu avanturu u obalnom dragu u Vijetnamu. Otkrijte vrhunsko iskustvo, uzbudljive aktivnosti i zadivljujuće destinacije. Ples na energetsku muziku, prepustite se ukusnoj hrani i pićima i stvarajte trajne uspomene sa novim prijateljima. Rezervirajte sada za nevjerovatno putovanje u Nha Trang!...

Graufthal troglodyte pećine domova

Kuće pećine Graufthal troglodita su kuće urezane u stijeni. Nazvani su i maisons des rochers, što bukvalno znači kuće u stijenama, izgrađene su u 17. vijeku, a bile su naseljene do 1947....

Neočekivani trenutak: snježno iznenađenje na planini Rainbow

Pridružite mi se na mojoj nezaboravnom pohodu za planinu Rainbow, Peru, u blizini Cusca, gdje su neočekivani izazovi, smijeh i zadivljujući pogled stvaraju priču o avanturističkim i životnim časovima. Prigrlite neočekivano u putovanju....