Treba Li Ići Za Atv Turneju Cusco Quading Za 1 Dan? Da!

Još jedna zabavna aktivnost na otvorenom u Kusku kao dnevnoj turneji je četvrta u svetoj dolini, to je veliko iskustvo! Rezervisao sam je za svoj peti dan u Kusku, pola dana u četvrti oko Kuska i njegove obližnje svetinje.

Quad bike ATV turneja Cusco

Uzeo sam popodnevnu turneju, jer nisam želeo da se probudim početkom dana odmah nakon posete Machu Picchu, koji je završio u 23h.

ATV Cusco avanture na točkovima

Pikado hotela u 13:30 je bilo na vreme kako je planirano, a ja sam bio poslednji koji je ušao u minibus. Imali bismo 8 učesnika, 3 parove, još jedan tip i ja.

Cusco: Pronađite lokalne aktivnosti

Posle jednog sata putovanja na lokaciju u Urubambi, vreme je bilo hladno. Drago mi je što sam uzeo moj džemper.

Počeli smo potpisivanjem pravnog otpusta, u slučaju nesreće, i dobili neke instrukcije prije početka.

Dali smo oko 15 minuta da se bavimo obližnjim poljima, vozimo oko male parcele i naviknemo na mašine i prekidače.

Quad biciklizam Cusco

Odjednom, bilo je vreme za odlazak!

Stajali smo pored baznog logora, i kad smo svi bili spremni, krenuli smo na put.

Počevši prilično sporo na prljavim putevima, brzo smo otišli na drugu, treću, onda četvrtu brzinu i počeli da osjetimo brzinu - a vjetar je morao spustiti okvire šlema, pošto je vetar donio izgubljenu prašinu u kaciga.

Posle čvrste pola sata vožnje, stali smo usred puta, izašli iz naših četverokotova i divili se pogledu. Neverovatno. Izgleda da je cela Andes Cordillera bila tačno ispred nas, sa svojim snežnim vrhovima i oblacima na vrhu.

Quad bike Moray

Kratka pauza, vratili smo se na naš quad bicikl, još pola sata ili zabavne i avanturističke vožnje sa prekovremenog puta, na bočnim prljavim cestama, dok smo stigli u četvoro vožnje Moray, prva poseta dana, deo sahrane dolina Inka, neke Incan terase.

Bilo je neophodno plaćati S / 70 (21 $ / 18 €) za ulazak na sajt, za dvodnevni ulaz, uključujući i druge svetske Inca ruševine, koje bih posjetio dan nakon tokom drugog dana turneja.

Neki članovi grupe su odlučili da se ne pridruže posjeti i čekaju nas na ulazu.

Odatle, vodič nam je davao neko objašnjenje o ovim terasama, što bi moglo da stvori depresiju do 15 ° C na njenom dnu za najveću od njih, a svaka od stepena bi mogla smanjiti temperaturu za 1 ° C - vjerovatno su se koristili da skladišti hranu, poput prirodnog frižidera, ali niko ne zna sasvim sigurno.

Jedina sigurna stvar je da su ove konstrukcije prilično impresivne, bez obzira na njihovu upotrebu, navodnu ili potvrđenu.

To je bilo za ATV sveti deo doline.

Moray Inca ruševine

ATV ture Kusko Peru

Vrijeme je da se vratimo na našu ATV Quad bicikl avanturu, a ovaj put će ići brže!

Došli smo do pete brzine i još više osećali, a put je kretao malo više gore i dole, prolazio kroz selo, preuzimajući automobile i zaustavivši se u sred stada koji prolaze kroz put.

Veoma lepo vreme koje smo svi uživali, vreme je zapravo dobro, uprkos relativno snažnom vjetru.

Uspeli smo u nekim tačkama da uzmemo četverodnevne bicikle na više od 40kmh, što je bilo prilično impresivno za prvog takmičara poput mene.

Generalno, obratili smo pažnju da sačekamo jedni druge i nikoga ne izgubimo.

Taj sat četvoroje vožnje bio je neverovatan, u nekom trenutku čak i vozio na malim jezerima, malo se raspršio.

Nikada nije bilo nijedne konkurencije, niko nije preuzeo nikoga drugog, jednostavno uživajući u zabavnoj vožnji s prelepim okruženjem.

Nakon okreta, grupa zaustavlja, a vodič nam govori da je sledeći deo automobilom.

Maras soli rude četvoroje

Brzo smo shvatili zašto nismo otišli sa četvoricama, jer je uski put koji je išao gore i nizu planine već bio prilično opasan u minibusu.

Vodič nam je objasnio porijeklo ovih rudnika soli, koje su već koristili Inki, i sposobni su proizvesti tone soli, koji dolaze iz vrlo uskog planinskog izvora.

Rudnici soli su u vlasništvu i dele ih nekoliko porodica u Marasu, a nijedan radnik nije dozvoljen ako nije rođen i podignut u tom selu.

One se redovno šire, a hiljade soli koriste se za proizvodnju soli jednostavnim isparavanjem vode iz slane vode.

Imali smo 15 minuta da lutamo, slikamo, nakon čega smo imali degustaciju slane čokolade, čokoladu naslijedili sa lokalnom solom i mogli smo kupiti suvenire ako želimo.

Posle ove pauze vratili smo se u minibus, koji nas je vratio na četverodnevne bicikle, za poslednji deo našeg vožnje biciklom.

Maras soli rude

Quad biking sacred dolina putovanje

Noć je palo na nas, a mi smo počeli da se vratimo u bazni logor, sve dok nije stvarno postalo mračno i jedva smo videli nešto više od drugih četvoro-bočnih svetala.

U tom trenutku, malo smo sporije, kako bismo sigurno stigli do naše konačne destinacije, gdje nas je naša vožnja vratila kući.

ATV Cuzco quad bike cijena

Rezervisano je sa turističkom agencijom Bloody Bueno Peru, onom o čemu sam čuo na pješačkoj turneji u Kusku, a to zaista ima bolje cijene od drugih turističkih agencija u gradu, poludnevni izlet sa hotelskom pickom je bio S / 100 (30 $ / 26 €).

Nije uključivao ulaz na terase Moray Inca, koji koštaju S / 70 (21 $ / 18 €), važeći dva dana i mogu se koristiti sa danom Svete doline ili S / 130 (39 $ / 34 €) za 10 dana .

Odlasci su mogući u 8h ili u 13h.

Bloody Bueno Peru website
Besplatna pešačka tura po Peruu

ATV Cusco avanture na točkovima je odličan način da saznate više o istoriji Inka, posjetite okolinu, imate neke ekstremne senzacije i uživate u prirodi i lijepom vremenu.

Sve to uz izuzetnu cenu, jer ATV Cusco avanture na točkovima koštaju samo 30 USD po osobi, što je prilično jeftino za poludnevne aktivnosti, uključujući obilazak nekih lokalnih mjesta.

ATV Cusco avanture na kotačima

Često Postavljana Pitanja

Šta na ATV turneju čini u Cusco apelacijski izbor za posjetioce, a kakav se ne može očekivati ​​teren i znamenitosti?
ATV Tour u Cusco-u žalbe na svoju kombinaciju avanture i scenskog istraživanja. Učesnici mogu očekivati ​​da će se kretati s različitim terenima, od ruralnih staza do planinskih pejzaža, nudeći jedinstveni pogled na regiju CUSCO i zabavan, uzbudljiv način za istraživanje.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.