Doručak na tržištu La Perseverancia

Bogota Hidden Treasures (Priroda, hrana i umjetnost)

Dok sam bio u Bogoti, bez puno planova, pogledao sam na aktivnosti koušurfinga.

Bogota skriveno bogatstvo prirodne hrane i umjetnosti na Couchsurfingu

U subotu je održana dnevna turneja, sa hranom, umetnošću i ekološkom avanturu, sa ovim sadržajem:

• Doručak na tržnici Perseverancia (kušajte lokalnu hranu),
  • Eko obilazak u orijentalnim planinama Virgin u Bogoti (planinarenje, vodopadi i jezera),
  • Nacionalni muzej,
  • Gastronomski okrug La Macarena.
Bogota: Pronađite lokalne aktivnosti

Prijavila sam se da se pridružim, pošto je odlazak bio u 7:30 u Narodnom muzeju, koji je bio odmah pored mog hotela, Ibis Bogota Museo, a putovanje je uključivalo posjetu kaskadi, što je jedna od stvari koje sam želeo u Bogoti.

Najbolja cijena Hotel Ibis Bogotá Museo

Kontaktirao sam ih na datom Whatsapp-u kako bi se osiguralo da je turneja uključena, a dogovorili smo se o vremenu i sastanku sastanka i sastali se ispred Museo Nacionala.

Doručak na trzistu perseverancia (probajte lokalnu hranu)

Sastanak na vreme, bio je par organizujući turneju: Sophy, meksičko domaćinstvo, i Jhon, rodom iz tog područja. To je zapravo prvi put organizovao putovanje, a ja sam bio jedini učesnik dok su ga u poslednjem trenutku oglašavali.

Započeli smo sa obilazkom na strani nacionalnog muzeja, gde je šarena gurmanska ulica dobro označena, počevši od grada koji označava sve restorane ulice.

Ušli smo u prekrasnu ulicu i skrenuli lijevo, vidjeli smo Plaza de Mercado La Perseverancia ili tržište Perseverance (okrugsko ime), zgradu sa velikim ukrasom na glavnom zidu i veliku otvorenu terasu, na kojoj Sedeli smo.

La Perseverancia na Wikipedia

Par je lično znao radnike u obližnjim prodavnicama, što nam je brzo donosilo neverovatan doručak:

• svježi lulo sok,
  • supa sa piletinom i jajima, ili tamale, kao izbor za ulaz,
  • pirinač sa umućenim jajima i arepa, kao glavno jelo,
  • vruća čokolada,
  • kreiranje deserta sa voćnom salatom, keksima i sladoledom.
Tamale recept
Lulo (Solanum quitoense) na Wikipediji

Cjelokupan doručak je bio ukusan i prevelik za mene! Nisam navikao da jedem doručak tako rano, i nisam mogao sve da jedem. Imao sam pileće supe i desert, i pitao sam kako se odvode.

Tokom doručka smo imali vremena da razgovaramo o nastavku dana i područja.

Tržište perseverancije

Pogled na dekoraciju zidova je zapravo bio slikarstvo i mozaik ukras. Vodiči objašnjavaju da je ovo mjesto stvorilo zajednica, a La Perseverancia, okrug, jedan je od najstarijih u Bogoti.

Okružno tržište La Perseverancia na kolumbijskom društvenom ekonomskom institutu

Ona nema velike zgrade i funkcioniše poput sela, svi se poznaju, a zajednica organizuje događaje kao što su ulični festivali u kojima svi učestvuju.

Ovo tržište stvorilo je i za zajednicu, a stanovnici su veoma ponosni na to, jer je to način da se pokažu svoje vještine.

Samo pola sata smo bili van tržišta i već smo ga videli!

Hrana je ukusna, a stvaranje deserta je neverovatno, ne samo što izgleda neverovatno, već i odlično. Teško je shvatiti kako su ih uspjeli pripremiti u svojoj stvarno maloj prodavnici stepenicama.

Međutim, to je odličan trenutak uživanja, a ja kažem vodičima nisam siguran kako ću moći hodati nakon toliko hrane, ali mi obezbeđuju da je hrana zaista neophodna prije nego što nas dočekuje.

Tražim da uzmem glavni kurs i toplu čokoladu sa mnom, i idemo da istražimo unutrašnjost tržišta, saznajući više o istoriji susjedstva.

Bavarska pivovara i razvoj distrikta

Oni mi govore da je okrug originalno nastao početkom 20. veka, uglavnom se razvijao sa kompanijom Bavaria Brewery.

Vraćam se kući, pročitao sam malo više o toj kompaniji i naučio da je u drugoj najvećoj pivovskoj kompaniji u Južnoj Americi u najvećoj meri, a proizvodi se puno piva: lokalni Club Colombia, Aguila ili Poker na primjer i drugi svjetski brendovi poput kao Budweiser, Corona ili Stella Artois. Prilično ogromno!

Aguila columbian website pivo
Club Colombia Kolumbijska piva web stranica
Poker Colombian pivo web stranica
Budweiser pivo web stranica
Corona website pivo
Stella Artois web stranica
Bavarska veb stranica piva kompanije

Ulaskom u zgradu, na španjolskom je veliki znak koji govori o istoriji zgrade. Čitava sledeće:

Istorija susedstva radničke klase, perse, ili bolje, istrajnosti, počela je sa pivom i čičom. 1889. godine, u okolini San Dijega, finansirana je prva fabrika piva u Bavarskoj. Radnici kompanije, zajedno sa svojim porodicama, koji su gledali gde žive, stigli su u perse i dali mu život. Kasnije čiča dolazi seljanima, koji korijenju potrošnju ovog pića u zajednici. Od tada je chicha simbol tradicije susjedstva, njenih ljudi i njenih radnika i na ovom tržištu se svi susreću.

Ovo jasno objašnjava kako je ta fabrika napravila ovaj okrug kakav je.

Tržište kuvanja perseverancije

Idemo na stepenice, stigli smo na veliko mjesto, sa stolicama za sedenje, a u samom centru nekoliko mjesta za kuvanje, svaka od njih sa znakom na vrhu.

Znak objašnjava odakle dolaze u Kolumbiji hrana koju kuvaju. Svako kuva tradicionalnu hranu iz drugog regiona!

Sa mojim vodičima, zaustavljamo svakog od njih, pitamo ih šta kuvaju, kako je to posebno, a ponekad i kako se to razlikuje od kuvara odmah pored njih iz drugog regiona.

Neki od njih nude da probamo ono što se priprema, a jedan od njih nam daje punu toplu ispupu koja je upravo završila priprema.

Već sam imao nekoliko ašpasa, ali ovaj je daleko najbolji! Sve ručno i mnogo slatko od onih koje sam ranije pokušao, to je oduševljenje.

Još jedan nam objašnjava različite vrste krompira koji koriste za kuvanje tradicionalnog obroka i pokazuju nam krompir. Neke od njih, nikad ranije nisam video ili čula.

Još jedan iz pacifičkog obala govori nam o ukusnim ribama koje će kuvati, i daje nam puno detalja. Pitamo ih da li možemo videti kako izgledaju ribe, ali ne - oko 9:00, a sveže ribe za dan još nisu stigle, nemoguće ih videti.

Uopšteno govoreći, mesto je potpuno novo, izgleda potpuno bezbedno da se jede, jer svi kuvari nose sve neophodne kuhinje, a svi oni izgleda kuvaju koristeći najviše higijenske standarde.

Svi su izuzetno fini i ponosni na ono što postižu na ovom neverovatnom mestu.

Moji vodiči mi govore da su veoma srećni što stranac interesuje ono što rade, jer im daje malo poverenja da to rade dovoljno kako bi privukli pažnju iz svog okruga.

Tržište prehrambenih proizvoda Perseverancia

Nastavljamo posetu prehrambenom tržištu, u kojoj je puno prodavnica sveža hrana: meso, voće i drugi potrošni materijal.

Imamo kratak pogled, ali provodimo više vremena na jednom od tržišta voća, gdje Jhon čini lično poznatog vlasnika.

Tamo, kažu mi da izaberem koje plodove želim za pauzu za ručak.

Oko nas, sve vrste voća koje su dostupne u Kolumbiji, uključujući i neku vrstu paradajza koje nikada ranije nisam video, i naravno svi standardi voća.

Smiri se za jabuku, krušku, granatu i mango, što će mi biti ručak za dan.

Nakon ove kulinarske stanice, vrijeme je da započnemo pešačenje u planinama do kaskade. Ali, pre svega, moramo napraviti pištolj u toaletima.

Džon nam govori da on živi u blizini u komšiluku i da će biti mnogo lepše da ode na njegovo mesto nego da koristi javne toalete.

Idemo u njegovu kuću, gdje mu majka dočekuje kafu, koja je dobrodošla rano ujutru.

Objašnjavaju mi ​​da slatki ukus potiče od panele, šećera od šećerne trske, koji ima ukusno slatko - čak su mi dali i komad panela po ukusu.

Panela na Wikipedia

Nazad na ulice, u nekom trenutku, pronađemo statuu na kojoj prepoznajem protagoniste: to je poklon Gaitanu, bivšem predsedničkom kandidatu i junaku Kolumbije, što je ubistvo na vidiku sredinom dana 1948. godine do 3 dana nemira, većina grada Bogote je spaljena, i godina nasilja u zemlji. Saznao sam o tome tokom besplatne pešačke ture Bogota.

besplatna pješačka tura Bogota Kolumbija

Zatim idemo u okrugu, gde stižemo do poslednjeg čuda koje ćemo vidjeti u gradu prije nego što odemo na planinu: vrlo dugačko stubište, sa oko 70 stepenica, sve obojene velikom freskom. Objašnjavaju mi ​​da su slike zasnovane na crtežima iz zajednice.

Sigurno koristimo priliku da napravimo nekoliko slika!

Idemo po stepenište, sada smo van grada, a put je jedina granica sa planinama, i idemo nekoliko stotina metara duž puta, do tačke na kojoj prelazimo i započnemo penjanje na planinu, započinjamo naš put do skrivenog vodopada.

Često Postavljana Pitanja

Koja kulinarska iskustva i lokalni ukusi mogu posjetiti posjetitelji kada doručkuju u LanseVeriancia District Market?
Doručak u La PerseVerancia nudi ukus autentične domaće kuhinje, na kojem se nalaze tradicionalne kolumbijske posuđe, svježe voće i lokalnu kafu. Posetioci mogu očekivati ​​živahnu tržišnu atmosferu i priliku da uživaju u raznim svježe pripremljenim, aromatičnim kolumbijskim specijalitetima za doručak.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.