Kako je prošetati Besplatno pješačenje u Bogoti?

Ne kao prvi dan u Bogoti, niti prvi put u poseti istorijskom centru, La Candelaria, čuo sam na Couchsurfingu o besplatnoj pešačkoj turneji koja se svakodnevno dešava.

Tour heroes Bogota

Dugo sam razmišljao o tome, ali nikada nisam imao priliku. Na kraju, juče sam registrovao na svojoj web stranici, za ovu besplatnu šetnju za obilazak Bogota, zvanu heroes tour Bogota, sve na engleskom, ali takođe dostupna na francuskom i španskom jeziku prema njihovoj web stranici.

Registracija je neophodna prije obilaska, kako bi se osiguralo da ga čuvaju na radnom broju učesnika, a takođe će biti u mogućnosti da nas kontaktiraju u slučaju bilo čega, poput nove lokacije sjednice zbog lošeg vremena.

Bogota: Pronađite lokalne aktivnosti

Posle online registracije, dobio sam e-poštu koja potvrđuje moje učešće na turneji na traženi dan, kao i neke praktične informacije o vremenu, sastanku lokacije, kako pronaći vodič ili šta da donesem sa nama.

Couchsurfing website

Sastanak na trgu Bolivar

Sastanak je na glavnom trgu grada, trgu Bolivar, gdje sam stigao oko 10:15 ili 15 minuta prije početka vremena, nakon oko 30 minuta hoda za 2,5km od mog hotela, Ibis Bogota Museo.

Jeftini cijene Ibis Bogotá Museo

Bilo je prilično lako pronaći vodič, koji je držao narandžasti kišobran obilježen Heroes turneju, naziv ove gradske turneje Bogota, koja bi trebalo da bude informativnija od standardne turneje - i, to je bilo!

Jedan vodič me je pozdravio prilikom dolaska, i to je zapravo mladi engleski, španski / francuski govornik koji će nas voditi kroz ovu turneju. Drugi vodič, koji je držao kišobran, bio je profesionalni iskusni vodič koji zna puno stvari o toj oblasti, ali samo španski govoreći - stoga student da radi pričanje.

Kako bi obilazak trebalo da traje 3h30 i stigao sam direktno iz mog hotela bez doručka, i bio sam malo rano, pitao sam odakle da kupim flašu vode koju sam uradio, dok su vodiči čekao da se više ljudi pridruži , Ja sam bio prvi koji se pojavio.

Povratak sa mojom bocom vode, bilo je još 4 osobe, svi koji su čekali da počne turneja.

La Candelaria Bogota

Obilazak je započeo objašnjenjem okoline, jer je trg Bolivara okružen važnim zgradama: Kapitolom sa kucom Kongresa na jugu, gradskim hodnikom na istoku, sudom na sjeveru i katedralom na istoku .

Posle ovih objašnjenja, mogli bismo započeti našu turu, odlazak na ulice La Candelaria u Bogoti, i skoro direktno van glavne ulice, da vidimo skriveni dragulj koju sigurno nećemo naći sami, proglašenje ljudske prava na španskom.

Takođe smo dobili detaljna objašnjenja o tome zašto i kako je stigla tamo, što je učinilo početak turneje na veoma zanimljiv način.

Ovaj mural je zapravo bio iza statue Rufina Joséa Cuervoa, o čemu ja nikad nisam čuo, osim meksičke tekile.

Ovaj kolumbijski pisac, lingvist i filolog imao je interesantan život, o čemu smo malo naučili, pre nego što smo otišli na našu sledeću stanicu, kuću njegove porodice.

Rufino José Cuervo na Wikipedia

Institut Caro y Cuervo

Nastavljamo obilazak ulazeći u kuću Rufina José Cuervo, koji je sada institut Caro i Cuervo, edukativni centar o španskom jeziku.

Prekrasna kuća otvara se na velikom dvorištu sa centralnom fontanom, zaštićenom ukrašenim prozirnim staklom i okruženom vegetacijom. Sigurnosni čuvar nam govori gde smo slobodni da idemo.

Prvo dvorište prolazimo da uđemo u drugi, sa veličanstvenim stablom u centru, i zaustavimo tamo da saznamo više o Joséu Cuervou, ovom španskom potomku koji je igrao glavnu ulogu u nezavisnosti kolonija iz Španije.

Takođe smo saznali sjajne anegdote, kako je on stvorio svoju pivarsku pivaru i gurnuo stanovništvo ka korištenju svog piva umesto čišćenja čiča, domaće fermentisanog alkohola kuvanog kukuruza sa šećerom.

Caro i Cuervo osnivaju službenu web stranicu
Chicha napitak na Wikipedia

Kulturni centar Garcia Marquez

Saznavši puno o Cuervou i nezavisnosti od Španije uopšte, sada je vrijeme da se malo saznate o arhitekturi, kretanjem kulturnog centra Garcia Marques, prelepe zgrade koju smo naučili dizajnirao je Rogelio Salmona, istaknuti kolumbijski arhitekta, rođena u Parizu.

Trebamo malo vremena da cenimo zgradu, saznamo više o njegovom poslu, a takođe se sklonimo od lagane kiše koja je tek započela, jer je ogroman oblak prolazio iznad obližnjih planina koje se graniču sa Bogotom, i lepo nam je kapao kišom.

Fondacija Rogelio Salmona

Palata pravde

Zatim počinjemo saslušati neke od najpoznatijih dijelova kolumbijske istorije, barem poslednjih godina u Evropi, ratova o drogama i kartela.

Vraćamo se na Plaza Bolivar, zaustavljamo pod zaštitom trema dvorca, a naš vodič otvara knjigu koju je nosio sa sobom, pokazujući slike, karte i druge zanimljive informacije, zajedno sa njegovim velikim objašnjenjem.

Čujemo ne samo o ratovima narko koje su u proteklih godinu dana prozvale glavne američke filmove i serijske publikacije, već io kolumbijskom i istorijskom poreklu ovoga.

Kako je bila Kolumbija ranije, kako se to dogodilo, uticaj koji je imao na ljude, socioekonomske implikacije i mnogo više.

Toliko informacija koje smo dobili, o čemu nikad ranije nismo čuli, teško je zapamtiti sve to =)

Posle saslušanja o ovoj dugoj i veoma interesantnoj istoriji, do 1985. godine, koja je moja godina rođenja, prelazimo u zgradu zgrade suda i sednemo na njen mermer, da čujemo više o prometu naranke i drugom događaju, potpuno novom ja.

Sudnica je spaljena 1985. godine, za vreme opsade Palate pravde, ubivši u osnovi celu pravosudnu granu vlade.

Razlozi i implikacije su nam detaljno opisani od strane našeg vodiča, sa puno zanimljivih detalja.

Palata pravde Opsada na Wikipedia

Carrera 7 i Gaitan

Posle ove političke stanice, nastavljamo da idemo duž Carrere 7, glavne slobodne ulice Bogote.

Ova pješačka ulica ima puno restorana, prodavnica, prodavača ulica i uličnih umjetnika.

Mi mijenjamo temu od narana, geriljera i sedimo pod drvetom Park Santander da čujemo više detalja o tim grupama terorista koje su bile poznate zbog FARC-a, ali su zapravo više od toga.

Naš vodič nam objašnjava kako su ove grupe rođene, kakva je situacija u Kolumbiji u ovom trenutku i kako je život ljudi, kako bi nam pomogao da shvatimo kako bi se oružane grupe mogle pojaviti, postale takva ogromna pretnja i šta su uradili u zemlju.

Zatim smo počeli da hodamo duž Carrere 7, dok smo se iznenada zaustavili usred ulice, pored kafe.

Naučili smo da je to mjesto gdje je Hodž Gaitan, kandidat za predsednika, ubijen 1948. godine, dok je sišao niz svoju zgradu kako bi dobio ručak.

Bio je omiljeni populistički kandidat i verovatno bi bio izabran za predsednika.

Iako su okolnosti koje vode njegovoj smrti i dalje nejasne, i postoji nekoliko teorija, ubistvo sredinom dana od ovih veoma poznatih izabranih predsjednika na jasan način dovelo je do onoga što se zove Bogotazo, masivni triodnevni nemiri koji su rezultirali 60% Bogota je spaljeno.

Jorge Gaitan na Wikipedia
Bogotazo na Wikipedia

Degustacija hljeba

Posle svega ove istorije, saznanja o herojima Kolumbije i otkrivanja više o svojoj kulturi i istoriji od jednostavnih droga i nasilja koje znamo od medija, došlo je vrijeme da ustvari okusite kulturu s malom turnejom u Bogotá!

Zaustavili smo se u vrlo maloj pekare, gde smo sedeli i brzo smo služili košu hleba.

Dobili smo objašnjenja o dve vrste hleba koje ćemo okusiti: sferičnog punjenog s sirom, a još jedan napravljen od manijaka i punjenog sa nečim strašnim voćnim želejem.

Ne mogu da podsetim imena ovih hleba, ali su bili ukusni i veoma dobrodošli nakon skoro 3 sata hodanja u gradu i slušanja o istoriji u velikim detaljima.

Jeftini hoteli u Bogotá Kolumbija

Šest ruku - degustacija voća, ručak

Nedaleko od tog područja za degustaciju kruha, napravili smo našu poslednju stanicu, restoranu 6manos (šest ruku), gdje smo se sjedili za stolom i rekli smo da ćemo imati popust od 10%.

Lepa konobarica brzo je došla da nam objasni meni dnevnih opcija koje košta bez popusta od 20000COP (6,5 $ / 5,5 €) do 23000COP (7,5 $ / 6,5 €) u zavisnosti od opcija, a što bi bilo za kasnije, nakon zadnji deo turneje.

Većina nas je naručila ukusni tropski sok, koji smo piškuli dok smo slušali naš vodič koji nam govori o trenutnoj političkoj situaciji u Kolumbiji.

Posle ovog poslednjeg objašnjenja, dobili smo uslugu lepo pripremljenog asortimana kolumbijskog voća, uključujući granatu, lulo i još mnogo toga.

Sve je to bilo vrlo ukusno i uživali smo u tome.

Na kraju degustacije voća, vodič nam je predao nekoliko olovaka i papirni pregled o turneji. Dali smo savete za obilazak dok smo predali ankete - saveti su opcioni, ali je turneja definitivno vredna preporučenog $ 10 savjeta, ako ne i više - nakon čega nas je vodič ostavio u restoranu.

Završio sam sam sa Amerirom Conorom, naručivši ručak, u kojem sam odabrao još jedan tropski sok za piće, pesto supu za predjelo i rebra kao glavno jelo.

Imali smo interesantan razgovor dok smo dijelili ručak, a u jednom trenutku, kada sam tražio račun, čula sam francuski jezik iza brojača.

Bio je vlasnik, Christophe, rodbina Francuske, a mi smo imali kratak razgovor, pre nego što je došlo vreme i za mene da se odmorim i vratim se u moj hotel, Ibis Bogota Museo, koji se nalazi na samo 10 minuta hoda od 6manosa restoran, koji ću ponovo posjetiti, jer nudi odličnu hranu za konkurentnu cijenu, ali i domaćin različitim stranama.

Seis Manos web stranica
Seis Manos Facebook stranica
Seis Manos Instagram
Seis Manos Twitter
Najbolja cena Ibis Bogotá Museo

Heroti za obilazak Bogota u rezimeu

Heroes Tour Bogota je jedna od najljepših stvari u Bogoti, jer ispunjava svoje obećanje da će biti izvan utrke pešačke ture.

To nam je mnogo govorilo o mnogim različitim temama, i posebno nam je ispričalo mnogo poznatih ličnosti Kolumbije o kojima nikad nismo čuli.

Još više smo dobili meso interesantnih ljudi, naučili smo malo o gradu, saznali o bogotskim muzejima i mjestima za posjetu u Bogoti, posjetili mjesta koje nismo sami pronašli, odgovorili pozitivno na pitanje da li je Bogota siguran? , i proveli odlično vrijeme.

Boravak bez heroja  Bogota Kolumbija   je verovatno jedna od najvažnijih stvari u Bogoti u vezi sa obilaskom i obilaskom Bogota u Bogoti, sigurno je dio 10 najboljih stvari u Bogoti kao turista.

Heroji obilazak Bogota

Često Postavljana Pitanja

Koji su aspekti Bogotane kulture i povijesti istaknuti u slobodnoj šetnji i ono što ga čini vrijednim iskustvom za posjetioce?
Besplatna šetnja u Bogoti naglašava bogate gradske kulturne i povijesne aspekte, uključujući znamenitosti, lokalna tržišta i uličnu umjetnost. Nudi vrijedne uvide u gradsku prošlost i sadašnjost, vođeni lokalnim stručnjacima koji pružaju autentičnu perspektivu Bogota.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.