Nedelja sanjanja u Kartahena de Indijas, Kolumbija

Lokalni prijatelji u Kolumbiji su mi rekli da se čudim o Kartaheni, gradu o kome sam znao blizu ništa. Plaže, svježa hrana, sunce, Karipsko more, lijepa arhitektura, UNESCO-ove svjetske baštine, neverovatne plaže i sjajne ljude - to je upravo ono što se može naći na najpopularnijem odmoru u Kolumbiji, bili su u pravu!

Odmor u Cartagena De Indias, Kolumbija

Interaktivna karta za Cartagena de Indias, Kolumbija

Dolazak u hotelu Radisson Cartagena Ocean Pavillion

Sletanje kasno noću, sa direktnim letom Avianca iz Bogote, odlazak i povratak letova za 187 €, a pet noći rezervaciju za 111 $ noću na ovom hotelu 5 * plaža na obali mora, nije bilo puno da se vidi sa leta - niti iz vožnje taksijem (10 000 COP / 3,6 USD, uzeti od zvaničnog taksista aerodroma), pošto je sve bilo mračno.

Međutim, kada je bio početkom decembra, hotel je bio potpuno uređen za Božić.

Cartagena: Pronađite lokalne aktivnosti

Prihvaćen od strane velikog gosta, ponudio sam kao platinum član Radisson Rewards-a, piće dobrodošlice u baru i odličnu nadogradnju na junior apartman.

Posle uživanja u istraživanju velikog apartmana - predvorju, spavaće sobe, dnevnog boravka, 2 kupatila i balkona - otišao sam dole da dobijem piće za dobrodošlicu i pratim je sa hranom u restoranu u bazenu, pokušavajući lokalnu piletinu s kokosom pirinač. Vrlo ukusna !

Lazljiv dan krova

Sledećeg dana sam se ponašao u mnogim hotelskim sadržajima: teretanu, krovnim jacuzzijem (bez djece dozvoljeno), bazenom na vodi.

Krovni džakuzi su jednostavno neverovatni. Prekrasan pogled na plaću La Boquilla i puno prostora za sjedenje oko terase. Na raspolaganju su tri džakuzi - u vrijeme moje posete, jedan od njih je bio van službe, što nije bilo problem.

Nekoliko piva kasnije, nakon mraka, bilo je vreme da se upoznamo sa nekim mještanima u centru grada.

Zajedno na kauču za kosu, meštani su me pozvali da im se pridružim za pića na trgu Trinity, Plaza de la Trinidad. Na malom trgu ispred crkve, sa klupama svuda, okupljaju se lokali (u utorak uveče) nakon razgovora, pica (koji su zvanično zabranjeni u otvorenim javnim područjima) i uživati ​​u jeftini uličnoj hrani - lokalna pataka prodaje se za nekoliko dolara.

U međuvremenu, veče je počelo živim uličnim bendovima, nastavio sa klovnovima koji su napravili nekoliko emisija namenjenih mnogim djeci oko sebe, a završili su sa plesnim performansama.

Bazen i dan plaže

Dan kasnije, moj prijatelj mi se pridružio s njenom ćerkom u hotelu.

Uzeli smo nekoliko ležaljki pored bazena, naručili koktele i uživali u igricama u bazenu dok je trajalo sunce - zbog okolnih visokih hotela, bazen je pod suncem od oko 10 do 15 časova. Savršeno vreme, oko 30 ° C, osećanje veoma ugodno čak i pod suncem.

Radisson Cartagena Ocean Pavillon Hotel - otvoreni bazen uz plažu

Kada smo stigli pod sjenke, ali ipak smo bili predivno sunčano vrijeme, krenuli smo ka plaži La Boquilla.

Posle kratkog kupanja u Karipskom moru, dobili smo svježe ostrige i rakove od prodavača ulice: jednostavno prekrasno! Pola tuceta ostriga prodaje za 10 000 COP / 3,6 dolara, a isto važi i za rakiju, što su jednako ukusne.

Sunce se spušta, nakon osvežavajućeg tuša, krenuli smo u grad sa uberom, koji je zbog velikog saobraćaja u ovom trenutku koštao izuzetne 16.500 COP / 6 $. Nakon odlične šetnje na Univerzitetu Arts and Science, i Plaza San Diego, primetili smo dobar balkanski restoran iznad trga. Malo smo znali da bi bilo super!

Sjedeći se na balkonu El Balcon - Eat Drink Love restoran, uživali smo u ukusnim koktelima koji su služili ljubaznom osoblju s pogledom na Plaza San Diego, koji je bio animiran plesnim performansama.

Naručili smo lokalnu hranu - lokalni biftek, riblje ceviche, koje smo uživali mnogo pre nego što smo se vratili u hotel, kako bismo dovoljno spavali prije dan zabave na Piratskom ostrvu. Vraćanje bez ikakvog prometa sa uberom bilo je mnogo jeftinije, 6600 COP / 2,4 $.

Ostrvo Caribbena - Rosario, Piratsko ostrvo

Nakon još jednog neverovatnog - i besplatnog, u sklopu pogodnosti Radisson Rewards -a - doručka, odvezli smo taksi do pristaništa u marini, usredsredili se talasima koji su se pali na putu, gdje smo čekali na naš transport do Piratskog ostrva, jednog od ostrva ostrva Rosario, otprilike 1 sat za brod iz Cartagene.

Pri dolasku na vrlo malo ostrvo, bili smo zapanjeni lepotom vode, sa svim tonovima plave i zelene moguće.

Piratsko ostrvo nalazi se hotel koji se sastoji od nekoliko koliba. Ponudili smo snorkeling aktivnost za 40 000 COP / 15 $ po osobi, ili alternativnu posetu u okeanariumu, koji bi se održao prije ručka (uključen u putovanje).

Na putu ka aktivnostima, 30min brodom, prošli smo nekoliko neverovatno prekrasnih ostrva, uključujući i bivšeg privatnog ostrva Pablo Escobara, a na jednom ostrvu su na jednom ostrvu gosti za aktivnost okeanara.

Zatim smo otišli do tišine, između nekih vrlo malih jednokrvnih ostrva, i započeli satno dugo ronjenje.

Prvi put kada sam se snajperirao, sa previše talasa za početnika, bilo je teško prvo da se udobno osposobim za opremu. Međutim, odlično snorkeling i prelepe ribe svuda unaokolo!

Zatim smo se vratili na brod, otišli da uzmemo grupu oceanarium i krenemo nazad na Piratsko ostrvo, gde nas je čekalo veoma ukusan obrok, nudeći pirinač i sveže ribe na žaru.

Nakon obroka, dobili smo nekoliko sati da se opustimo na ostrvu, u kojem smo imali neke piće, uzimali sunce i plivali u kalibijskom moru.

Vraćanje sa ostrva je bilo odlično! Sa jakim vetrom u to doba, osećao se kao sat vremena dugačak podmetač, pomerajući se gore i dolje dok je istovremeno prskao vodom - toliko vode, skoro nije bilo moguće otvoriti oči. Vrlo zabavno vrijeme!

Vraćajući se u hotel i prilično umorni nakon celog dana zabave, bilo je vrijeme za opušten obrok i rano noćni spavanje.

Obilazak utvrđenja i karipski zalazak sunca

Poslednji poprilični dan u Kartaheni, bilo je krajnje vreme da konačno posjetimo grad, koji obuhvata 11km zidova koje su izgrađivali Španci i koristili su za zaštitu grada od francuskih i britanskih gusara i mornaričkih armija. Obojica su pokušavala da dobiju ruke na srebro i zlato koje su izvučene iz zapadnog i sjevernog dela Andja, koji su prolazili kroz Kartagen u Evropu.

Grad je pun neverovatnih zgrada nadahnutih Španijom, a utvrđenja su toliko neverovatna, da ih UNESCO prepoznaje kao mesto svetske baštine.

Ispred sumraka, otišli smo u Cafe del Mar, restoran na jednom uglu utvrđenja, koji je poznat po tome što ima jednu od najboljih tačaka gledišta na glavnoj atrakciji: zalazak sunca na Karipskom moru.

Iako smo stigli prilično rano, većina mesta je već uzeta, čekajući zalazak sunca. Imamo sto, i čekamo večeru i vino za ovaj neverovatan spektakl.

Posmatrajući mnogo zalaska sunca na mnogim mestima, ovo ima nešto izuzetno što se ne može uporediti sa drugima. Svi su imali isti osećaj - zbog čega kada sunce nestane, svi su tako dodirnuti ovom lepotom, da svi mi prirodno počnemo da zahvaljujemo prirodu zahvaljujući ovoj odličnoj spektaklu.

Uz još nekoliko pića, onda se vraćamo kući, prolazeći kroz Plaza de los Estudiantes, i poslednji put u Muzeju čokolade. Ovo neverovatno mesto prodaje ruku i lokalno napravljenu čokoladu i kafu, koja ima ukus - ne može se odupreti kupiti nešto za moju porodicu!

Sutradan smo se rano probudili i uživali u posljednjim satima na bazenu i na plaži prije povratka u Bogotu - na putu smo imali priliku da vidimo olujnu oluju sa neba.

Ukupni budžet za 5 noćenja za jednu osobu sa letom iz Bogote

Ukupno: 940 € / 3 200 000 COP / 1150 $

Let: 187 € / 640 000 COP / 230 $

Hotel: 452 € / 1 550 000 COP / 555 $ (111 $ / noć)

Hrana: ~ 88 € / 300.000 COP / 108 $

Piće: ~ 88 € / 300 000 COP / 108 $

Lokalni prevoz: 17 € / 57.000 COP / 21 $

Izlet na Piratsko ostrvo s snorkelingom: 103 € / 350 000 COP / 126 $

Često Postavljana Pitanja

Koje aktivnosti i kulturna iskustva zarađuju sedmicu u Cartageni de Indias iz snova i kako posjetitelji mogu uroniti u lokalnu kulturu?
Sedmica u Cartageni nudi iskustva poput istraživanja svog povijesnog zidanog grada, uživajući u karipskim plažama i uživa u domaćoj kuhinji. Uranjanje u lokalnu kulturu može se poboljšati sudjelovanjem u kulturnim turnejama, pohađajući lokalne festivale i interakciju sa stanovnicima.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.