Gdje je najbolja kineska hrana u Kineskoj četvrti San Franciscu?

U kineskoj četvrti San Francisca postoji više vrsta hrane nego samo kineska hrana. Možete pronaći kineski, vijetnamski, vegetarijanski, američki, pa čak i grčki ili mediteranski.

Gdje i što jesti u Kineskoj četvrti

Međutim, najbolja hrana od svih su naravno azijski uopšte, a posebno Kinezi.

Pogledajte ispod naš izbor najpovoljnijeg najboljeg ručka u San Franciscu, testiran i uživao!

Najbolja kineska hrana u San Francisku

San Francisco: Pronađite lokalne aktivnosti

Za najbolju kinesku hranu u San Francisku, uputite se u restoran Grant Place, kineski restoran na ulici 737 u Vašingtonu. Cela večera sa kineskim pivom koštaće oko 17 USD i biće dovoljna.

Ulazeći u restoran, to je malo mesto sa otvorenom kuhinjom, gde možete proveriti da li kuvari pažljivo pripremaju hranu sa pravilnim nivoom higijene.

Naručio sam neke pečene rezance sa mesom i nisam bio razočaran.

Prije nego što je hrana stigla, poslužili su mi se s besplatnim čajem, ali nisam ni imao vremena da ga probam, jer je kinesko pivo koje sam naručila stiglo prilično brzo - tako brzo, da sam jedva imao vremena da popijem gutljaj u mom pivu prije mog dolazak večere!

Međutim, hrana je očigledno bila svježe i pravilno pripremljena, i bila je ukusna - najvjerojatnije najbolja kineska hrana u San Franciscu.

Obezbeđene su i palice i vilice, ali sve sam ih pojeo palicama.

Pikantni ljuti sriracha sos je bio na stolu, a ja sam pojeo rezance sa puno srirača umaka, bio je ukusan!

Dok sam jeo, restoran je postao veoma zauzet, i uglavnom je bilo puno ljudi koji su, izgleda, kineski, najvjerovatnije znak da je to uistinu dobar restoran, ako se mještani tamo okupljaju kako bi jeli.

Kada je račun stigao, bilo je dobro iznenađenje, samo US $ 16.75 za večere sa pivom, prilično dobra cena za SAD.

Naravno, račun je dobio s kolačićem sudbine, u kojem je dato predviđanje, ali ne sjećam se koje sam dobio.

Pronađite najbolju kinesku hranu u San Franciscu u restoranu Grant Place na 737 Washington Street, San Francisco, CA 94108, SAD.

Najbolja kineska hrana u San Francisku u restoranu Grant Place na ulici 737 Washington, San Francisco, CA 94108, SAD na Google mapi
Restoran Grant Place Restaurant | 94108 | San Francisko - BESPLATNA kineska dostava

Najbolji ručak u San Franciscu

Našli smo najbolji ručak u San Franciscu tokom naše besplatne šetnje San Franciskom u jednom danu, gdje smo zapravo dobili preporuke od našeg vodiča, Britt, koji je bivši američki kongresmen rođen i odrastao u San Franciscu - prilično čvrst savjet!

San Francisco u jednodnevnom besplatnom pešačenju

Stigavši ​​tamo oko 1 sat, mesto je bilo prilično prazno na našem dolasku, jer smo dolazili malo nakon standardnog ručka. Nismo imali poteškoća da pronađemo sto za našu grupu od 5 ljudi, svi koji su prisustvovali besplatnoj šetnji Britt - sigurno je to bilo najprijatnije hodanje koje sam ikada prisustvovao.

Osoblje je bilo prilično lijepo i prijateljski, i brzo smo dobili našu narudžbu.

Svi smo naručili nešto drugačije i svi smo bili iznenađeni veličinom naših tanjura, koji su bili veći od većine hrane koju smo svi imali u SAD-u ... i za bolju cijenu!

Hrana je bila veoma ukusna, poslužena uz besplatnu čašu vode, i sa odgovarajućim sauveom.

Svakako smo uživali u našoj hrani, iako smo po prvi put u nekom vijetnamskom restoranu i nismo imali pojma šta bismo naručili - bilo je vrlo ukusno i ispunjeno, svi smo bili jako sretni po našem izboru i preporukama našeg vodič, Britt, za najbolji vijetnamski ručak u San Franciscu.

Sva jela su poslužena vilicom, a na sredini stola bili su štapovi; Uživao sam u svom obroku sa štapovima, i bio sam sretan što sam imao ukusan i veliki ručak za samo US $ 14.

Pronađite najbolji ručak u San Franciscu u vijetnamskom restoranu Golden Star u 11 Walter U Lum Pl, San Francisco, CA 94108, SAD.

Najbolji ručak u San Franciscu in Golden Star Vietnamese restaurant on Google maps
Golden Star Vietnamese | Restorani u Chinatown, San Francisco

Najbolji Dim Sum u San Francisku

Na kraju besplatne šetnje pješice, pitao sam našeg vodiča, Britt, gdje mogu dobiti dobru hranu, i on mi je savjetovao blago: najbolju Dim Sum u San Franciscu, u Good Mong Koku.

San Francisco u jednodnevnom besplatnom pešačenju

Stigavši ​​tamo, nisam znao šta da očekujem, i to je zaista bila pekara. Nekoliko ljudi je već čekalo u redu, pa sam ih pratio i prvi put sam pogledao na ekran dok sam čekao svoj red.

Red se zapravo kretao prilično brzo, i to je bio moj prvi put u kineskoj pekari, a još više jela Dim Sum. Stalno sam gledao u ekran i meni dok sam čekao svoj red.

Nakon što sam došao na red, brzo sam naručio nekoliko artikala iz njihovog menija, uključio njihovu slavnu najbolju Dim Sum u San Franciscu, ali i neke vrste krofni i malo kruha, bez pojma kako bi to bilo!

Sve je bilo samo oduzeto, pa sam požurio u svoju jeftinu hotelsku sobu dok je hrana bila topla.

Rezervirajte najjeftinije hotelske sobe na Trgu San Fran Union na wcifly.com

Stigavši ​​u hotel, nisam zažalio zbog svog izbora! Za samo 10 USD, imao sam više nego dovoljno hrane, a činilo se da je to najbolji Dim Sum u San Franciscu, sve je bilo ukusno!

Uživao sam u svemu i skoro sam požalio što moram uskoro napustiti San Francisco da bih posjetio prijatelja na Tahitiju, jer je hrana bila tako dobra u San Franciscu, a posebno u području Kineske četvrti.

Pronađite najbolje Dim Sum u San Francisku u pekari Good Mong Kok na adresi 1039 Stockton St, San Francisco, CA 94108, USA.

Best Dim Sum u San Francisku u pekari Good Mong Kok na Google mapama
Good Mong Kok Pekara

Hodajte noću u SF Kineskoj četvrti

U Chinatowu, noću, ulice se osvetljavaju sa puno svetala, a ulična umetnost se može naći na svakom uglu.

Nakon što ste imali jednu od najjeftinijih i najboljih večera u San Francisku u jednom od mnogih restorana u okolici, ne zaboravite da lutate ovim ulicama koje su prilično velike!

Često Postavljana Pitanja

Kako posjetitelji mogu locirati najbolje kineske restorane u kineskoj četvrti San Francisca, a koje su vrste jela moraju pokušavati?
Posetioci mogu pronaći najbolje tačke tražeći mjesta sa visokim lokalnim pokroviteljstvom, provjeravajući online recenzije i istraživanje sporednih ulica. Posude moraju isprobati uključuju Dim Sum, Peking patku i ručno izvučene rezance.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.