Jednodnevni izlet u parku vatre u Nevadi

Za moj posljednji cijeli dan u Vegasu uzeli bismo automobil i otišli u Dolinu vatre, državni park u pustinji Nevadi, koju moramo posjetiti karticom, jer je toliko velika da bi proći dani za šetnju, i ne bi bilo moguće u vrućini.

Dnevna turneja vatre iz Vegasa

Državni park vatre | State Parks

Koliko je vatrena dolina od Las Vegasa

Počevši od juga Vegasa, trebalo nam je oko 2 sata da stignemo do ulaza u dolinu vatrogasnog parka.

Počevši s dugim dijelom naše vožnje brzinama, kojom bismo išli kišnim stazama, brzo smo napustili Las Vegas i izbjegli većinu prometnih gužvi.

Las Vegas: Pronađite lokalne aktivnosti

Nakon što smo napustili autoput i završili na nekim neravnim putevima, bili smo u pokretu, jer je na putu bilo velikih padova koje nije uvijek lako predvidjeti.

Međutim, vožnja je prilično jednostavna i put je u dobrom stanju.

Ulazak u dolinu vatrogasnog parka

Jednom smo prošli znak dobrodošlice, krajolik koji počinje da se mnogo menja, da ponudi mnogo više boja u parku nego što smo mogli da vidimo pre nego što stignemo tamo.

Cestarina na ulazu traži naknadu od 10 $ po automobilu za ulazak u park, što je prilično jeftino s obzirom na veličinu parka, vrlo je lako provesti dan ili više tamo.

Košnice u vatrenoj dolini

Svoju prvu stanicu napravimo u dijelu parka u košnici.

To se zapravo zove da se voli jer neke stijene, koje su prilično velike, izgledaju kao košnice.

Stijene su ogromne i pitam se da li možemo samo šetati gdje god želimo, pitanje na koje je odgovor da.

Tamo provodimo neko vrijeme, iskoristivši priliku da se popnemo na neke stijene, idemo ispod neke druge, divimo se okolini i još više slika.

Cijelo mjesto je tako lijepo, teško je shvatiti kako se tu nalaze zlatne ili crvene stijene na vrhu smeđeg tla, s puno zelenih pustinjskih biljaka i kaktusa, okruženih manjim sivim stijenama.

Nakon što smo tamo proveli neko vrijeme, odvezemo se automobilom da posjetimo našu sljedeću stanicu u parku, dalje niz cestu, za koju moramo ići gore.

Istraživanje doline vatre

Za našu narednu stanicu, morat ćemo malo prošetati, jer zanimljive stijene nisu vidljive sa ceste.

Nakon izlaska iz automobila i početka naše šetnje, vidimo ogromnu stijenu koja izgleda kao slon.

Pitamo se da li je to zapravo slonska stijena, za koju smo čuli i planirali da je vidimo, ali je trebalo da bude na drugom mjestu.

Izgledalo je da to nije slonska stijena. Pa, ionako izgleda kao jedan.

Nastavljamo hodati i sada koračamo po pjeskovitom tlu.

Kao i svuda u parku, cela okolina je prelepa i dostojna da se pojavi na predivnoj slici.

Većina zanimljivih stvari koje treba vidjeti u tome zapravo zahtijevaju odlazak na sat vremena, za koji nemamo dovoljno vremena, jer očekujemo da idemo na neki događaj kasnije te noći.

Vraćamo se u kola i nastavljamo vožnju u pravcu valova vatre.

Vatreni kamen u pustinji

Nakon ceste koja je malo dugačka, stižemo do stajališta da vidimo vatra, za koji je opet potrebno izaći iz automobila i malo prošetati.

Odmah pored parkinga nalazi se ogromna stijena, ili možda planina, oko koje moramo ići kako bismo mogli vidjeti vatra.

Tamo možemo da ih vidimo u pozadini i podsećaju me na ono što sam video na planini duga u Peruu.

Na povratku, počinjem da više gledam na prirodu na zemlji, a manje na stene i planine u pozadini.

I primetio sam da postoji mnogo kaktusa svuda okolo, koje nisam video ranije.

Vraćamo se gore pored parkinga i divimo se pogledu na okolinu, jer stojimo na višem terenu sa neverovatnom tačkom gledišta.

Vreme je da se vratite u kola, u pravcu nekog okamenjenog drveta. Na putu ćemo proći pored sedam sestara, grupa od 7 ogromnih kamenja.

Okamenjeni log u parku

Zaustavivši se da vidimo okamenjeni dnevnik, moramo se popeti na malo brdo kako bismo mogli vidjeti ogroman okamenjeni dnevnik, s nekim objašnjenjem.

Drvo koje vidimo zapravo dolazi iz šume koja je postojala pre 150 miliona godina i pretvorena u kamen.

Iznenađujuća majka priroda.

Malo je moguće dodirnuti trupac tako što ćete proći rukom ispod grila, ali to nije mnogo uzbudljivo. Dodirivanje loga kao da dodiruje kamen.

Zatim se uputimo na zadnju stanicu u parku za dan, slonsku stenu.

Slonova stijena u blizini izlaza iz parka

Slonova stena je odmah pored izlaza parka prema jezeru Mead, i tu se zaustavljamo da vidimo kamen.

Pa, tu je ogromna stijena pored mjesta, a neki znakovi mogu značiti da je ovo slonova stijena ... ali uopće ne izgleda kao slon.

Hodamo malo dalje, misleći da postoji još jedan kamen koji je zapravo slonova stena, ali ne može naći nikakav dokaz o tome.

Druga grupa ljudi se pitala isto, da li je to velika stijena slonova stijena?

Nikada nećemo saznati, ali uzeli smo automobil i krenuli natrag u grad kroz istočni put koji prolazi pored jezera Mead - stigli smo u park sa zapada.

Salsa noć u Vegasu

Na povratku ćemo moći da vidimo jezero Mead, kao i na jezeru Vegas, približavajući se gradu, ali nemamo vremena da ih zaustavimo ili posetimo.

To je zato što noć već dolazi, a mi još uvijek moramo jesti večeru i pripremiti se prije no što se pridružimo plesnoj noći salsa.

To će se održati u baru u gradu, i bio je dobar način da se završi ovaj boravak u Vegasu sa osećajem za zabavu.

Zahvaljujući mom prijatelju što me ugostio i učinio moj boravak strašnim!

Često Postavljana Pitanja

Koje prirodne atrakcije i aktivnosti mogu posjetiti za vrijeme dnevnog obilaska u dolini vatrogasnog državnog parka, a ono što ga čini vrijednim posjetom Las Vegasa?
Posetioci mogu uživati ​​u planinaru, gledajući drevne petroglife i fotografiranje parkova zadivljujuće crvene rock formacije. Njegova blizina Las Vegasa čini ga dostupnim bijegom od prirode.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.