Layover u Lisabonu, Portugal sa obilaskom grada

Kako je moj odlazak iz Luksemburga u New York tokom moje svjetske turneje bio 24h u Lisabonu, odlučio sam rezervirati hotelsku sobu u centru grada i ostati tamo noćas, omogućavajući posjet gradu i lijepu večeru u gradu - barem Tako sam i mislio kad sam planirao putovanje.

Lisabon jednog dana

Sletanje u Lisabon

Pogled na slijetanje u Lisabon je bio nevjerojatan, jer je još uvijek bila zima u Luksemburgu, s temperaturama blizu točke smrzavanja, vrlo jakim hladnim vjetrom, i ne toliko sunca, dok smo u Lisabonu, čak i prije i poslije, mogli imati prekrasan pogled Atlantski okean sa neverovatnim suncem.

Kapetan nas je najavio da je lokalna temperatura bila 22 ° C u 16 sati, kakvo lijepo iznenađenje!

Lisbon: Pronađite lokalne aktivnosti

Sletivši tamo u Lisabonu, zimska jakna više nije izgledala korisna, a šal sigurno nije.

Rezervirao sam hotel ibis Lisboa Centro Saldanha, koji se nalazi tik do stanice metroa sa direktnom vezom sa aerodroma.

Imaju sistem u kojem se kartica javnog prijevoza mora kupiti za 0,50 €, a može se puniti, a jedan put košta 1,50 €. Kupio sam karticu sa dva izleta u metro, otišao u hotel i vratio se, i bilo je vrlo lako.

Linija podzemne željeznice vrlo je lako pronaći i metro je stigao brzo.

Kako doći do hotela Ibis Lisboa

Stigavši ​​na stanicu metroa Saldanha, koja je ujedno i čvorište za promenu sa drugom linijom metroa, nisam mogao da utvrdim koji je izlaz pravi, i konačno uzeo slučajnu, jer ulica hotela nije bila ispisana ni na jednom znaku.

Izgledalo je kao da se nalazi na suprotnoj strani obližnje kružne raskrsnice, kao što sam mogao da vidim na GPS-u na pametnom telefonu. Srećom, moja nova prepaid  međunarodna SIM kartica   DrimSim radi dobro čak iu Portugalu, a ja bih mogao provjeriti upute na internetu.

Dolazak je bio brz, ponuđen mi je vaučer za piće dobrodošlice jer sam član platinaste kompanije sa članstvom u Accor hotelima, i došao sam u svoju sobu, koja je prema Ibis standardu, udobna i čista.

Nakon brzog telefonskog punjenja, da biste bili sigurni da možete napraviti neke fotografije, odlučio sam da krenem u avanturu, kao što je Lisabon pored Atlantskog okeana: idite u smjeru vode i pronađite lijepu terasu s pogledom na more, gdje bih mogao pojesti bifanu, ukusni tradicionalni portugalski sendvič sa piletinom i začinima koje sam jeo jednom tjedno kada sam radio kod klijenta u Ženevi.

Šta je „Bifana“

Silazimo Lisabonskom avenijom Liberty

Napuštajući hotel i stižući do avenije slobode, glavne avenije Lisabona koja ide od ogromne kružne raskrsnice Marques de Pombal do okeana, brzo sam stigao do kružnog toka.

Ogromno mjesto je veličanstveno, u čast ili Sebastiao Jose de Carvalho e Melo, prvi markiz Pombala, koji je bio jedan od najvažnijih portugalskih državnika ikada.

Međutim, pošto to nije moj prvi put tamo, radila sam nekoliko nedelja u Lisabonu, brzo se okrećem na lijevo da idem niz aveniju.

Uskoro se sjećam te stvari o aveniji ... ona je napravljena od nekog kamenog mozaika, a cijeli pločnik je neravan i vrlo klizav. Sećam se da sam hodao polako i pažljivo, i da ću biti blizu da se nekoliko puta skliznem na ono što će biti 7km hoda do okeana i nazad do hotela.

Usput, sa obe strane, ogromne palme daju neke nijanse, i podsećaju me da još treba malo da požurim da bih mogao da nađem mesto za jelo pre zalaska sunca.

Trg Lisabona Commerce

Nakon više od sat vremena hoda, napokon sam stigao do trgovačkog trga, a nisam naišao na lijepu terasu za večeru.

Vreme je prelepo, odlučio sam da se približim okeanskoj ruci, i da slikam neke prelepe slike mosta za koji sam jednom rekao da je od istog dizajnera kao i čuveni most u San Francisku. nekoliko nedelja, i iskoristite priliku da napravite i neke selfije, sa zalazećim suncem.

Mnogi ljudi zapravo imaju istu ideju, ali još uvijek uspijevamo da dobijemo lijepe slike s mostom, malom plažom u blizini i prekrasnim zalaskom sunca.

Ostao sam tamo nekoliko minuta i onda sam odlučio da se vratim i da nađem mjesto za večeru.

Terasa sa pogledom na more

Oko trgovačkog trga nalazi se nekoliko terasa s pogledom na more. Približavajući im se, zapravo su predaleko od vode na trgu da imaju pogled na vodu, i općenito nude skupu međunarodnu hranu, turističku zamku.

Odlučio sam da nastavim put do hotela, da nađem lepu terasu sa pogledom.

Imajući u vidu Google Maps, nema mnogo registrovanih krovnih mjesta, a većina njih su skupa hotelska mjesta.

Pokušavajući da dođem do prvog koji je najbliži mojoj trenutnoj lokaciji, idem na brdo. Stigavši ​​do nje i gledajući gore, očigledno uopšte ne izgleda kao lijep krov ... možda u najboljem restoranu na visokom nivou. Nastavljam hodati umjesto da je provjerim.

Idemo uz put slobode

Sve do avenije Slobode, isto se dešava ... nijedno lepo mesto zapravo ne oglašava bifanu, a mesta na kojima prelazim imaju pogled na ništa, čak i kada imaju terase napolju.

Dosta mi je toga i, dok polako stižem do 7km hoda po ovim neravnim stijenama, odlučim da se vratim u hotel, možda ću imati sreće na putu?

Kiosk sendvič

Na kružnom toku Saldanha, pored mog hotela, zapravo nalazim nešto što sam tražio. Kiosk nudi različite vrste sendviča za nekoliko eura, ima veliku i udobnu terasu, i prati nogometnu utakmicu dana, Benficu protiv drugog tima.

Pa, to izgleda dovoljno dobro, i sigurno je mnogo bolja opcija od većine onoga što sam vidio na putu tamo!

Naručujem sendvič sa piletinom, koji je najbliži bifani, koju pratim sa pivom, i uživam dok gledam fudbalsku utakmicu.

Nakon što sam završio večeru, već je 9 sati po lokalnom vremenu, igra još nije stigla do poluvremena pa ipak vrijeme postaje hladno uprkos temperaturi od 19 ° C.

Odlučio sam da se vratim u hotel, jer se ionako moram probuditi rano dan nakon što stignem na aerodrom na vrijeme za svoj let do moje 48. zemlje, New York u Sjedinjenim Američkim Državama, i što će se još više osjećati kao pravi početak moju svjetsku turneju s novim gradom i zemljom u posjet.

Često Postavljana Pitanja

Koje naglaske mogu putnici pokriti tijekom obilaska gradskog obilaska u Lisabonu, a što grad čini idealnim za kratke posjete?
Tijekom otpuštanja u Lisabonu putnici mogu posjetiti ključne stranice poput Belém Tower-a, manastira Jerónimos i uzorak domaće kuhinje. Lisabonska kompaktna veličina i bogat kulturni pejzaž čine ga idealnim za kratke, ali ispunjavaju posjete.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.