New York Central park besplatne šetnje

Za svoj prvi puni dan u New Yorku i Sjedinjenim Američkim Državama rezervirao sam besplatnu šetnju po Central Parku, glavnom otvorenom parku u New Yorku i ikoničnom znamenitošću najvećeg grada u Sjedinjenim Državama.

Aktivnosti u NYC: Central Park pešačenje

Besplatno obilazak pješice New York City
Jeftini letovi i hoteli New York City

Pre odlaska u Central park, za koji je startovao 9:45, uspela sam da rezervišem sastanak sa direktorom kompanije za koju stvaram online SAP lekcije, MichaelManagement, koji živi u New Yorku.

Doručak u New Yorku

Imali smo odličan produktivan doručak u Parker & Quinn, oglašen kao NYC-ov najbolji doručak, u neposrednoj blizini parka Bryant, koji bih, naučio bih kasnije, zapravo privatno vođen.

New York: Pronađite lokalne aktivnosti

Nakon mog prvog doručka u SAD-u, grčkog jogurta, imao sam još jedno iznenađenje: hrana nije tako loša kao što sam očekivao, a ne tako skupa kao što sam mislio.

Parker & Quinn - u dobrom društvu

Završavajući doručak, bilo je dobro vrijeme za šetnju do mjesta za sastanke sa besplatnim pešačkim izletima u Centralnom parku, kroz poznati Rockfeller centar.

U martu, klizalište je bilo vidljivo u sredini zgrada i zamolio sam nekog prolaznika da me slika ispred zgrade.

Rockefeller Center | NYC Landmark and Observation Deck

Central Park besplatne šetnje

Zatim sam se pridružio grupi besplatnih obilazaka grupe Park koji se nalazio pored Pulitzerove fontane, tačno u jugoistočnom uglu Centralnog parka.

Bio sam jedan od poslednjih koji je stigao, a naš vodič, Garrett, registrovao nas je čim smo stigli. Tog dana smo imali oko 10 gostiju, nekoliko Evropljana i nekoliko Amerikanaca.

Prije svega, budući da sam prvi put vidio Central Park, bio je daleko veći od onoga što sam očekivao. To je često slučaj sa slikama, stvari se čine manjim nego što su u stvarnosti, ali je tamo bilo još vidljivije.

Zapravo, vodič je počeo s tim: ukazao nam je na nedavno izgrađenu zgradu u pozadini i pitao nas da li mu vjerujemo ako nam kaže da je ta zgrada bila dvostruko veća od zgrade pored nas. Svi smo mi odgovorili da mu ne vjerujemo i obećao nam je da će nam kasnije dokazati da smo pogrešili.

Prirodne stvari u Central Parku

Zatim smo otišli u obilazak parka i zaustavili se pored jezera. Prve ogromne vesti iz vodiča, i bilo bi ih mnogo. Nalazimo se na stazi, pored neke trave, ribnjaka, mnogo drveća i stijene koja izlazi iz zemlje.

On nas pita: šta mislite da je ovde prirodno? Mi odgovaramo ... verovatno sve osim šetnje stazom, zar ne ?! Zapravo .. ništa nije, osim kamenja.

Sve ostalo, čak i ako se to ne čini, urbanisti su pažljivo isplanirali decenijama. Ali, za razliku od drugih gradova, i za razliku od francuskih ili britanskih vrtnih stilova, Central Park u Njujorku je planiran da pobegne od industrijskog dizajna kvadratnih ulica.

Centralni park u Njujorku je zapravo planiran da pokaže neku slučajnost i da bude mesto gde možete pobeći od prethodno oblikovanih gvozdenih konstrukcija.

Čak su i trava i drveće planirani da bi se postigao taj cilj.

Veliko iznenađenje, koje zapravo ima puno smisla, i dokazuje da su planeri Central Parka učinili nevjerovatan posao u onome što su trebali, stvorili su utočište u jednom od najvećih gradova na svijetu.

Poznata NYC mandarinska patka

Nastavili smo u posjetu parku, a među ostalim nevjerojatnim objašnjenjima o povijesti grada New Yorka, a posebno Centralnom parku, zaustavili smo se pored drugog ribnjaka, u kojem smo dobili još detaljnija objašnjenja.

Tu je mandarina patka koja je zapravo najpoznatiji gost u NYC. Ova patka, porijeklom iz Azije, nije mogla normalno preživjeti sama po sebi u lokalnim uvjetima, te je istovremeno izvor pitanja i opsade za lokalno stanovništvo.

Postoje fotografi koji čekaju da patka izađe iz skrovišta na otvorenom u Central Parku cijeli dan, što za nas zvuči nevjerojatno.

Pa, to je veoma lepa patka. Međutim, tog dana ga ne možemo vidjeti. Prikazuju se samo standardne patke. Međutim, nije toliko razočaravajuće, kao što nikada nismo čuli za to, i iskreno ... više smo zainteresovani za pešačke ture Central Parka nego za slučajnu patku.

#mandarinduck hashtag on Instagram • Fotografije i video zapisi
Vruća patka koja neće otići - New York Times
Najpoznatiji stanovnik Njujorka ovih dana, Mandarin Duck se družio u Central Parku u petak popodne
Gdje se nalazi poznata Mandarinska patka u New Yorku iza Central Parka

Central Park besplatne šetnje

Nastavljamo hodanjem po jedinoj pravoj liniji u parku, aveniji u kojoj su izložene statue poznatih pjesnika.

Na kraju te avenije dolazimo do prelepe zgrade, na kraju koje se vidi ogromna česma, a objašnjenja vodiča su neverovatna.

Razumemo istorijsku važnost nošenja različitih vrsta odeće i odljevaka u neko drugo vrijeme.

Naš vodič daje nam zadivljujuće detalje, i iz ovih razloga, između ostalog, ako ovo čitate, svakako biste trebali rezervisati tu turu što je prije moguće.

Nastavljamo šetnju parkom, dobijamo više objašnjenja o Centralnom parku, njegovoj istoriji, okolini i poznatim ljudima koji su živjeli u zgradama u okolini.

NYC zamisli mozaik

U određenom trenutku, približavajući se kraju turneje, stižemo do mjesta gdje je ubijen John Lennon, poznati pjevač iz benda The Beatles, desno niz prozore njegovog stana, gdje njegova žena, Yoko Ono, još uvijek živi do ovog datuma.

Mjesto je obilježeno zamišljenim mozaikom, nazvanim po jednoj od najpoznatijih umjetničkih pjesama, u području koje se naziva poljima jagoda.

Nakon toga, turneja se završava, vodiči su nam dali torbicu u kojoj možemo staviti nešto novca da platimo onoliko koliko želimo, 20 $ je zapravo čak i niže od onoga što Garrett zaslužuje, odvajamo se i hodam u pravcu moj hostel, najjeftiniji u Manhattanu i New Yorku, prilično blizu Central parka.

Zamislite - Central Park
Jeftini letovi i hoteli New York City

Često Postavljana Pitanja

Koje su ključne atrakcije i skrivene dragulje koje bi se besplatni hodalište Central Park mogao pokriti i zašto je to obavezno u NYC-u?
Besplatna šetnja Central Park obično pokriva znamenitove poput Bethesda terase, tržnog centra i jagode. To je obavezno za svoje živopisnu ljepotu, istorijski značaj i priliku za istraživanje jednog od najpoznatijih svjetskih urbanih parkova.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.