Kako je jednodnevna poseta Disneyjevom Magic Kingdom-u?

Dok sam boravio u blizini Orlanda da bih uživao u tematskim parkovima, moj prijatelj koji je živio u Miamiju pridružio se svom dečku i 6-godišnjem dječaku, tako da smo svi mogli ići zajedno na dan u Disneyjevom Magic Kingdom-u.

Magic Kingdom Disney svijet Orlando

Pridružili su mi se u Park Innu od strane Radisson Resort & Conference Center-Orlando- Blizu Disneyja oko 10 sati ujutro, rezervisali smo sobu u istom hotelu, i nakon njihovog prijavljivanja, naredili smo Uberu da stigne tamo, što je bilo prilično Kratka vožnja od hotela.

Magic Kingdom događaji
Magic Kingdom hours - Raspored zabavnih sadržaja - Walt Disney World Resort
Disneyev životinjski svijet - Disney's Animal Kingdom Theme Park | Walt Disney World Resort

Karte za Magic Kingdom

Stižući tamo, počinjemo kupovinom karata direktno na šalteru, uključujući i brzu propusnicu, koju kasnije ne bismo zažalili.

Orlando: Pronađite lokalne aktivnosti

Disney World Magic Kingdom je najprometniji tematski park na svijetu, prilično je teško pristupiti bilo kojoj vožnji, a jedini način da uživate u parku je da zapravo kupite brze propusnice da biste mogli ići na neke vožnje - inače , to je samo dosadan dan koji čeka u redovima ispred.

Jednodnevna karta košta nevjerojatnih 133 $ uz porez po odrasloj osobi ...

Karte za Magic Kingdom

Sistem brzog prolaza je prilično loš, jer plaćate ograničen broj vožnji koje ćete učiniti sa kraćim čekanjem, ali vožnje su ograničene i pristup mora biti rezervisan što je prije moguće ... za nas, dolazak nakon 10 sati, najzanimljiviji termini su već zauzeti. Užasan sistem za razočaravajući tematski park, u kojem je jedini pravi interes vidjeti vatromet na kraju dana.

Nakon kupovine ulaznica i ulaska u park, prvi korak je tramvaj, jer je područje za ispuštanje daleko od parkova, a područje Disneyjevih parkova, sa 4 tematska parka i 2 vodena parka, je ogromno. ... a parkovi su daleko jedan od drugog.

Monorail je stigao brzo i mogli smo ući u prvu.

Na putu smo imali divan pogled na okolinu, uključujući i čuveno jezero Buena Vista.

Približavajući se parku, mogli smo da vidimo Pepeljugin zamak kako izlazi iz šume.

Stigavši ​​na željezničku stanicu Magic Kingdom, mogli smo vidjeti koliko je ljudi bilo tamo ... nevjerojatno, to je stvarno najprometniji tematski park na svijetu.

Nakon što smo ponovo pokazali ulaznice, konačno smo bili u parku ... i šetali glavnom avenijom prema Pepeljuginom dvorcu.

Prvo zaustavljanje, zaustavljanje slike, naravno, ispred dvorca, pokušavajući da dobijemo najbolji pogled na to uprkos velikoj količini ljudi oko nas.

Vožnja čarobnim kraljevstvom

Sada je bilo vrijeme da nađemo terminal u kojem bismo mogli rezervirati naše brze staze.

Sistem je zaista loš, jer su svi zanimljivi slotovi za zabavu već bili popunjeni do trenutka kada smo stigli tamo, a jedva smo uspjeli pronaći neke lijepe vožnje za brzi prolaz, ali smo dobili poznate karipske gusare.

Prvo smo otišli na vožnju u toj avanturističkoj oblasti, koja je bila predstava pjevanjem lažnih ptica i drugih animacija.

Kako se vrijeme ručka približavalo i dan je postajao prilično topao, nastavili smo s obilaskom sladoleda i kokice za kokice, dok smo čekali vrijeme prve brze vožnje, Pirati s Kariba.

Vožnja je bila prilično dobra, išla je na neki drveni čamac na rijeci u pećini, okružena piratima, i naravno neki od njih izgledali su kao poznati likovi filma.

Napustivši vožnju i šetajući parkom, prošetali smo se pored planine Splash, koja je izgledala sjajno.

Vidjeli smo najavljeno vrijeme čekanja, 95 minuta ... zapravo je prilično pristojno vrijeme čekanja za taj park. Malo razočaravajuće.

Međutim, počeli smo da čekamo u redu za atrakciju, koja ima drvene trupce gore i dole po reci, uključujući i brzi spust po strmoj dionici.

Nakon toga, postajalo je teško hodati u parku, dok su prolazili kroz ulice kako bi omogućili da parada tamo prođe.

Prošli smo u post srednjem veku i ušli u fantazijsko područje.

Tamo smo želeli da uđemo u našu drugu brzu atrakciju dana, neku sirenu. Ali kada smo stigli tamo, jedan zaposlenik nam je rekao da je vožnja zatvorena ... i da bismo mogli da idemo na bilo koju vožnju u parku koristeći naš brz prolaz.

Svemirska planina u Disney World Orlandu

Direktno smo krenuli ka futurističkom području, na ukrcaj u poznati Space Mountain zatvoreni roller coaster!

Nisam to mogao da uradim kada sam bio u Disneylandu u Parizu jer sam bio prekratak u to vrijeme, a to nisam mogao u Disneylandu u Tokiju, jer je atrakcija tog dana bila zatvorena zbog održavanja ... u Disneyworld Orlandu, nevjerojatno, i bez čekanja!

Atraktivnost prostora je bila prilično dobra, ali ne tako uzbudljiva - poput većine vožnji u Disney tematskim parkovima.

Nakon toga smo ogladnili i zaustavili se u obližnjem restoranu hamburgera za više nego dobrodošli ručak.

Nastavili smo mirnijom vožnjom nakon ručka, parobrodom, koji nas je vodio oko jezera s nekim okolnim Indijancima.

Iz tog područja mogli smo vidjeti rudarski voz, i htjeli smo ga isprobati.

Posle izleta brodom, otišli smo u taj rudarski voz i uspeli da iskoristimo naš brz prolaz da bismo skratili vreme čekanja.

Brdska željeznica Big Thunder je jedna od najprometnijih vožnji u parku čarobnog kraljevstva, s prosječnim vremenom čekanja od 2 sata tijekom dana ... i morali smo čekati samo 20 minuta za ukrcavanje.

Vožnja je bila prilično zabavna, i malo intenzivnija od onoga što smo imali prije ... ali, međutim, definitivno ne vrijedi 2 sata čekanja.

Nakon toga smo proverili kako da iskoristimo preostala dva brza prolaza, i rezervisali smo poslednje preostale slotove za vožnju kasnije te noći.

Prije sumraka, bilo je vrijeme da napravimo još nekoliko slika ispred Pepeljugina zamka, da imamo neke lijepe uspomene da ponesemo sa sobom.

Dok je noć padala, čekali smo da se ukrcamo na veselu obilaznicu i zapravo smo se ukrcali baš kad su se upalila svetla.

Nakon toga smo krenuli u cirkusko područje, i otišli malo na leteću Dumbo vožnju, prije nego što smo čekali početak vatrometa.

Disney Magic Kingdom vatromet

Glavna atrakcija dana, međutim, nakon užasnih redova čekanja, gužve nego što bi trebalo parkirati pod jakim suncem, definitivno je vatromet iznad Pepeljugina zamka.

Vrlo slikovito, vrijedno je čekanja.

Osim toga, na kraju dana, tokom noći i neposredno pre zatvaranja parka, to je neverovatan šou.

Skoro vas zaboravlja da ste u parku zaista imali precijenjen i užasan dan, i da osim u Disney temi, park nije imao ništa dobro u usporedbi s gotovo bilo kojim drugim tematskim parkom.

20 minuta vatrometa također ima svjetlosnu predstavu na dvorcu, i naravno puno Disney muzike da ide s njom.

Emisija je veoma slikovita, i bilo je neverovatno gledati.

Posle predstave, krenuli smo u futuristički prostor, i vozili se na vrhu zgrade, zapravo greška ... čekali smo još jednu atrakciju jer je čekanje bilo kratko, ali umesto toga bili smo u pogrešnom redu, i dobili smo na ljepšoj vožnji za koju smo mislili da ima previše dugačak red.

Zatim smo se vratili nazad u cirkuski kraj za našu poslednju vožnju dana, opet brzo prelazak na dečiji tobogan, tematizovan posle Goofyja. Bio je to lep način da se završi dan.

... I to je bilo to. Vreme je da napustimo mesto gde se magija dešava.

Trčeći na tramvaju, bilo je toliko ljudi koje smo morali čekati na sledeću.

Stigavši ​​na parkiralište, bili smo samo 5 minuta prekasno da uhvatimo besplatan autobus nazad do hotela Park Inn by Radisson Resort & Conference Center - Orlando-Near Disney ... i morali smo da naručimo Ubera kući.

Dijete je spavalo, još uvijek smo bili gladni u ponoć, i otišli na noćni hamburger u blizini hotela, u IHOP restoran, International house of palačinke.

IHOP® doručak | Dođite na IHOP® za doručak

Kraj dugog dana u Magic Kingdomu.

Često Postavljana Pitanja

Koje bi istaknute i iskustva trebale posjetiti prioritet tokom jednodnevne posjete Disneyjevom čarobnom kraljevstvu?
U jednodnevnoj posjeti, prioritetno prioritet ikonične atrakcije poput Cinderela dvorac, svemirska planina i uklet dvorac. Također, uključuju znakove sastanke i pozdrave, parade i večernje vatromet. Korištenje Fastpass-a za popularne vožnje može uštedjeti vrijeme.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.