Svjetski dan turneje: Luxembourg

To je to, dolazi veliki odlazak da započne svjetsku turneju. Prvo odredište, odlazak iz Francuske, i boravak u mojoj sestri za noć, je Luksemburg, odakle će me čekati let za Lisabon. Dok je moja sestra tamo radila, ona me je na putu do posla odvezla do Luksemburga, i imali smo sva zadovoljstva da uživamo u jutarnjim gužvama.

Luksemburg, prva svjetska turneja

Napuštam Francusku

Počevši od vožnje vlakom od roditelja do moje sestre, osjećaj odlaska na neko vrijeme još se ne može osjetiti. Moj plan, odlazak u martu, je da odem na svjetsku turneju, i vratim se do Božića, 9 mjeseci kasnije.

Prva zemlja će biti Luksemburg, sljedeća Portugalija, ona nakon Sjedinjenih Država, zatim Francuska Polinezija u aprilu, a onda ... još nema pojma.

Luxembourg: Pronađite lokalne aktivnosti

Svet mogućnosti.

Vožnja vlaka do moje sestre je mirna, a slobodno vrijeme koristim da pozovem neke prijatelje dok sam još u blizini.

Luksemburške gužve u saobraćaju

Nakon noći kod moje sestre, probudimo se rano, da smo u automobilu u 6 ujutro, jer imamo 2 sata vožnje ispred nas.

Ona to radi svaki dan već šest godina, i to je prvi put da to radim s njom i vidim gdje radi.

Naravno, dobili smo ono što smo očekivali, neke saobraćajne gužve kada smo se približili Luksemburgu, pošto stotine hiljada ljudi prelazi granicu svaki dan između Francuske i Luksemburga i odlaze na svoje radno mesto u gradu Luksemburgu.

To, naravno, dovodi do prometnih gužvi u vršnim satima.

Dolazak u Luksemburg

Dolaskom u Luksemburg, nisam bio tamo više od 15 godina. Drugi i zadnji put sam otišao na razgovor za posao kada sam imao 18 godina, a prvi je bio za moj prvi let, na Mallorcu, odlazeći iz luksemburške zračne luke.

Sada, više od 600 letova kasnije, ulazimo u Luksemburg, i ovaj put opet za prvo iskustvo, započinjući skoro godinu dana dugu svjetsku turneju.

Jesam li spreman? Pa, pretpostavljam da sam spakovao ono što je zaista potrebno, ali može li neko zaista biti spreman za takvo iskustvo, u kojem nemamo pojma o tome šta će se dogoditi, a veći dio putovanja još nije ni planiran?

Poseta gradu Luksemburgu

Na kraju stižemo do radnog mjesta moje sestre, gdje susrećem njenog šefa, a imamo i nekoliko kafa koje su više nego dobrodošle, kao što smo otišli od kuće u 6 ujutro, stigli tamo u 8 ujutro, i imali nekoliko kava do 9:30.

Provodimo sjajno vrijeme. I još jednom, vreme da se pozdravimo. Moraju da rade, a ja želim da iskoristim priliku od nekoliko sati koje imam prije leta da odem u posjet malom gradu.

Poljubimo se zbogom, stavim ruksak na leđa i idem ... malo tužno da odem od ljudi koje volim, moja sestra je poslednja koju ću videti neko vreme.

Hodam njihovom ulicom i stižem pravo u centar grada.

Luksemburške utvrde

Prelaskom centra grada stižem do granice utvrđenja, u blizini katedrale, odakle se pruža prekrasan pogled.

Nisam imao pojma da je grad tako divan! U samom središtu Luksemburga, grad je zapravo na vrhu brda, okružen utvrdama, a povezan je sa brdima oko mostova.

Predivan pogled, pogotovo kada niste imali pojma da mala evropska prestonica zapravo može sakriti toliko ljepote.

Trebalo mi je malo vremena da se prošetam, divim se pogledu, uzmem lep selfi, i spotaknem preko prelepe i ogromne statue - drugi turisti očigledno iz Azije imali su isti utisak i pokušavali su da slikaju, što nije bilo lako zbog Činjenica da smo mogli biti blizu statue, bila je prevelika da bi se uklopila u sliku.

Međutim, približim se i počnem da čitam ono što je napisano na dnu kipa.

To je spomenik dobrovoljnih ljudi iz Luksemburga koji su otišli u ratove: 1. svjetski rat, 2. svjetski rat i korejski rat.

Pokušavam da napravim bolju sliku statue koja se nalazi na dnu stuba, ali sunce je veoma snažno, i nema dobre pozicije iz koje bih mogao da napravim dobru sliku.

Temperatura je oko 2 ° C, što je prilično hladno, a vjetar je veoma jak, što otežava uopšte fotografisanje.

Nastavljam obilazak obilazeći katedralu Notre-Dame i ulazim u stari grad.

Luksemburški senat i stari grad

Šetajući okolo, bez karte ili specifičnog cilja, stižem u senat, ispred kojeg se čuvaju dva stražara kako bi zaokružili zgradu, dok jedan od njih stoji u maloj drvenoj kabini koja ga štiti od elemenata.

Nikada ih nisam vidio u Ujedinjenom Kraljevstvu, ali me podsjeća na sličnog stražara tamo.

Zgrada je zapravo prilično lijepa. Stalno hodam u starom gradu, sve dok se odjednom ne okrenem. Neke ulične konstrukcije blokiraju puteve.

Autobusna linija Luxembourg do aerodroma

Konačno sam se vratio na drugu stranu starog grada i potražio autobusku stanicu, a to mi je upravo pokazala moja sestra.

Autobus na aerodromu prolazi četiri puta na sat, a ja sam upravo propustio posljednju. Nema problema, sačekaću sledeći, koji stiže oko 10 minuta kasnije.

Autobus ovdje, ulazim, dolazim do vozača i kupujem kartu od 2 € koja vrijedi 2 sata javnog prijevoza u cijeloj zemlji.

Zanimljiva je činjenica da će Luksemburg biti prva zemlja u svijetu koja će javni prijevoz širom zemlje učiniti dostupnim besplatno, što je odlična i izvanredna ideja.

Luksemburg će postati prva zemlja koja će učiniti javni prijevoz besplatnim

Vožnja autobusom od centra grada do luksemburške zračne luke traje oko 30 minuta, a ja brzo stignem na check-in, koji je vrlo brz u tom malom aerodromu.

Poslovni salon luksemburške aerodroma

I sigurnosna provera je brza i efikasna, a ja brzo stignem do poslovnog salona koji nudi veliki izbor hladnih jela, slastica i pića.

Vreme je da se ukrcamo za sledeći let sada: odlazak u Lisabon, Portugal na jednu noć, druga zemlja moje svetske turneje!

Često Postavljana Pitanja

Šta putnici mogu iskusiti u svom prvom danu u gradu Luksemburgu i kako mogu najbolje istražiti njegove jedinstvene atrakcije?
Na njihov prvi dan u gradu Luksemburg, putnici mogu doživjeti mješavinu grada povijesne i moderne arhitekture, posjetite znamenitove poput Grand Ducal Palace i šetajte svojim šarmantnim starim gradom. Najbolji način za istraživanje je hodanje ili korištenje učinkovitog javnog prijevoza grada.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.