Svjetska turneja drugog kontinenta: dolazak u SAD

Nakon posjete Luksemburgu i Portugalu, sljedeći korak svjetske turneje je izvan Europe, u Sjedinjenim Državama.

Dolazak u New York

Za to putovanje, prvo sam razmišljao o obilasku samo toplih mesta, južno od zemlje.

Međutim, jedan od partnera na sajtu, Ezoic, koji nudi odličnu reklamnu monetizaciju, organizovao je događaj na koji su me pozvali, pod nazivom Pubtelligence, i koji okuplja online izdavače u Googleovim uredima u New Yorku, događaj na koji sam se prijavio.

Povećajte prihod od oglasa za 50-250% sa Ezoic-om. Google Certified Publishing Partner.
Pubtelligence | Google Certified Publishing Partnerski događaj - Ezoic
New York - Google Karijere
6 stvari koje treba znati o Googleovom divnom uredskom prostoru Chelsea

Najjeftiniji smještaj u New Yorku

New York: Pronađite lokalne aktivnosti

Posmatrajući online da nešto rezervišete, nije bilo lako odlučiti o mjestu za boravak u New Yorku - sve je ili vrlo skupo, izgleda strašno ili je daleko od centra.

Povrh toga, brzo sam primijetio da je za vikend bio veliki događaj, i da je mnogo hotela rasprodato za taj događaj: održana je dnevna povorka Svetog Patrika, koja će se održati istog vikenda u New Yorku !

Parada - Parada povodom NYC St. Patricks

Najjeftiniji hostel u New Yorku

Konačno sam odlučio da odustanem od udobnosti i boravka u hotelu u kabini, u samom centru grada, blizu stanice u Pensilvaniji, sa direktnom vezom za vlak do mog aerodroma u Newarku, za oko 70 $ za noć, sa porezom. To bi također bilo na pješačkoj udaljenosti od mojih sastanaka u gradu, što je odlično, i pješačka udaljenost do pješačkih polazaka i drugih aktivnosti, također u samom centru Manhattana.

Chelsea Cabins Hotel, New York od 78 $ na zvaničnom sajtu
Rezervirajte najjeftinije sobe na Manhattanu

Jeftini let za New York

Let sa TAP Portugal avionima bio je prilično dobar za 200 $ u jednom pravcu za New York iz Luksemburga preko Lisabona, pogotovo zato što su imali veoma veliki i komforni poslovni salon koji su posjetili aerodrom u Lisabonu.

Let je trajao oko 8 sati, a ja uopšte nisam spavao. Polazak iz Lisabona bio je u 14h, za sletanje na aerodrom u Newarku u 17h.

Stigavši ​​blizu Njujorka i sedeći na voznoj strani aviona, prvo iznenađenje: sva jezera su bila zamrznuta u Kanadi, a zemlja je bila uglavnom prekrivena snegom. Hoće li biti tako hladno u New Yorku?

Prvi put u SAD

Drugo razočarenje, dolazak bliže Njujorku, je da smo stigli sa istoka, aerodrom je na zapadu grada ... i avion je obilazio Njujork na severu, što me je na kraju sprečilo da vidim bilo šta grada iz aviona, uprkos veoma lijepom danu i vedrom nebu, jer sam sjedio na pogrešnoj strani aviona ...

U svakom slučaju, brzo smo stigli na aerodrom u Newarku u New Jerseyu, i prvo iznenađenje, što stvarno nisam očekivao, je da je imigracioni proces bio izuzetno brz i da uopšte nemam problema.

Neki prijatelji sa sličnim pasošima i pozadinom, kao i ja, imali su mnogo problema: radili u jednoj zemlji, boravili u drugoj, imali drugu nacionalnost, i bili u poslu za klijente u drugoj zemlji ... to je obično poziv na nevolje.

Međutim, sve je prošlo veoma glatko i prilično brzo, jedino pitanje imigracionog službenika, gledajući moj pasoš pun maraka iz Kolumbije i Ukrajine, da li ste posjetili ove zemlje za posao ili za slobodno vrijeme?. Pa, odgovorila sam samo u slobodno vreme i nije bilo problema.

Voz od aerodroma Newark do New Yorka

Onda sam morao da saznam kako da dođem do voza do centra grada Njujorka i stanice na Menhetnu zvanom Penn station, a takođe je bilo prilično lako.

Direktno sam kupio povratnu kartu, koja košta 26 USD u oba smjera, što je zapravo prilično prihvatljiva cijena.

Prvo je bilo potrebno da se od aerodroma C do željezničke stanice krene zračna tramvajska pruga, a sve je bilo prilično lako.

Odatle smo morali da nađemo pravi voz i stazu, a agent vlaka na doku nam je bio od velike pomoći da pomognemo da svi stignemo na pravi put.

Ušavši u voz, shvatio sam: to je voz za prevoz, isti kao i voz u filmu Putnik sa Liamom Neesonom koji sam video ranije te godine, i to je bilo prilično dobro. Puno iskustvo je bilo kao u filmu, a kontrolor je probio kartu kao u filmu.

Prvo filmsko iskustvo u SAD-u!

The Commuter (film) - Wikipedia
The Commuter (2018) - IMDb
The Commuter (2018) - Rotten Tomatoes

Dolazim na Manhattan

Dolazak na stanicu Penn, u samom centru Manhattana, bio je pomalo bolan, jer je stanica zapravo ogromna i ima mnogo prolaza, sa mnogo ljudi koji trče u svim pravcima. Najveće iznenađenje? Čuveni Madison Square Garden, verovatno najpoznatija arena na svetu, nalazi se na samom vrhu železničke stanice!

Izašao sam iz stanice i ušao u ono što sam mislio da je smjer mog hostela, na 8. aveniji.

Posle nekoliko blokova, pitao sam se da li stvarno idem u pravom smeru ... moje SIM kartice nisu funkcionisale, nisam imala nikakvu vezu sa mobilnom mrežom, ali je bila dovoljno pametna da sam pre preuzela mape za offline prikazivanje pre odlazak.

I ... to je tačno, ja sam pogrešno skrenuo.

Vratio sam se u stanicu Penn, skrenuo na desnu ulicu i to vrijeme nije imalo pojma da sam našao hostel, nekoliko blokova dalje.

Ulazak u najjeftiniji hostel u Njujorku

Provjera je bila prilično glatka i recepcionarka, lijepa dama, ispratila me do moje kabine na kat. Pa ... bilo je skoro kao reklamirano, vrlo malo, ali dovoljno čisto.

Umoran nakon cjelodnevnog putovanja, bilo je 19:00, odlučio sam svejedno otići u grad.

Budući da sam na 8-oj aveniji, morao sam samo slijediti put kako bih došao do čuvenog Broadwaya, koji je zapravo ime ulice, i doći do vrlo poznatog Times Squarea!

Usput sam primetio nešto što sam očekivao, gledajući na ulicama: para koja izlazi iz kanalizacije na putevima, baš kao u filmu. Divno je vidjeti u stvarnosti!

Prvi put na Times Squareu

Iako je bilo malo kasno, negdje između 8 i 21 sat, trg je bio pun ljudi, i bilo je malo teško dobiti lijepo mjesto na crvenim stepenicama kako bi dobili lijepu sliku.

Osećaj je bio neverovatan, sa svim ovim prikazima svuda okolo, ljudi u kostimu iz filmova koji nude da se slikaju sa njima, i sve to ... vrlo čudno osećanje da stignu na mesto koje smo već videli mnogo puta na TV-u ali još ne znam.

Sredinom marta, vreme je bilo hladno, i nakon nekoliko sati šetnje, odlučio sam da se vratim u hostel, i pronađem lep restoran u blizini. Smjestio sam se u irski pub, Tír na Nóg, odmah pored stanice Penn, i imao sam svoje prvo američko kulinarsko iskustvo ... naravno, hamburger!

Tir na nÓg Irish Pub & Grill | Times Square | Penn Station | Njujork

Često Postavljana Pitanja

Po dolasku u SAD za svjetska turneja, koji početni koraci i kulturni prilagođavanje trebaju li putnici predvidjeti?
Početni koraci uključuju navigaciju kroz imigraciju i običaje. Kulturna prilagođavanja mogu uključivati ​​razumijevanje lokalnih običaja, korištenja valuta i transportnih sistema. Također je koristan biti svjestan različitih kulturnih postavki u različitim državama.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.