האם כדאי לכם לצאת לסיור טרקטורונים שקוסקו דועך ביום אחד? כן!

עוד פעילות חוצות מהנה לעשות בקוסקו כסיור של יום היא משתרעת בעמק הקדוש, חוויה נהדרת י הזמנתי אותה ליום החמישי שלי בקוסקו, חצי יום על הקואדימוטו סביב קוסקו והעמק הקדוש הסמוך.

טיולי טרקטורונים מרובעים

לקחתי את הסיור אחר הצהריים, כמו שאני לא רוצה שיהיה צריך להתעורר מוקדם ביום, מיד לאחר ביקור Machu Picchu, אשר הסתיים בשעה 11:00.

טרקטורונים הרפתקאות קוסקו על גלגלים

Cusco: מצא פעילויות מקומיות

הטנדר של המלון בשעה 13:30 היה בזמן כמתוכנן, ואני האחרון היה להיכנס למיניבוס. היינו שמונה משתתפים, 3 זוגות, עוד בחור, ואני.

לאחר נסיעה של שעה למיקום באורובמבה, מזג האוויר נעשה קר. שמחתי לקחת את הסוודר שלי.

התחלנו על ידי חתימה משפטית, במקרה של תאונה, וקיבלתי כמה הוראות לפני שמתחילים.

ניתנו לנו כ -15 דקות להתאמן על השדה הסמוך, לנוע סביב חלקת אדמה קטנה, ולהתרגל למכונות ולהעברת הילוכים.

רכיבה על אופניים באופניים מרובע

פתאום, הגיע הזמן ללכת!

עמדנו ליד מחנה הבסיס, וברגע שכולם היו מוכנים, יצאנו לדרך.

כשהתחלנו לאט לאט בדרכי העפר, מיהרנו לעלות להילוך שני, אחר כך שלישי, ואחר כך רביעי, והתחלנו להרגיש את המהירות - ואת הרוח, שנאלצנו להוריד את מסגרת הקסדה, כשהרוח הביאה אבד אבק. קסדה.

אחרי נסיעה של חצי שעה תמימה עצרנו באמצע הכביש, ירדנו מהקוואדימוטו שלנו, והערצנו את הנוף. מדהים. כל האנדים קורדילרה נראו ממש לפנינו, עם הפסגות המושלגות והפסגות המעוננות.

מרובע אופניים Moray

הפסקה קצרה, חזרנו על האופניים שלנו מרובע, עוד חצי שעה או כיף הרפתקה מהמסלול מכות, על כבישי עפר צדדיים, עד שהגענו מרובע רכיבה Moray, הביקור הראשון של היום, חלק הקדושה עמק האינקה, כמה טרסות של אינקאן.

היה צורך לשלם את ה- S / 70 (21 $ / 18 €) כדי להיכנס לאתר, במשך יומיים הכניסה כולל אחרים מקודש האינקה חורבות, אשר הייתי מבקר יום לאחר במהלך יום טיול נוסף.

כמה מחברי הקבוצה החליטו שלא להצטרף לביקור וחיכו לנו בכניסה.

הולך שם, מדריך נתן לנו הסבר על טרסות אלה, אשר יכול ליצור דיכאון עד 15 מעלות צלזיוס בתחתית עבור אחד מהם הגדול ביותר, בכל שלב להיות מסוגל להפחית את הטמפרטורה על ידי 1 ° C - הם היו כנראה בשימוש כדי לאחסן מזון, כמו מקרר טבעי, אבל אף אחד לא יודע בוודאות.

הדבר היחיד בטוח, כי מבנים אלה הם די מרשים, ללא קשר לשימוש שלהם, לכאורה או אישר.

זה היה עבור החלק טרקטורונים קדושים טרקטורונים.

מוראי אינקה חורבות

טיולי טרקטורונים קוסקו פרו

הגיע הזמן לחזור להרפתקה שלנו טרקטורונים מרובע טרקטורונים, והפעם הולך קצת יותר מהר!

הגענו להילוך החמישי, והרגשנו עוד יותר, כשהכביש הולך קצת יותר ויותר, עובר דרך כפר, משתלט על מכוניות, ונעצר באמצע העדר העובר על הכביש.

זמן נחמד מאוד שכולנו נהנו מאוד, מזג האוויר להיות ממש טוב למרות הרוח חזקה יחסית.

הצלחנו בכמה נקודות לקחת את האופניים מרובע למעלה מ 40kmh, אשר היה די מרשים עבור טיימר הראשון כמוני.

באופן כללי, אנחנו שם לב לחכות אחד לשני ולא לאבד אף אחד.

אותה שעה של נהיגה מרובעת היתה מדהימה, בשלב מסוים אפילו נהיגה על בריכות קטנות, מקבל להתיז קצת מסביב.

אף פעם לא עושה שום תחרות, אף אחד לא השתלט על אף אחד אחר, פשוט נהנה הנסיעה כיף עם נוף יפה מסביב.

לאחר סיבוב, הקבוצה מפסיקה, והמדריך אומר לנו שהחלק הבא הוא ברכב.

מכרות מלח מאראס

מהר מאוד הבנו למה לא הלכנו עם הקוואדימוטו, שכן השביל הצר המתנשא במעלה ההר כבר היה מסוכן למדי במיניבוס.

המדריך הסביר לנו את מקורם של מכרות המלח האלה, שכבר בשימוש על ידי האינקה, ומסוגל לייצר טונות של מלח, כולם מגיעים ממקור הרים צר מאוד.

מכרות המלח הם בבעלות משותפת של כמה משפחות במראס, ואין עובד מותר אם לא נולד וגדל בכפר זה.

הם מתפשטים קצת באופן קבוע, ואלפי בריכות מלח משמשים לייצור מלח על ידי איידוי מים פשוט מן המים המלוחים.

ניתנו לנו 15 דקות להסתובב, לצלם, אחרי מה שהיה לנו טעימות שוקולד מלוחות קצרות, שוקולד מלוחים עם מלח מקומי כמובן, ויכולנו לקנות מזכרות אם אנחנו רוצים.

אחרי הפסקה זו, חזרנו למיניבוס, אשר החזיר אותנו חזרה לאופניים, עבור החלק האחרון של הנסיעה שלנו רכיבה על אופניים ארבע.

מכרות מלח

רכיבה על אופניים באופניים מרובעות

הלילה ירד עלינו, והתחלנו על ידי רצים חזרה למחנה הבסיס, עד שהחשיך באמת, ובקושי הצלחנו לראות שום דבר יותר מאורות אופניים אחרים.

בשלב זה, הלכנו קצת לאט יותר, כדי להגיע בביטחון היעד הסופי שלנו, שם הנסיעה שלנו הביתה חיכה לנו.

טרקטורונים מרובע האופניים מחיר

הוזמן עם סוכנות הנסיעות בלאדי בואנו פרו, זו ששמעתי עליה במסע ההליכה קוסקו, ולמעשה יש מחירים טובים יותר מאשר סוכנויות נסיעות אחרות בעיר, מחיר הנסיעה למחצית היום עם איסוף מלונות היה S / 100 (30 $ / 26 €).

זה לא כולל כניסה למרפסות מוריי אינקה, שעלותם היא 70/18 €, תקפה למשך יומיים ושימושית בסיור יום העמק הקדוש, או S / 130 (39 $ / 34 €) למשך 10 ימים .

היציאות הינן זמינות בשעה 8:00 או בשעה 13:00.

אתר בלאדי בואנו פרו
סיור הליכה פרו חינם

טרקטורונים הרפתקאות קוסקו על גלגלים היא דרך מצוינת ללמוד גם על ההיסטוריה האינקה, לבקר סביב, יש כמה תחושות קיצוניות, וליהנות הטבע מזג האוויר נחמד.

כל זאת עם מחיר יוצא דופן, כמו טרקטורונים הרפתקאות קוסקו על גלגלים עולה רק 30 $ ארהב לאדם, וזה די זול במשך חצי יום הפעילות כולל סיורים של כמה מקומות מקומיים.

טרקטורונים הרפתקאות קוסקו על גלגלים

שאלות נפוצות

מה הופך סיור טרקטורונים בקוסקו לבחירה מושכת עבור המבקרים, ואיזה סוג של שטח ומראות ניתן לצפות?
סיור טרקטורונים בקוסקו מושך את השילוב שלו בין הרפתקאות וחקירה נופית. המשתתפים יכולים לצפות לנווט בשטח מגוון, משבילים כפריים לנופים הרריים, ומציעים נוף ייחודי של אזור קוסקו ודרך מהנה ומלהיבה לחקור.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.