שבוע חלומות בקרטחנה דה אינדיאס, קולומביה

חברים מקומיים בקולומביה סיפרו לי פלאים על קרטחנה, העיר שעליה לא ידעתי כמעט דבר. חופים, אוכל טרי, שמש, הים הקריבי, אדריכלות יפה, אונסקו בנייני מורשת עולמית, חופים מדהימים, ואנשים גדולים - זה בדיוק מה ניתן למצוא על יעד החופשה הפופולרי ביותר בקולומביה, הם צדקו!

נופש בקרטחנה דה אינדיאס, קולומביה

מפה אינטראקטיבית ל Cartagena de Indias, קולומביה

הגעה למלון ראדיסון קרטחנה אושן פביליון

נחיתה מאוחר בלילה, עם טיסה ישירה Avianca מ בוגוטה, לחזור ולחזור טיסות 187 €, וכן חמישה לילות הזמנת 111 $ ללילה במלון 5 * חוף החוף, לא היה הרבה מה לראות מן הטיסה - וגם לא מנסיעה במונית (10 000 COP / 3.6 $, נלקח מ מוניות רשמי התעופה), כמו הכל היה חשוך.

Cartagena: מצא פעילויות מקומיות

עם זאת, בהיותו בתחילת דצמבר, המלון מעוצב במלואו לחג המולד.

בברכה על ידי אורח גדול, קיבלתי הציע, כחבר פלדינוס ריידיסון Rewards, משקה קבלת פנים בבר, ושדרוג נהדר סוויטת ג'וניור.

לאחר שנהניתי לחקור את הסוויטה הגדולה - לובי, חדר שינה, סלון, 2 חדרי אמבטיה ומרפסת - ירדתי לקבל את משקה קבלת הפנים, וללוות אותו עם קצת אוכל במסעדת הבריכה, מנסה את העוף המקומי עם קוקוס אורז. טעים מאוד !

יום גג עצל

למחרת, טיפלתי בעצמי במוצרי המלון הרבים: חדר כושר, ג'קוזי על הגג (ללא ילדים), בריכת שחייה על החוף.

ג 'קוזי הגג פשוט מדהים. נוף יפה על חוף לה בוקווילה, והרבה מקומות ישיבה מסביב למרפסת. שלושה ג 'קוזי זמינים - בזמן הביקור שלי, אחד מהם היה מחוץ לשירות, וזה לא היה בעיה.

כמה בירות מאוחר יותר, אחרי רדת החשכה, הגיע הזמן ללכת לפגוש כמה מקומיים במרכז העיר.

פגשתי על Couchsurfing, המקומיים הזמינו אותי להצטרף אליהם משקאות בכיכר טריניטי, פלאזה דה לה טרינידד. על כיכר קטנה מול כנסייה, עם ספסלים מסביב, המקומיים מתאספים שם (זה היה ביום שלישי בערב) אחרי העבודה לדבר, לשתות (אשר אסור באופן רשמי באזורים ציבוריים חוצות) וליהנות קצת מזון ברחוב זול - פטאקון מקומי נמכר תמורת כמה דולרים.

בינתיים, הערב התחיל עם להקת רחוב חיה לשחק, המשיך עם ליצנים עושה כמה מופעים המיועדים לילדים רבים סביב, וסיים עם הופעות ברייקוד.

בריכה וחוף הים

יום לאחר מכן הצטרפה אלי חברתי עם בתה במלון.

לקחנו כמה כיסאות נוח ליד הבריכה, הזמנו קוקטיילים, ונהנינו ממשחקי ביליארד בזמן שהשמש נמשכה - בגלל המלונות הסמוכים, הבריכה נמצאת תחת השמש בין השעות 10:00 ל -3. מזג אויר מושלם, סביב 30 מעלות צלזיוס, מרגיש מאוד נוח אפילו תחת השמש.

Radisson Cartagena Ocean Pavillon Hotel - בריכת שחיה חיצונית ליד החוף

כאשר מקבל מתחת לגוונים, אבל עדיין להיות זמן שמש יפה, פנינו אל החוף של לה בוקווילה.

אחרי שוחה קצרה בים הקריבי, קיבלנו קצת צדפות וסרטנים טריים ממוכר רחוב: פשוט מדהים! חצי תריסר צדפות מוכרת עבור 10 000 COP / 3.6 $, וכך גם סרטנים, שניהם להיות טעים באותה מידה.

יום ראשון יורד, אחרי מקלחת מרעננת, פנינו אל העיר עם סופר, אשר עשה עלות יוצאת דופן 16 500 COP / 6 $ עקב תעבורה גבוהה בשלב זה. אחרי טיול גדול באמנויות ובמדעים באוניברסיטה, ואת פלאזה סן דייגו, שמנו לב מרפסת מסעדה טובה מעל הכיכר. מעט לא ידענו שזה יהיה מדהים!

לוקחים את המושבים ליד המרפסת של מסעדת אל באלקון - אוכל לשתות אהבה, נהנינו קוקטיילים טעימים מוגש על ידי צוות ידידותי עם נוף על פלאזה סן דייגו, אשר היה מונפש על ידי הופעות מחול ריקוד.

הזמנו אוכל מקומי - סטייק מקומי, דג סביצ'ה, שנהנינו ממנו מאוד, לפני שחזרנו למלון, כדי לישון מספיק לפני יום של כיף באי פיראט. הדרך חזרה ללא תנועה עם סופר היה הרבה יותר זול, 6600 COP / 2.4 $.

Caribbena האי זמן - רוסאריו איי, פיראט האי

אחרי עוד אחד מדהים - וללא תשלום, כחלק מהטבות של רדיסון ריווארדס - ארוחת בוקר, לקחנו מונית למזח במרינה, נרטבו על ידי הגלים המתנפצים על הכביש, שם חיכינו למשלוח שלנו לאי פיראט, אחד האיים של האיים רוסאריו ארכיפלג, על 1h על ידי סירה מ Cartagena.

כשהגענו לאי הקטן מאוד, נדהמנו מיופיו של המים, עם כל גוונים של כחול וירוק אפשרי.

פיראט האי מארח את המלון אשר מורכב של כמה בקתות. הוצע לנו פעילות שנורקלינג, עבור 40 000 COP / 15 $ לאדם, או ביקור חלופי ב Oceanarium, אשר יתקיים לפני ארוחת הצהריים (כלול הנסיעה).

בדרך לפעילות, 30 דקות בסירה, עברנו כמה איים מדהימים להפליא, כולל האי הפרטי של פאבלו אסקובר לשעבר, ושמו תחילה על אי אחד עבור האורחים לפעילות האוקיאנואר.

אחר כך הלכנו לנקודה שקטה, בין איזה בית קטן אחד בלבד לאיים, והתחלנו את שנורקלינג השעות.

בפעם הראשונה שנורקל בשבילי, עם יותר מדי גלים למתחילים, היה קשה בהתחלה להגיע נוח עם הציוד. עם זאת, שנורקלינג נהדר, דגים יפים מסביב!

אחר כך חזרנו על הסירה, הלכנו לאסוף את קבוצת האוקיינוס, וחזרנו לאי פיראט, שם חיכתה לנו ארוחה טעימה מאוד, שהציעה לנו אורז ודגים טריים.

אחרי הארוחה ניתנו לנו כמה שעות להירגע על האי, שבו נהגנו לשתות קצת, לקחת קצת שמש ולשחות בים הקריבי המזוהם.

הדרך חזרה מן האי היה מדהים! עם רוח חזקה מאוד באותו זמן, זה הרגיש כמו רכבת הרים שעה ארוכה, נע מעלה ומטה בזמן להיות מותז על ידי מים באותו זמן - כל כך הרבה מים, זה היה כמעט בלתי אפשרי לפתוח את העיניים. כיף מאוד!

בחזרה למלון ולהיות עייף למדי אחרי יום שלם של כיף, הגיע הזמן לארוחה רגועה לישון בלילה מוקדם.

מבצרים ביקור השקיעה הקריבי

ביום האחרון האחרון בקרטחנה הגיע הזמן לבקר בעיר, הכוללת 11 קמ של קירות שנבנו על ידי הספרדים, והשתמשו בהגנה על העיר מפני שודדי ים צרפתיים ובריטים וצבאות ימיים. שניהם ניסו להניח את ידיהם על כסף וזהב שחולצו מן החלק הצפוני והמערבי של האנדים, ועברו דרך קרטחנה לאירופה.

העיר מלאה במבנים מדהימים בהשראה ספרדית, והביצורים כל כך מדהימים, הם הוכרו על ידי אונסקו כאתר מורשת עולמית.

לקראת הדמדומים הלכנו לקפה דל מר, מסעדה בפינת ביצורים אחת, המפורסמת בזכות אחת מנקודות המבט הטובות ביותר על האטרקציה העיקרית: השקיעה על הים הקריבי.

למרות שהגענו די מוקדם, המושבים הטובים ביותר כבר נלקחו, מחכה השקיעה. יש לנו שולחן, וחיכינו לארוחת ערב ויין למראה המדהים הזה.

לאחר שראה הרבה שקיעות במקומות רבים, זה אחד יש משהו יוצא דופן, כי לא ניתן להשוות עם אחרים. לכל אחד יש את אותה הרגשה - ולכן כאשר השמש נעלמת, כל כך נגע ביופי הזה, שכולנו מתחילים לטפוח למחוא כפיים כדי להודות לטבע על המחזה המדהים הזה.

נהנה כמה משקאות יותר, ואז אנחנו חוזרים הביתה, עובר דרך פלאזה דה לוס Estudiantes, ולעשות עצירה אחרונה במוזיאון שוקולד. זה המקום המדהים מוכרת יד מקומי עשה שוקולד וקפה, אשר טעים מדהים - לא יכולתי להתאפק לקנות כמה לכל המשפחה שלי!

למחרת התעוררנו מוקדם ונהנינו מהשעות האחרונות בבריכת השחיה ובחוף לפני שחזרנו לבוגוטה - בדרך, היתה לנו הזדמנות לראות סערה עוצרת נשימה מן השמים.

סהכ תקציב עבור 5 לילות לאדם אחד עם טיסה מבוגוטה

סהכ: 940 € / 3 200 000 COP / 1150 $

טיסה: 187 € / 640 000 COP / 230 $

מלון: 452 € / 1 550 000 COP / 555 $ (111 $ / לילה)

מזון: ~ 88 € / 300 000 COP / 108 $

משקאות: ~ 88 € / 300 000 COP / 108 $

תחבורה מקומית: 17 € / 57 000 COP / 21 $

טיול לאי פיראט עם שנורקל: 103 € / 350 000 COP / 126 $

שאלות נפוצות

אילו פעילויות וחוויות תרבותיות הופכות שבוע בקרטון דה אינדיאס לחופשה חלומית, וכיצד המבקרים יכולים לטבול את עצמם בתרבות המקומית?
שבוע בקרטגנה מציע חוויות כמו לחקור את העיר ההיסטורית שלה, ליהנות מחופים בקריביים ולהתענג על המטבח המקומי. ניתן לשפר את הטבילה בתרבות המקומית על ידי השתתפות בסיורים תרבותיים, השתתפות בפסטיבלים מקומיים ואינטראקציה עם התושבים.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.