A day tour at valley of fire state park in נבאדה

במשך היום המלא המלא האחרון שלי בווגאס, היינו לוקחים את המכונית והולכים לעמק האש, פארק ממלכתי במדבר נבדה, שיש לבקר בכרטיס, מכיוון שהוא כל כך גדול שייקח ימים להסתובב בו, ממילא לא יתאפשר בחום.

אש יום סיור של וגאס

עמק האש של מדינת פארק פארקים ממשלתיים

כמה רחוק עמק האש מלס וגאס

החל מדרום וגאס, לקח לנו בערך 2 שעות כדי להגיע לכניסה של עמק האש של מדינת הפארק.

התחלנו עם חלק ארוך מהנסיעה בכביש המהיר, עליו היינו הולכים על מסלולי הגשם, יצאנו במהירות מלאס וגאס ונמנענו מרוב הפקקים.

Las Vegas: מצא פעילויות מקומיות

אחרי שעזבנו את הכביש המהיר, והגענו לכבישים מהוללים, עשינו את דרכנו על נסיעה לא קלה, שכן לכביש יש כמה טיפות גדולות שלא תמיד קל לצפות.

עם זאת, הכונן הוא די קל הכביש הוא במצב טוב.

כניסה לעמק של אש של המדינה של הפארק

ברגע שעברנו את שלט קבלת הפנים, הנוף מתחיל להשתנות מאוד, להציע הרבה יותר צבעים בפארק מאשר ראינו לפני שהגענו לשם.

אגרה בכניסה מבקש תשלום 10 $ לכל מכונית להיכנס לפארק, שהוא די זול בהתחשב בגודלו של הפארק, קל מאוד לבלות יום או יותר שם.

כוורות בעמק אש

אנחנו עושים את התחנה הראשונה שלנו בחלק הכוורת של הפארק.

זה נקרא דווקא בגלל זה כמה סלעים, שהם די ענקיים, נראה כמו כוורות.

הסלעים הם ענקיים, ואני תוהה אם אנחנו יכולים פשוט להסתובב בכל מקום שתרצה, שאלה שאליה התשובה היא כן.

אנחנו מבלים שם זמן מה, מנצלים את ההזדמנות כדי לטפס על כמה סלעים, ללכת תחת אחרים, להעריץ את הנוף מסביב, ולקחת עוד תמונות.

המקום כולו כל כך יפה, קשה להבין איך הזהב או הסלעים האדומים האלה נמצאים על קרקע חומה, עם הרבה עשבי תיבול מדבריים ירוקים וקקטוס, מוקפים סלעים אפורים קטנים יותר.

אחרי שביליתי שם קצת זמן, אנחנו לוקחים את המכונית לבקר בתחנה הבאה שלנו בפארק, בהמשך הדרך, שעליה עלינו לעלות על ההר.

לחקור את עמק האש

עבור התחנה הבאה שלנו, נצטרך ללכת קצת, כמו סלעים מעניינים אינם נראים מן הכביש.

לאחר שעזבנו את המכונית ואת תחילת הטיול שלנו, אנו רואים סלע ענק שנראה כמו פיל.

אנחנו תוהים אם זה בעצם סלע הפיל, ששמענו עליו, ומתכוון ללכת לראות, אבל הוא אמור להיות במקום אחר.

נראה שזה לא סלע הפיל. ובכן, זה נראה כמו בכל מקרה.

אנחנו ממשיכים ללכת, ועכשיו הם דורך על קרקע חולית.

כמו בכל מקום בפארק, כל הסביבה יפה, וראוי להופיע בתמונה יפה.

רוב הדברים המעניינים לראות את זה באמת מחייב לקחת מסע ארוך שעה, שעבורו אין לנו מספיק זמן, כפי שאנו מצפים ללכת לאיזשהו אירוע מאוחר יותר באותו לילה.

אנחנו קופצים חזרה למכונית, וממשיכים את דרכנו לעבר גלי האש.

גל המדורה במדבר

אחרי כביש שאורכו קצת, אנחנו מגיעים לתחנה לראות את גל האש, שבשבילו יש צורך לצאת מהמכונית וללכת קצת.

ממש ליד החניה, יש סלע ענק, או אולי הר, שסביבו אנחנו צריכים ללכת כדי לראות את גל האש.

ברגע שאנחנו שם, אנחנו יכולים לראות אותם ברקע, והם מזכירים לי מה שראיתי בהרי הקשת בפרו.

בדרך חזרה אני מתחיל להיראות קצת יותר על הטבע על הקרקע, ופחות על הסלעים מסביב וההרים מאחור.

ואני שם לב שיש למעשה הרבה קקטוס בכל מקום מסביב, כי לא ראיתי לפני.

אנחנו עולים חזרה לחניון, ומתפעלים מהנוף מסביב, כמו שאנחנו עומדים על הקרקע עם נקודת מבט מדהימה.

הגיע הזמן לחזור למכונית, בכיוון של עץ מאובן. בדרך נעבור ליד שבע האחיות, קבוצה של 7 אבנים ענקיות.

יומן מאובן בפארק

עצרנו לראות בול עץ מאובן, אנחנו צריכים לטפס על גבעה קטנה כדי להיות מסוגל לראות יומן ענק מאובן, עם הסבר כלשהו מסביב.

העץ שאנחנו רואים בעצם מגיע מיער שהיה לפני 150 מיליון שנה והפך לאבן.

אמא טבע מדהים.

זה קצת אפשר לגעת ביומן על ידי העברת זרוע מתחת לצלייה, אבל זה לא הרבה מרגש. מגע ביומן מרגיש כמו אבן נוגעת ללב.

לאחר מכן אנו מגיעים לתחנה האחרונה בפארק למשך היום, סלע של פיל.

סלע של פיל ליד היציאה לפארק

סלע הפיל נמצא ממש ליד היציאה לפארק לכיוון אגם מיד, ואנחנו עוצרים שם כדי לראות את הסלע.

ובכן, יש סלע ענק ליד המקום, וכמה סימנים עשוי אומר שזה סלע של פיל ... אבל זה לא נראה כמו פיל בכלל.

אנחנו הולכים קצת יותר, חושבים שיש עוד סלע שלמעשה הוא סלע של פיל, אבל לא יכול למצוא שום עדות לכך.

קבוצה נוספת של אנשים תהתה אותו דבר, האם סלע גדול סלע הפיל?

לעולם לא נדע, אבל לקחנו את המכונית וחזרנו העירה דרך הכביש המזרחי שעבר ליד אגם מיד - הגענו לפארק מהמערב.

לילה סלסה בווגאס

בדרך חזרה, נוכל לראות את האגם ליד מיד, וגם באגם וגאס, להתקרב אל העיר, אבל אין זמן לעצור או לבקר אותם.

הסיבה לכך היא כי הלילה כבר מגיע, ואנחנו עדיין צריכים לאכול ארוחת ערב ולהתכונן לפני ההצטרפות לילה ריקוד סלסה.

זה יתקיים בבר בעיר, והיתה דרך טובה לסיים את השהייה בווגאס עם תחושה של המפלגה.

תודה לחבר שלי לארח אותי ולהפוך את השהייה שלי מדהים!

שאלות נפוצות

אילו אטרקציות ופעילויות טבעיות יכולות ליהנות מבקרים במהלך סיור יום בפארק עמק האש סטייט, ומה הופך אותו לביקור כדאי בלאס וגאס?
המבקרים יכולים ליהנות מטיולים רגליים, לצפות בפטרוגליפים עתיקים ולצלם את תצורות הסלע האדום המהמם של הפארק. קרבתו ללאס וגאס הופכת אותה למפלט נגיש לטבע.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.