הצטרפות לסיור רגלי בחינם במרכז אוקלנד

הצטרפות ל סיור רגלי   בחינם במרכז אוקלנד

במהלך היום המלא הראשון שלי באוקלנד, מצאתי את הסיור היחיד בהליכה חופשית בעיר, וזו הייתה הפתעה גדולה, בעיקר מכיוון ... מעולם לא ראיתי  סיור רגלי   בחינם עם כל כך הרבה משתתפים, היו בערך 25 מתוך לָנוּ.

לאחר מסתכל על חשבון Instagram שלהם, זה נראה כאילו זה לא היה מקרה מיוחד .. ואני אפילו להצטרף ביום עסקים, אשר בדרך כלל פחות עסוק.

Auckland: מצא פעילויות מקומיות

הסיור היחיד הליכה חינם של 1.5 מיליון אנשים העיר עם היסטוריה עשירה ... זה היה באמת מעניין, אבל קצר!

איך למצוא אותנו - סיורי הליכה חופשיים באוקלנד
סיורי הליכה חופשיים באוקלנד - אוקלנד סיטי | לב העיר
Accommodation in אוקלנד, ניו זילנד on Booking.com
Find accommodation in אוקלנד, New Zeland

הצטרפות ל סיור רגלי   בחינם במרכז אוקלנד

הסיור מתחיל בכפר קווינס וורף, כל יום בשעה 10:00. זה היה די קל למצוא את הקבוצה, כמו המדריך היה מחזיק מטריה כחולה גדולה, מודפס עם הסיור של סיור ההליכה.

הייתי בין הראשונים שהגיעו, וחיכינו שכל המשתתפים הרשומים יצטרפו. אין צורך להירשם, אבל אם לא ... הסיור לא יכול לחכות במקרה של עיכוב כלשהו!

בזמן שחיכינו, המדריך הנחמד שלנו הציע לנו איזו חסימת שמש בחינם, ואמר לנו שדי חשוב שם לנקוט באמצעי הזהירות שלנו, גם אם היום מעונן, שכן בניו זילנד יש חשיפה גבוהה מאוד ל- UV בגלל מיקומה ממש מתחת החור בשכבת האוזון.

לאחר שכולם הגיעו, וזמן הפגישה, 10 בבוקר, עבר, המדריך שלנו התחיל את הסיור, עם כמה הסברים על ההיסטוריה הקולוניאלית.

סיור מורשת של פורשור סיור

הסיור מתחיל על ידי הולך לכיוון בניינים גבוהים, אשר ממוקמים על שטח שהיה בעבר הנמל, כמו ניו זילנד היה פעם אזור הגירה.

ואז אנחנו עוצרים פתאום ברחוב קטן, והמורה שלנו אומר לנו להסתכל מסביב: אור ניאון אדום הולך ברחוב הוא שם כתזכורת כי הרחוב היה פעם אורות אדום מחוז של העיר. זה עכשיו יותר entertainement שטח עם bards רבים מסביב.

לפני שנמשיך הלאה אל העיר העתיקה של העיר, אנחנו עוצרים להסתכל על השלט, זה מראה לנו שאנחנו הולכים לאורך החוף של העיר, וזה אפשרי יש ללכת לבד על ידי מעקב אחר שלטי טיול מורשת ברחוב .

עם זאת, אנו מגיעים במהירות לסוג של העיר העתיקה של העיר, רחוב הליכה קטן הגובל בסורגים, כולל הבניין העתיק ביותר של אוקלנד, שאינו כה ישן שכן העיר נשרפה מספר פעמים.

ממשיכים בהליכה, אנו עוצרים להסתכל על מגדל השמים, המגדל הגבוה ביותר בכל ניו זילנד שגובהו 328 מטר, וגם אטרקציה: אפשר לעשות קפיצת באנג'י, או לצאת לטיול בטוח מחוץ ל מִגדָל. עם זאת, לא תהיה לנו הזדמנות לראות מישהו קופץ!

Sky Tower - SKYCITY אוקלנד

ברחוב הבא, המדריך שלנו אומר לנו שזה סוג של צ'יינה טאון המקומי, כמו ברחוב יש כמעט רק חנויות סיניות ומסעדות.

אנחנו עוצרים לפני אחד מהם, להסתכל על עובד שמכין כמה כופתאות ממש לפנינו. המדריך שלנו מספר לנו שהם חלק מהטובים בעיר.

ההצבעה הראשונה בהיסטוריה של נשים

התחנה הבאה היא יותר על כמה היסטוריה שמשפיעה על רובנו.

ניו זילנד הייתה למעשה המדינה הראשונה בעולם שהרשתה לנשים להצביע בשנת 1893, ומתגאה כמדינה מתקדמת מאוד לזכויות נשים.

נשים מניו זילנד וההצבעה - נשים וההצבעה | NZHistory

אנחנו לוקחים את הזמן לעצור בכיכר קטנה המשמשת אזכרה לאירוע חשוב זה, כמו על המדרגות מאחורי המדריך שלנו, הנשים שקיבלו את המדינה כדי לאפשר להם להצביע בפעם הראשונה ירדו לאחר שקיבלו מראש ענק בזמן.

חגיגת המאה לציון נשים נחסמה באנדרטה של ​​העיר עם מוזאיקה יפה, שאנחנו לוקחים את הזמן כדי להעריץ ולצלם כמה תמונות לפני.

סאני הולך בפארק אלברט

אנחנו ממשיכים את הסיור על ידי להגיע אל פארק אלברט, אשר מתחיל על ידי מבט על הגלריה לאמנות.

כי הגלריה יש כמה קישוטים עץ ייחודי גילוף בפנים, נאמר לנו כי העץ שימש כבר אסור לשימוש, שכן הוא מקבל די ישן ונדיר.

לאחר מכן אנחנו הולכים עד אלברט פארק, פארק יפה במרכז העיר, וזה ממש זמן טוב להתפעל פרחים ועצים יפים.

כולנו לנצל את ההזדמנות כדי לקחת כמה תמונות, תוך כדי מנסה להדביק את ההסבר של המדריך. היא מתחילה לספר לנו על אפילו זה יקרה ביום שאחרי הביקור שלנו, אנזאק יום הזיכרון, אוסטרליה וניו זילנד חיל חיל.

יום אנזאק - ויקיפדיה

זה יום חשוב מאוד עבור ניו זילנד ואוסטרליה קשורה עם עצמאית שלהם מאנגליה, כפי שהם שלחו גברים רבים להילחם במלחמת  העולם   הראשונה בעקבות השיחה של בריטניה, אשר היה באותה עת שלטו על השטחים.

הם נשלחו להילחם על מלחמה שהם לא הבינו ולא היה להם שום קשר אליהם, וניו זילנד, באותה עת מדינה של 1 מיליון תושבים, שולחים 100 000 גברים להילחם במלחמת  העולם   הראשונה, כלומר 10% האוכלוסייה - ורוב זה לא חזר הביתה.

אחרי ההסברים האלה המשכנו ללכת לכיוון האוניברסיטה, ונאמר לנו לשים לב לריח שמסביב: נכון, הריח של הריח אכן הגיע מעץ מסריח!

אוקלנד האוניברסיטה סיור בגן

אחרי הפעם הראשונה שהרחנו את העץ המצחיק הזה עבור רובנו, התעמקנו בצמחייה, שבמהלכה שמרנו על שתיקה, שכן קבוצתנו הממושכת של יותר מ -25 איש לא שמעה את המדריך.

יצאנו מהצמחייה ליד עץ מדהים, ממש אופייני מהאזור.

הימנעות זה סניפים ענקיים, אנחנו למעשה הולכים בגני האוניברסיטה.

כשיצאנו מהגינות של האוניברסיטה, היינו שוב בלב מרכז העיר, ויכולנו לראות אזור בילוי נחמד, שבו מה שנראה כמו אנשים מקומיים נהנים יום שמש אחרי שיש הרבה עננים בבוקר.

וזה היה כמעט לסיור שלנו, כשחזרנו אל מסוף המעבורת, לידו היתה נקודת ההתחלה והסיום שלנו בכפר קווינס וורף.

המדריך שלנו עוטף את הסיור, וכולנו צריכים לתרום את המדריך הגדול שלנו. הסיור ההומה היה טוב מאוד, והיה רק ​​הליכה קצרה.

המדריך היה מאוד מועיל וענה על כל השאלות שלנו על איך להמשיך באותו יום בעיר.

בשבילי, הגיע הזמן לחזור AirBNB שלי לנמנם קצר לפני האירועים הבאים, זחילת בר.

איך למצוא אותנו - טיולי הליכה חינם אוקלנד
אוקלנד חינם הליכה סיורים - אוקלנד סיטי לב העיר
לינה ב אוקלנד, ניו זילנד on Booking.com
מצא את לינה ב אוקלנד, ניו זילנד

שאלות נפוצות

אילו מדגישים עושה את סיור ההליכה בחינם בכריכת אוקלנד, ומדוע מומלץ למבקרים לראשונה?
הסיור מכסה בדרך כלל ציוני דרך מרכזיים כמו מגדל השמיים, נמל ווייטמטה ובניינים היסטוריים. מומלץ למבקרים לראשונה לקבל סקירה כללית של ההיסטוריה, התרבות והפריסה של העיר.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.