ניו יורק הפארק המרכזי ללא תשלום סיור הליכה

דברים לעשות בניו יורק: סיור מרכזי בסנטרל פארק

ליומי המלא הראשון הראשון בניו יורק ובארהב הזמנתי  סיור רגלי   בחינם בסנטרל פארק, הפארק החיצוני הראשי בעיר ניו יורק, ונקודת ציון איקונית של העיר הגדולה בארצות הברית.

Free tour by foot העיר ניו יורק
Cheap flights and hotels העיר ניו יורק

לפני שנסעתי לסנטרל פארק, שעת ההתחלה היתה 9:45, הצלחתי להזמין פגישה עם מנהל חברה שעבורה אני יוצר שיעורים מקוונים של SAP, MichaelManagement, המתגוררים בניו יורק.

Breakfast in העיר ניו יורק

New York: מצא פעילויות מקומיות

אכלנו ארוחת בוקר פרודוקטיבית נהדרת בפרקר וקווין, שפורסמנו כארוחת הבוקר הטובה ביותר של ניו יורק, בסמוך לפארק בראיינט, אשר, כך הייתי לומד מאוחר יותר, הוא למעשה מנוהל באופן פרטי.

אחרי ארוחת הבוקר הראשונה שלי בארהב, יוגורט יווני, היתה לי הפתעה נוספת: האוכל הוא לא רע כמו שציפיתי, ולא יקר כמו שחשבתי בתחילה.

פרקר וקווין - בחברה טובה

לאחר שסיימו את ארוחת הבוקר, זה היה זמן טוב ללכת לכיוון הפארק המרכזי ללא תשלום הפגישה נקודת מפגש הליכה, על ידי עובר במרכז רוקפלר המפורסם.

בהיותי במארס, גלש הקרח נראה באמצע המבנים, וביקשתי מעובר אורח שיצלם אותי לפני הבניין.

מרכז רוקפלר ניק לנדמרק תצפית הסיפון

סנטרל פארק סיור הליכה חינם

המשכתי להצטרף לקבוצת הסיורים בהליכה חופשית בסנטרל פארק, שנפגשה בסמוך למזרקת פוליצר, ממש בפינה הדרומית-מזרחית של סנטרל פארק.

הייתי אחד האחרונים שהגיעו, והמורה שלנו, גארט, רשם אותנו ברגע שהגענו. היינו בערך עשרה אורחים באותו יום, כמה אירופאים, וכמה אמריקנים.

קודם כל, בהיותי בפעם הראשונה שראיתי את סנטרל פארק, זה היה הרבה יותר גדול ממה שציפיתי. זה קורה לעתים קרובות עם תמונות, הדברים נראים קטנים יותר מאשר הם במציאות, אבל זה היה גלוי עוד יותר שם.

למעשה, המדריך התחיל עם זה: הוא הצביע עלינו על בניין שנבנה לאחרונה ברקע, ושאל אותנו אם אנחנו מאמינים לו אם הוא יגיד לנו שהבניין הזה גדול פי שניים ממבנה לידנו. כולנו ענינו שאנחנו לא מאמינים לו, והוא הבטיח לנו שהוא יוכיח אותנו מאוחר יותר.

דברים טבעיים בסנטרל פארק

אחר כך המשכנו לבקר בפארק ונעצרנו ליד בריכה. חדשות ענקיות מן המדריך, ויהיו רבים מהם. אנחנו הולכים בשביל, ליד כמה דשא, בריכה, עצים רבים, וסלע יוצא מהאדמה.

הוא שואל אותנו: מה אתה חושב טבעי כאן? אנחנו עונים ... כנראה הכל מלבד שביל הליכה, לא ?! ובכן בעצם .. שום דבר, למעט הסלעים.

כל השאר, גם אם זה לא נראה כמו זה, תוכנן בקפידה במשך עשרות שנים על ידי עירוניים. אבל, שלא כמו בערים אחרות, ובניגוד לסגנונות הגן הצרפתי או הבריטי, סנטרל פארק בניו יורק תוכנן להימלט מהעיצוב המרובע התעשייתי.

בפארק המרכזי של ניו יורק יש למעשה תוכנן להראות כמה אקראיות, וכדי להיות מקום שבו אתה יכול להימלט מן קונסטרוקציות ברזל מראש.

ואפילו הדשא והעצים מתוכננים בהתאם כדי להגיע למטרה זו.

הפתעה גדולה, אשר למעשה עושה הרבה חוש, ומוכיח כי מתכנני סנטרל פארק עשו עבודה מדהימה מה שהם היו אמורים לעשות, יצר מקלט באחת הערים הגדולות בעולם.

מפורסם NYC מנדרינית ברווז

המשכנו בביקור בפארק, ובין שאר הסברים מדהימים על ההיסטוריה של ניו יורק וסנטרל פארק בפרט, עצרנו ליד בריכה אחרת, שבה קיבלנו הסברים מפורטים עוד יותר.

יש ברווז מנדרינית כי הוא למעשה אורח המפורסם ביותר בניו יורק. ברווז זה, שמקורו באסיה, לא היה יכול לשרוד בדרך כלל בתנאים מקומיים, והוא גם מקור לשאלות ולהשמדה בקרב המקומיים.

יש צלמים מחכים שהברווז הזה ייצא ממקום המחבוא שלו ביום הפתוח ביום סנטרל פארק, וזה נשמע מדהים עבורנו.

ובכן, זה ברווז יפה מאוד. עם זאת, באותו יום, אנחנו לא יכולים לראות את זה. רק ברווזים רגילים מציגים את עצמם. זה לא מאכזב עם זאת, כפי שמעולם לא שמענו על זה, בכנות ... אנחנו מעוניינים יותר בסנטרל פארק סיור הופעות עצמו מאשר ברווז די אקראי.

#mandarinduck hashtag על Instagram • תמונות וסרטוני וידאו
הברווז החם שלא יסתלק - ניו יורק טיימס
התושב המפורסם ביותר של ניו יורק בימים אלה, מנדרינית Duck תלויים בסנטרל פארק ביום שישי אחר הצהריים
איפה לראות את ברווז מנדרינית המפורסם בניו יורק מעבר לסנטרל פארק

סנטרל פארק סיור הליכה חינם

אנחנו ממשיכים על ידי הליכה על קו ישר רק בפארק, שדרה שבה פסלים של משוררים מפורסמים מוצגים.

בקצה השדרה, אנחנו מגיעים לבניין יפה, שבסופו נראית מזרקה ענקית, והסבריו של המדריך מדהימים.

אנו מבינים שם את החשיבות ההיסטורית של ללבוש בגדים מסוג אחר, של יציקות בפעם אחרת.

המדריך שלנו נותן לנו פרטים מדהימים, ומסיבות אלה, בין היתר, אם אתה קורא את זה, אתה בהחלט צריך להזמין את הסיור בהקדם האפשרי.

אנחנו ממשיכים ללכת לאורך הפארק, מקבל הסברים נוספים על סנטרל פארק, ההיסטוריה שלה, הסביבה שלה, ואת האנשים המפורסמים שחיו בבניינים מסביב.

NYC לדמיין פסיפס

בשלב מסוים, לקראת סוף הסיור, נגיע למקום שבו ג 'ון לנון, הזמר המפורסם של הלהקה הביטלס כבר נרצח, ממש על חלונות הדירה שלו, שבו אשתו, יוקו אונו, עדיין חי עד תאריך זה.

המקום מסומן על ידי פסיפס דמיוני, על שמו של אחד השירים המפורסמים ביותר של האמן, באזור הנקרא שדות תות שדה.

אחרי זה, הסיור מסתיים, המדריכים מושיטים לנו שקיק שבו אנחנו יכולים לשים קצת כסף כדי לשלם כמה שאנחנו רוצים, 20 $ להיות למעשה אפילו נמוך יותר ממה גארט מגיע, אנחנו נפרדים, ואני הולך לכיוון של ההוסטל שלי, הזול ביותר במנהטן ובניו יורק, קרוב מאוד לסנטרל פארק.

תאר לעצמך - סנטרל פארק /
טיסות ובתי מלון זולים ניו יורק

שאלות נפוצות

מהן האטרקציות העיקריות ואבני חן נסתרות שסיור הליכה בחינם בסנטרל פארק עשוי לכסות, ומדוע זה חובה לעשות בניו יורק?
סיור הליכה בחינם בסנטרל פארק מכסה בדרך כלל ציוני דרך כמו שדות בת'סדה, הקניון ושדות תות. זהו חובה ליופי הנופי, המשמעות ההיסטורית וההזדמנות לחקור את אחד הפארקים העירוניים המפורסמים בעולם.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.