איך יום אחד לבקר בממלכה הקסם של דיסני?

בזמן שהייתי ליד אורלנדו כדי ליהנות פארקי שעשועים, חבר שלי המתגוררים במיאמי הצטרף עם החבר שלה ואת הילד שלה 6 שנים, אז כולנו יכולים ללכת יחד ליום בממלכה הקסם של דיסני.

דיסניו

הם הצטרפו אלי בפארק אין על ידי רדיסון Resort & Conference Center - אורלנדו - ליד דיסני בסביבות 10 בבוקר, הזמנו חדר באותו מלון, ואחרי ההרשמה שלהם, הזמנו  אובר   להגיע לשם, וזה היה די מרחק נסיעה קצרה מהמלון.

אירועי קסם
Magic Kingdom שעות - בידור לוח הזמנים - וולט דיסני וורלד Resort
ממלכת החיות של דיסני - הממלכה החיות של דיסני - אתר הנופש וולט דיסני וורלד

כרטיסים לממלכה קסומה

כשהגענו לשם, אנחנו מתחילים לקנות כרטיסים ישירות ליד הדלפק, כולל מעבר מהיר, שבוודאי לא נצטער בשלב מאוחר יותר.

Orlando: מצא פעילויות מקומיות

דיסני עולם הממלכה הקסומה להיות פארק שעשועים ביותר בעולם, זה די קשה לגשת לכל נסיעה, והדרך היחידה ליהנות קצת של הפארק היא למעשה לקנות עובר מהיר כדי להיות מסוגל ללכת על כמה רוכב - אחרת , זה רק יום משעמם מחכה בתור.

כרטיס יום אחד עולה 133 $ עצום עם מס למבוגר ...

כרטיסים לממלכה קסומה

המערכת של המעבר המהיר הוא די רע, כפי שאתה משלם עבור מספר מצומצם של רוכב כי אתה תעשה עם לחכות קצר יותר, אבל הנסיעה הם מוגבלים ואת הגישה יש להזמין מוקדם ככל האפשר ... עבורנו, המגיעים אחרי 10:00, חריצי הזמן המעניינים ביותר כבר נלקחו. מערכת נורא עבור פארק שעשועים מאכזב, שבו הריבית האמיתית היחידה היא לראות את הזיקוקים בסוף היום.

לאחר רכישת כרטיסים, ונכנסו לאזור הפארק, הצעד הראשון הוא לקחת חשמלית, כמו אזור הפלה הוא למעשה רחוק מן הפארקים, ואת פארק הפארקים של דיסני, עם 4 פארקי שעשועים שלהם 2 פארקי מים, הוא ענק ... ופארקים רחוקים זה מזה.

המונווריל הגיע מהר, ויכולנו להיכנס פנימה.

בדרך, היה לנו נוף מדהים על הסביבה, כולל אגם Buena Vista המפורסם.

כשהתקרבנו לפארק, נוכל לראות את הטירה של סינדרלה פורצת מתוך היער.

כשהגענו לתחנת הרכבת של ממלכה הקסם, יכולנו לראות כמה אנשים היו שם ... מדהים, זה באמת פארק השעשועים העמוס ביותר בעולם.

לאחר שהציגו שוב את כרטיסי הכניסה שלנו, הגענו סוף סוף לפארק ... והלכנו בשדרה הראשית לעבר טירת סינדרלה.

התחנה הראשונה, לעצור תמונה כמובן מול הטירה, מנסה לקבל את התצוגה הטובה ביותר על זה למרות כמות גדולה של אנשים סביבנו.

רכיבה על סוסים

הגיע הזמן למצוא מסוף שבו נוכל להזמין את מסלולי המעבר המהיר שלנו.

המערכת היא ממש רע, כמו כל אטרקציות אטרקציות מעניינות כבר היו תפוסה מלאה עד שהגענו לשם, ואנחנו בקושי הצלחתי למצוא כמה רוכב נחמד להזמין עם המעבר המהיר, אבל יש לנו את פיראטים המפורסם של הקאריביים.

נסענו לראשונה לטיול באזור ההרפתקאות הזה, שהיה מופע עם ציפורים מזויפות שרויות ואנימציות אחרות.

כאשר זמן ארוחת הצהריים היה מתקרב והיום נעשה חם למדי, המשכנו את הסיור שלנו עם גלידה פופ תחנת תירס, בזמן ההמתנה זמן הנסיעה הראשונה שלנו לעבור מהר, שודדי הקאריביים.

הנסיעה היתה די טובה, על סירה קטנה מעץ על נהר במערה, מוקפת שודדי ים, וכמובן עם כמה מהם נראים כמו הדמויות המפורסמות של הסרט.

יצאנו מהטיול והסתובבנו בפארק, הלכנו על פני הר הספלאש, שנראה נהדר.

ראינו את זמן ההמתנה הודיע, 95 דקות ... זה באמת זמן המתנה הגון למדי לפארק זה. קצת מאכזב.

עם זאת, אנו starter בתור עבור האטרקציה, אילו תכונות יומני עץ הולך למעלה ולמטה נהר, כולל ירידה מהירה על חלק תלול.

לאחר מכן, היה קשה ללכת בפארק, כאשר הם פינו את הרחובות כדי לאפשר את המצעד לעבור שם.

עברנו בחלק פוסט מימי הביניים, ונכנסנו לאזור הפנטזיה.

שם, רצינו להיכנס אטרקציה מהירה שלנו לעבור השני של היום, כמה נסיעה בתולת ים. אבל כשהגענו לשם, עובד סיפר לנו שהנסיעה נסגרה ... ואנחנו יכולים ללכת לכל נסיעה בפארק באמצעות המעבר המהיר שלנו.

הר החלל בדיסני וורלד

פנינו ישירות אל האזור עתידני, לעלות על שטח המפורסם הרים הרים רכבת הרים!

אני לא יכול לעשות את זה כשהייתי בדיסנילנד פריז כי הייתי קצר מדי באותה תקופה, ואני לא יכולתי לעשות את זה בדיסנילנד טוקיו כי האטרקציה היתה סגורה לתחזוקה באותו יום ... אבל אני יכול לעשות את זה שם בדיסניוורלד אורלנדו, מדהים, וללא זמן ההמתנה!

האטרקציה בחלל היתה די טובה, אבל לא כל כך מרגשת - כמו רוב הנסיעה בפארקי שעשועים של דיסני.

אחרי זה, יש לנו רעב, ועצר במסעדה בורגר הסמוך עבור הפסקת צהריים יותר מבורך.

המשכנו ללכת עם רוגע אחרי הנסיעה לארוחת צהריים, סירה ספינת ההנעה, אשר ייקח אותנו סביב האגם עם כמה תשלומים ההודים מסביב.

מאזור זה יכולנו לראות את הרכבת שלי, והרגשתי כמו לנסות את זה.

אחרי הנסיעה בסירה, הלכנו לרכבת שלי, והצלחנו להשתמש במסירה המהירה שלנו כדי לחתוך את זמן ההמתנה.

רכבת הרעם הגדולה רכבת הרים רכבת הוא אחד הנסיעה העמוסה ביותר של פארק ממלכת הקסם, עם זמן המתנה הממוצע של 2 שעות לאורך כל היום ... ואנחנו רק צריך לחכות כ 20 דקות לעלות.

הנסיעה היתה די מהנה, וקצת יותר אינטנסיבי ממה שהיה לנו לפני ... אבל, עם זאת, בהחלט לא שווה 2 שעות זמן ההמתנה.

לאחר מכן, בדקנו כיצד להשתמש הנותרים שלנו 2 עובר מהר, והזמין את האחרון רוכב הנותרים משבצות מאוחר יותר באותו לילה.

לפני רדת הדמדומים הגיע הזמן לצלם עוד כמה טירות של סינדרלה, לקבל כמה זיכרונות יפים לקחת איתנו.

בזמן שהלילה ירד, חיכינו לעלות על הסיבוב העליז, ולמעשה עלה על זה בדיוק כשהאורות נדלקו.

אחרי זה, פנינו לאזור הקרקס, והלכנו קצת על הנסיעה דאמבו טיסה, לפני הולך לחכות זיקוקים להתחיל.

דיסני

האטרקציה העיקרית של היום, עם זאת, לאחר תורים המתנה נוראים, צפוף יותר ממה שהוא צריך להחנות תחת השמש חזקה, הוא בהחלט את זיקוקים להציג מעל הטירה של סינדרלה.

ציורית מאוד, כדאי לחכות.

בנוסף, להיות בסוף היום, במהלך הלילה, זמן קצר לפני סגירת הפארק, זה מופע מדהים.

זה כמעט גורם לך לשכוח כי אתה באמת היה יום overpriced ו נורא בפארק, וכי למעט נושא דיסני, הפארק היה שום דבר טוב לעומת כמעט כל נושא אחר פארק.

20 דקות זיקוקים להציג גם תכונות אור להראות על הטירה, וכמובן הרבה מוסיקה דיסני ללכת עם זה.

המופע ציורי מאוד, והיה מדהים לצפות בו.

אחרי ההצגה, פנינו אל השטח העתידני, והיינו נוסעים על גבי בניין, ממש טעות ... חיכינו לאטרקציה אחרת כי ההמתנה היתה קצרה, אבל במקום זה היינו בתור הלא נכון והגענו על נסיעה יפה יותר שחשבנו שיש תור ארוך מדי.

אז פנינו בחזרה לאזור הקרקס עבור הנסיעה האחרונה שלנו של היום, שוב לעבור מהר על רכבת הרים לילדים, נושא אחרי Goofy. היתה דרך נחמדה לסיים את היום.

... וזהו זה. הגיע הזמן לעזוב את המקום שבו קורה הקסם.

רץ אל החשמלית, היו כל כך הרבה אנשים שאנחנו צריכים לחכות הבא.

כשהגענו לחניה, היינו רק 5 דקות מאוחר מדי לתפוס את האוטובוס חינם בחזרה לפארק אין על ידי Radisson Resort & Conference Center - אורלנדו - ליד דיסני ... והיה צריך להזמין הביתה סופר.

הילד ישן, עדיין היינו רעבים אחרי חצות, והלכנו לברגר לילה ליד המלון, במסעדת IHOP, בית בינלאומי של פנקייק.

IHOP® ארוחת בוקר | בואו אל IHOP® לארוחת בוקר

סוף יום ארוך בממלכת הקסמים.

שאלות נפוצות

אילו מדגישים וחוויות צריכים למבקרים לתעדף במהלך ביקור של יום אחד בממלכת הקסמים של דיסני?
בביקור של יום אחד, קבעו עדיפות לאטרקציות איקוניות כמו הטירה של סינדרלה, הר החלל והאחוזה הרדופה. כמו כן, כלול את מפגשי הדמויות והגברים, מצעדים ומופע זיקוקי ערב. שימוש ב- FastPass לרכיבות פופולריות יכול לחסוך זמן.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.