השוק העירוני של Papeete, הליכה בגן עדן פנינה טהיטי

באחד הימים הראשונים שלי בטהיטי, הלכנו לפפיטה, לבקר בשוק העירוני, שהוא גן עדן פניני טהיטי, מקום מצוין לקנות בו אוכל טרי ופירות טריים, ואת המקום הטוב ביותר לקנות מחרוזות פרחים או פרחים כתרים.

ביקור בגן העדן הפניני טהיטי

לאחר מכן ניצלנו את ההזדמנות לטיול רגלי נחמד סביב Papeete, בירת פולינזיה הצרפתית של טהיטי, ובסופו של דבר אכלנו ארוחת צהריים נהדרת במסעדות הטובות ביותר במרכז Papeete, לאונג 'בורה בורה.

פולינזיה הצרפתית, Mororea טיסות ומלונות באזור
פולינזיה הצרפתית, בורה בורה טיסות ומלונות באזור

המגיעים לשוק העירוני Papeete

לאחר חצי שעה נסיעה ממקום מגורינו בקרלטון פלאג ', הממוקמת ב Puna'Auia, עיר אחרת לאורך חופי טהיטי, הגענו לפפינטה הצרפתית פולינזיה, בירת המדינה, הממוקם מצפון לאי, עם נוף יפה על האוקיינוס ​​השקט מהכביש.

מגורים קרלטון Plage טהיטי, פולינזיה הצרפתית ב Booking.com
Tahiti: מצא פעילויות מקומיות

לאחר שעזבנו את המכונית בחניון תת קרקעי, הלכנו לשוק העירוני של Papeete, פולינזיה הצרפתית.

תחילה יצאנו לשוק, שם יש בעיקר פירות טריים, ירקות וארוחות מוכנות, שרובם לא שמעתי עליהם במיוחד אלה עם הכנה המבוססת על קוקוס.

ביום ראשון בבוקר, השוק העירוני מארח מוכרים מכל האיים האחרים של הארכיפלג, וזה הזמן הטוב ביותר לבקר בשוק.

איפה לקנות ב Tahiti לה מרשה מרכז Vaima - Tahiti Tourisme

חלק ענק של השוק מוקדש גם לכל סוג של סחורה, וזה המקום הטוב ביותר בעיר כדי למצוא מזכרות תיירותיות, רובם מתוצרת מקומית.

אזור מזכרות וסחורות הוא עצום, ויהיה בבקשה כל ביקור תיירותי הצרכים.

השוק העירוני הוא גם המקום הטוב ביותר לקנות טהיטי פרח פרחוני מסורתי כתרים, והוא כנראה גם המקום הזול ביותר על האי לקנות אותם, אלא אם כן למצוא מפיק מקומי טוב.

השוק המקומי של פאפיטה Papeete פולינזיה הצרפתית AFAR

גן עדן פנינה טהיטי בשוק העירוני

לאחר שביקרנו באזור המזון, הסחורה והפרחים, פנינו אל גן עדן הפנינים הטהיטי, כמו מחוץ לשוק, רבים מאנשי המקצוע המקומיים מכרו תכשיטי פנינים טהיטיים שחורות, כגון מחרוזת פנינים שחורות של טהיטי, תליון ופריטי תכשיטים אחרים עם טהיטי מקומי פנינים שחורות.

איך לקנות פנינים שחורות ב Papeete, טהיטי - תרבות לוקר

מחרוזת טהיטי פנינה יכול להתחיל ב 1000XPF. צמידים, שרשראות ופריטים אחרים תכשיטים, נמכרים החל בסביבות 1000XPF (8 € / 9 $) עבור הזול ביותר, והמחירים יכולים לעלות במהירות עד 50000XPF ועוד עבור אלה מחזיקים הרבה פנינים.

זה גן עדן טאהיטיני קטן הוא המקום המושלם כדי לקבל תכשיטי הפנינה טהיטי שחור להחזיר הביתה מתנת חברים ובני משפחה שלך, או האהוב שלך, כמו פנינים שחורות הן אחת ההתמחויות של פולינזיה הצרפתית.

המקומות הטובים ביותר עבור הפנינים טהיטי חנות פנינים שחורות - טהיטי

הגברת הגדולה של Papeete, הקתדרלה הטהיטית

לאחר ההליכה סביב גן העדן הפניני טהיטי, המשכנו את הסיור שלנו Papeete על ידי ביקור הגבירה הגדולה של הקתדרלה Papeete, הכנסייה הראשי רק הקתדרלה של המדינה.

קתדרלת נוטרדאם, Papeete - ויקיפדיה

שלט לפני הקתדרלה, אשר שמה המלא הוא קתדרלת גבירתנו של התפיסה ללא רבב, לקח שני עשורים כדי לבנות, שהסתיים בשנת 1875.

לאחר ביקור בפנים, הלכנו אל הסמוך קפה מוריסון קפה על הגג כדי לקבל טוב יותר להסתכל על העיר של Papeete מהגג היחיד בסביבה. הנוף על הקתדרלה היה אפילו טוב יותר.

קפה של מוריסון - טהיטי, פולינזיה הצרפתית - פייסבוק

המסעדות הטובות ביותר Papeete לארוחת צהריים

לאחר נהנו זה נוף יפה, היינו לאט לאט מקבל רעב. זה היה צהריים, והשמש היכתה אותנו די חזק, ולכן מוביל אותנו לחפש את המסעדה הטובה ביותר Papeete לארוחת צהריים מגניב, מוסתר מן השמש חזקה מאוד.

בורה בורה לאונג 'טהיטי - פייסבוק

נכנסים למסעדת הטרקלין בורה בורה, הרגשנו ישירות שזה המקום המושלם לאכול, עם גוונים רבים atomizers מים כדי לשמור על האווירה טריים.

ישבנו ליד שולחן והזמנו את ארוחת הצהריים של היום, שהייתה באותו יום תיוג עוף.

ארוחת הצהריים היתה מדהימה, עם חלק הרבה יותר גדול ממה שציפינו, ומילא את הבטן שלנו.

בנוסף, ההצעה באותו זמן היה ארוחת הצהריים השנייה המוצעת עבור ארוחת צהריים קנה, מה שהופך אותו רחוק לא רק את המסעדה הטובה ביותר Papeete על איכות המזון, אלא גם במחיר!

ממוקם ממש ליד הנמל של Papeete, בסופו של דבר יש לנו את הארוחה הזולה ביותר ב Papeete, עבור פחות מ 3000 XPF עבור שתי ארוחות צהריים עם משקה כל (25 € / 28 $).

לאחר מכן חזרנו הביתה שלנו מגורים קרלטון Plage בריכת שחייה הארוך ביותר בפולינזיה הצרפתית לשחייה מרעננת!

מגורים קרלטון Plage טהיטי, פולינזיה הצרפתית ב Booking.com
פולינזיה הצרפתית, Mororea טיסות ומלונות באזור
פולינזיה הצרפתית, בורה בורה טיסות ומלונות באזור

שאלות נפוצות

מה יכולים המבקרים לצפות למצוא בשוק העירוני של פפטה, ומדוע זה נחשב לגן עדן עבור פנינים טהיטיאן?
המבקרים יכולים למצוא מגוון רחב של מוצרים מקומיים, כולל הפנינים הטהיטים המפורסמים הידועים באיכותם וביופיים. השוק הוא גן עדן לחובבי פנינה ואלה המחפשים מלאכות ותוצרת טהיטיאנית אותנטית.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.