ההליכה הטובה ביותר בסן פרנסיסקו סיור בעיר!

העיר סן פרנסיסקו מדריכה סיורים רגליים

כשהגעתי לסן פרנסיסקו בפעם הראשונה, חיפשתי טיולים רגליים, ומצאתי את סן פרנסיסקו בסיור יום אחד, שבו נרשמתי. זה נדרש תשלום מראש של US $ 7 אשר יכסה את הכרטיס ברכבל המפורסם, כמו נסיעה על המכונית נכלל בסיור.

הם מציעים טיולי הליכה אחרים, ולמעשה, לאחר שהשתתפתי באותו אחד, הזמנתי ישירות עוד יום למחרת.

San Francisco: מצא פעילויות מקומיות

ראה למטה לאן ללכת בסן פרנסיסקו, ולהצטרף אחד הטובים ביותר סן פרנסיסקו סיורים מודרכים בחינם עם FreeToursByFoot.

סן פרנסיסקו ב טיול יום אחד
סיורים מודרכים סן פרנסיסקו בחינם - שם מחיר משלך

סיור מודרך בסן פרנסיסקו במדב הישן

מכיוון שהלכתי לנקודת המפגש של סיורים בעיר סן פרנסיסקו, הייתי קצת מראש, והיה לי זמן לנדוד ברחובות SF, שם אני יכול להעיף מבט ראשון על הרכבל המפורסם שלהם.

אחר כך הלכתי לנקודת המפגש של סיור ההליכה, והיה אחד הראשונים שהגיעו. מדריך העיר שלנו לטיול הליכה הוא בריט, יליד סן פרנסיסקו, ידידותי מאוד ידע. מאוחר יותר הייתי לומד שהוא היה חבר קונגרס, ועכשיו הוא מעצב ומפעיל סיורים מהלכים מדהימים, אני ממליץ לך להצטרף לאחד מהם אם תבקר פעם בסן פרנסיסקו.

נפגשנו תחת מגדל הפירמידה טרנסמריקה, גורד שחקים ענקי באמצע רובע העסקים, קל מאוד למצוא.

לאחר שהקבוצה הושלמה, התחלנו להסתובב ולהיכנס לרחובות קטנים יותר.

נכנסנו לרחובות קטנים יותר, ופתאום עצרנו באחד מהם, ובריט התחיל להראות לנו מפה ישנה של העיר, כשסאן-פרנסיסקו לא היתה יותר מנמל גדול. הוא המשיך עם הרבה הסברים על ההיסטוריה של העיר, כל מאוד מעניין!

אז היינו במקרה הליכה בכמה הרחובות העתיקים ביותר של העיר ... ולא היה לנו מושג! לא היינו מוצאים את זה אפילו אלמלא הסיור.

המשכנו להסתובב, וראינו את מסבאת הספינה הישנה, ​​בר ששימש את הספינה בתוך ספינה שננטשה על ידי מהגרים בסן פרנסיסקו - הבניין הרגיל באותה תקופה, שנשרף באחת השריפות הרבות.

כמובן, עכשיו אלה מבנים עץ אינם קיימים יותר, הוחלפו בניינים מודרניים יותר לבנים טיט.

הספינה העתיקה

המשכנו לחצות פארק יפה מאוד, ממש באמצע העיר, בין גורדי השחקים, ונעצרנו שם קצת, ובריט המשיך לספר לנו עוד על ההיסטוריה של העיר.

לפני המשך הסיור, כמה מאיתנו ניצלו את ההזדמנות כדי לצלם כמה עצי פריחה יפה.

עבור החלק הבא של הסיור, חזרנו לכיוון גורדי השחקים, מקבל מבט טוב יותר על מגדל SalesForce, חברה רב לאומית רבתי שמקורו בסן פרנסיסקו.

Salesforce.com: פלטפורמת ההצלחה של הלקוח כדי להרחיב את העסק שלך
מדריכי מכירות והסברים - ייעוץ בינלאומי

נכנסים לרובע העסקים, ובכל זאת מצאנו את ההזדמנות לחצות הרבה שטחים ירוקים.

אחר כך התקרבנו אל המפרץ ואל המזחים, שם היינו הולכים למצוא את התחנה הראשונה של הנסיעה ברכבל.

רכבל סן פרנסיסקו

כדי למצוא את התחנה הראשונה של הרכבל, בתחתית הגבעה המפורסמת, קרוב למזחים, עקבנו בכיוון מגדל המכירות.

לאחר מכן מצאנו את התחנה הראשונה של הרכבל, והתחלנו לחכות בתור הבא הבא.

כיוון שהכרטיס נכלל בסיור, וכבר היינו צריכים רק לעלות על הרכבל, בריט לקח את כל השאר.

הנסיעה נסעה כל כך מהר! בתוך דקות ספורות, ובקושי הספיקנו לצלם, הגענו אל ראש הגבעה.

הקתדרלה של גרייס ומעל הגבעה

פעם, בראש הגבעה, יצאנו מהרכבל, והיינו ליד הקתדרלה של גרייס, הגדולה ביותר בעיר.

עצרנו זמן מה לפני הקתדרלה, והסתכלנו על הדלת היפה שלה, בזמן שבריט נתן לנו הסברים נוספים על מקורותיה.

קתדרלת גרייס:

כולנו הלכנו זמן מה בתוך הקתדרלה, והמשכנו ללכת לסיור בעיר שלנו בסן פרנסיסקו אחר כך, והסתובבנו בפארק הסמוך.

הנקודה הבאה של עניין היתה מלון פיירמונט, שיש לו חשיבות היסטורית גבוהה לעולם: האום הוקם ממש שם, המלון אירח את המייסדים ב -1945 וכמה שיחות חשובות שקרו בבניין הזה!

היסטוריה של אמנת האום 1944-1945: דומברטון אוקס ויאלטה
פיירמונט סן פרנסיסקו: האום
Fairmont סן פרנסיסקו - סן פרנסיסקו (קליפורניה)
המחירים הטובים ביותר Fairmont סן פרנסיסקו

כשהיינו על גבי נוב היל, הדרך היחידה משם ירדה. היתה לנו נקודת מבט נהדרת על מפרץ סן פרנסיסקו, כמו גם את מסילות הברזל של סן פרנסיסקו.

זה היה הזמן הנכון לצלם כמה תמונות, אבל המשימה היתה מסובכת, שכן היתה תנועה כבדה והרמזור רק נתן לנו כמה שניות לעצור ברחוב.

צ'יינה טאון סיור הליכה וארוחת צהריים

לאחר שירדנו אל נוב היל, הגענו לצ'יינה טאון, אחד הרובעים המפורסמים ביותר של סן פרנסיסקו, אשר יש כמה מן האוכל הטוב ביותר והזול ביותר ב- SF.

עצרנו בפינה, ובריט נתן לנו כמה סימנים לארוחת הצהריים הכי טובה במסעדות בסן פרנסיסקו צ'יינה טאון, והקים שעה של הפגישה שעה אחת מההפסקת הצהריים.

צ'יינה טאון סן פרנסיסקו - צ'יינה טאון הגדול ביותר מחוץ לאסיה

החלטנו ללכת למסעדה ויאטנמית, שהיתה במקרה אחת הארוחות הטובות ביותר בסן פרנסיסקו צ'יינה טאון עם כמה מן האוכל הזול ביותר.

ארוחת הצהריים הטובה ביותר בסן פרנסיסקו
כוכב הזהב מסעדה וייטנאמית - תפריט & ביקורות - צ'יינה טאון

לאחר שסיימנו עם ארוחת הצהריים שלנו, חזרנו לנקודת המפגש עבור החלק הבא של העיר הטובה ביותר בסן פרנסיסקו סיור הליכה עם המדריך המקומי שלנו העיר, בריט.

היה לנו סיור נחמד של צ'יינה טאון, להכיר יותר את ההיסטוריה שלה, ולעצור בכמה ציוני דרך שבהם יש לנו הסברים עמוקים על למה זה שם, כגון כמה קישוטים הקיר.

כשהגענו לכיכר פופולארית מאוד בלב צ'יינה טאון, לא יכולנו לשמוע זה את זה בגלל כמה להקות מנגן מוסיקה חיה, בעוד אנשים מסביב, בעיקר ממוצא סיני, נהנו היום היפה.

עם זאת, המקום היה נהדר לקחת כמה תמונות של הבניינים מסביב.

בהיותנו עמוקים יותר ברחובות צ'יינה טאון, התנועה הנמוכה מאפשרת לנו לצלם כמה תמונות באמצע הסינים כמו בניינים ועיטור רחוב.

פתאום נכנסנו לרחוב קטן מאוד, קיבלנו פרטים נוספים מהמדריך המקומי שלנו על בתי הקזינו הלא חוקיים שפעם היו נפוצים בצ'יינה טאון.

בדרכנו מצ'יינה טאון עברנו ליד החנויות הפופולרית ביותר - רוב האנשים בצ'יינה טאון חולקים מקומות קטנים וזולים מאוד לחיות, ואין להם מקום לבשל או לאחסן סחורות, ולכן הם צריכים ללכת כל יום לקנות מצרכים , מה שמוביל חנויות רבות למכירת מזון לשימוש יחיד.

הליכה בחלק האיטלקי של המדע הבדיוני

לאחר מכן הגענו לחלק האיטלקי של סן פרנסיסקו, שבו המבנים סוגי וצבעים החל את השינוי באופן קיצוני ממה שראינו ממש לפני.

בפינה הגענו לבית קפה מפורסם מאוד: זה המקום שבו פרנסיס פורד קופולה באמת בא לקחת קפה בזמן שהוא כתב תסריט על יצירת המופת שלו, הסרט הסנדק!

Caffe Trieste - מעל 50 שנה משרת אספרסו בסן פרנסיסקו
הסנדק (1972) -
פרנסיס פורד קופולה - ויקיפדיה

אבל לא היה לנו זמן לעצור לשתות קפה, והלכנו לסיור שלנו. כשירדנו לרחוב, היתה לנו תצוגה טובה מאוד במגדל הפירמידה.

עברנו ליד ציורים יפים על הבניינים, ונעצר כדי לקבל עובדות היסטוריות יותר היסטוריות על ההיסטוריה של העיר.

נעצר כדי להסתכל על הרצפה, מילים רבות נכתבו בפינה אחת, המדריך שלנו בריט סיפר לנו הכל על זה - להצטרף מדהים שלו סן פרנסיסקו סיור חינם הליכה כדי לדעת את כל זה!

סיימנו את הסיור על ידי הולך לכיוון מגדל הפירמידה, אשר היה נקודת המוצא שלנו יהיה גם נקודת הסיום שלנו.

אבל לפני שהגענו לשם, עברנו ליד בניין מפורסם אחר ... באמצע הרחוב, המקום שבו היה נגר מפורסם נהג להישאר לפני שהוא הפך לשחקן מפורסם ... הריסון פורד התגלה שם ממש!

StarWars.com האתר הרשמי של מלחמת הכוכבים

לאחר הסיור הסתיים, כולנו הודה לבריט על העבודה המדהימה שלו, וכי טיול הליכה חינם של העיר סן פרנסיסקו היה מדהים.

כולנו נתנו לו טיפ, כפי שהוא יכול לשמור על הסיור שלו הולך. עם כמה מאורחי הטיול, הלכנו לשתות כמה משקאות בבר סמוך, לכיוון המזחים.

לאן ללכת בסן פרנסיסקו

• ללכת לאורך המזחים.
סן פרנסיסקו ביום טיול בעיר טיול

שאלות נפוצות

אילו ציוני דרך ושכונות צריכים להיכלל בסיור ההליכה הטוב ביותר בסן פרנסיסקו, ומה הופך את האזורים הללו למיוחדים?
סיור הליכה מקיף צריך לכלול את גשר שער הזהב, רחוב לומברד, צ'יינה טאון, רציף הדייג וכיכר אלמו. אזורים אלה מיוחדים עבור ציוני הדרך האייקוניים שלהם, המגוון התרבותי והיופי הנופי שלהם.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.