סיור עולמי יבשת שנייה: הגעה לארהב

לאחר ביקור לוקסמבורג ופורטוגל, השלב הבא של הסיור בעולם הוא מחוץ לאירופה, בארצות הברית.

הגעה לניו יורק

לטיול ההוא, חשבתי לראשונה לבקר רק במקומות החמים, בדרום הארץ.

עם זאת, אחד השותפים באתר, Ezoic, המציע מונטיזציה פרסומת גדולה, ארגן אירוע שבו הם הזמינו אותי, שנקרא Pubtelligence, ואשר מפגיש שותפים באינטרנט במשרדי Google בניו יורק, האירוע שבו נרשמתי.

להגדיל את ההכנסות ממודעות 50-250% עם Ezoic. שותף פרסום מוסמך של Google.
Pubtelligence | אירוע פרסום מוסמך של Google - Ezoic
ניו יורק - קריירה של Google
6 דברים שכדאי לדעת על החלל המדהים של Google Office של צ'לסי

לינה הזולה ביותר בניו יורק

New York: מצא פעילויות מקומיות

לאחר חיפוש באינטרנט כדי להזמין משהו, זה לא היה קל להחליט על מקום להישאר בניו יורק - הכל או יקר מאוד, נראה נורא, או רחוק מהמרכז.

נוסף על כך הבחנתי במהרה שיש אירוע גדול בסוף השבוע, ושמספר רב של בתי מלון נמכרו לאירוע זה: מצעד היום של סנט פטריק עמד להיערך באותו סוף שבוע שהייתי בניו-יורק !

המצעד - מצעד יום פטריק הקדוש של ניו יורק

האכסניה הזולה ביותר בניו יורק

לבסוף החלטתי לוותר על קצת נוחות ולהישאר במלון בקתה, ממש במרכז העיר, ליד תחנת פנסילבניה עם חיבור ישיר ברכבת לשדה התעופה שלי בניוארק, תמורת כ -70 דולר ללילה, כולל מסים. זה יהיה גם במרחק הליכה של הפגישות שלי בעיר, וזה נהדר, מרחק הליכה לטיולים ההליכה לטיול ופעילויות אחרות, כמו גם, להיות ממש במרכז מנהטן.

Chelsea Cabins Hotel, ניו יורק מ 78 $ באתר הרשמי
הזמנת חדר הזול ביותר במנהטן

טיסה זולה לניו יורק

הטיסה עם חברות התעופה של TAP פורטוגל הייתה טובה למדי עבור טיסה בסך 200 דולר לניו יורק מלוקסמבורג דרך ליסבון, במיוחד משום שהיו להם טרקלין עסקים גדול ונוח מאוד לבקר בשדה התעופה של ליסבון.

הטיסה היתה בערך 8 שעות, ולא ישנתי כלל. היציאה מליסבון היתה בשעה 14:00, לנחיתה בשדה התעופה ניוארק בשעה 17:00.

כשהגיע קרוב לניו יורק, יושב בצד הנסיעה של המטוס, ההפתעה הראשונה: כל האגמים היו קפואים בקנדה, ואת הקרקע היה מכוסה בעיקר בשלג. האם יהיה קר בניו-יורק?

פעם ראשונה בארהב

אכזבה שנייה, שהתקרבנו לניו יורק, היא שהגענו מהמזרח, שדה התעופה נמצא במערב העיר ... והמטוס הסתובב בצפון ניו יורק על ידי הצפון, שבסופו של דבר מנע ממני לראות של העיר מהמטוס, למרות יום יפה מאוד ושמים בהירים, כי אני יושב בצד הלא נכון של המטוס ...

בכל אופן, הגענו במהירות לשדה התעופה ניוארק בניו ג'רזי, וההפתעה הראשונה, שלא ממש ציפיתי לה, היא שתהליך ההגירה היה מהיר ביותר, ולא היתה לי שום בעיה.

כמה חברים עם דרכונים דומות רקע כמו שאני עושה, היו הרבה בעיות: עבודה במדינה אחת, המתגוררים אחד אחר, בעל אזרחות אחרת, להיות על העסק עבור לקוחות במדינה אחרת ... זה בדרך כלל קריאה צרות.

עם זאת, הכל הלך חלקה מאוד די מהר, השאלה היחידה של קצין ההגירה, מסתכל על הדרכון שלי מלא בולים מקולומביה ואוקראינה, להיות היית מבקר במדינות אלה עבור עסקים או פנאי?. ובכן, עניתי לשעות הפנאי בלבד, ולא היתה שום בעיה.

רכבת משדה התעופה ניוארק לניו יורק

ואז, אני צריך לגלות איך להשיג כרטיס לקחת את הרכבת למרכז  העיר ניו יורק   תחנת מנהטן בשם תחנת פן, וזה היה גם די קל.

אני ישירות קנה כרטיס לחזור, שעולה 26 $ בשתי דרכים, מחיר מקובל למדי למעשה.

תחילה היה צורך לנסוע בחשמלית אווירית כדי לעבור מהטרמינל אל תחנת הרכבת, והכול היה די קל.

משם, היינו צריכים למצוא את הרכבת הנכונה ואת המסילה, ואת סוכן הרכבת על המזח היה מאוד מועיל כדי לעזור לנו להגיע על כל אחד.

כשהגעתי לרכבת הבנתי שזו רכבת נוסעים, בדיוק אותה רכבת כמו בסרט הנוסע עם ליאם ניסן שראיתי מוקדם יותר באותה שנה, וזה היה די טוב. הניסיון המלא כבר כמו בסרט, עם הבקר מכה את הכרטיס בדיוק כמו בסרט.

הסרט הראשון כמו ניסיון בארהב!

קומדיה (סרט) - ויקיפדיה
(2018) -
קומקום (2018) -

מגיע במנהטן

כשהגעתי לתחנת פן, ממש במרכז מנהטן, היה קצת כואב, כי התחנה היא באמת ענקית, ויש לה הרבה קטעים, עם הרבה אנשים רצים לכל הכיוונים. ההפתעה הגדולה ביותר? המפורסם מדיסון סקוור גארדן, כנראה הזירה המפורסמת ביותר בעולם, הוא ממש על גבי תחנת הרכבת!

יצאתי מהתחנה והלכתי במה שחשבתי שהוא הכיוון של ההוסטל שלי, בשדרה 8.

אחרי כמה בלוקים, תהיתי אם אני באמת הולך בכיוון הנכון ... כרטיסי ה- SIM שלי לא עובד, לא היה לי שום חיבור לרשת הסלולרית, אבל היה חכם מספיק שיש להוריד את המפות לצפייה לא מקוון לפני עוזב.

ללא שם: ו ... ללא שם: נכון, עשיתי לא נכון.

חזרתי לתחנת פן, פניתי לרחוב הימני, והפעם לא היה לי מושג למצוא את ההוסטל, במרחק כמה רחובות משם.

הזנת האכסניה הזולה ביותר בניו יורק

תהליך ההמחאה היה חלק למדי, וקבלת הפנים, גברת נחמדה, ליוותה אותי לתא שלי בקומה למעלה. ובכן ... זה היה פחות או יותר כפי שפורסם, קטן מאוד, אבל נקי מספיק.

עייף אחרי יום שלם של נסיעה, זה היה 19:00, החלטתי בכל זאת ללכת לבקר קצת את העיר.

בהיותי בשדרה 8, כל מה שהייתי צריך לעשות זה ללכת בשדרה כדי להגיע לאזור ברודווי המפורסם, שהוא בעצם שם של רחוב, ולהגיע לכיכר טיימס המפורסמת ביותר!

בדרך הבחנתי במשהו שציפיתי לו, מביט ברחובות: האדים יוצאים מהביוב בצד הדרך, בדיוק כמו בסרט. נהדר לראות אמיתי!

פעם ראשונה בכיכר טיימס

למרות שזה היה קצת מאוחר, איפשהו בין 8 ל 9, הריבוע היה מלא אנשים, וזה היה קצת קשה כדי לקבל מקום נחמד על המדרגות האדומות כדי לקבל תמונה יפה.

ההרגשה היתה מדהימה, עם כל התצוגות האלה מסביב, האנשים בתלבושות מסרטים שמציעים לצלם איתם, וכל זה ... תחושה מוזרה מאוד להגיע למקום שכבר ראינו פעמים רבות בטלוויזיה, אבל עדיין לא יודעים.

באמצע מארס, מזג האוויר היה קריר, ואחרי כמה שעות של הליכה, החלטתי לחזור לאכסניה, ולמצוא מסעדה נחמדה קרוב. התיישבתי על פאב אירי, טיר נא נוג, ממש ליד תחנת פן, והיתה לי החוויה הקולינרית הראשונה שלי ... כמובן, המבורגר!

Tir na nüg אירי פאב וגריל כיכר טיימס תחנת פן ניו יורק

שאלות נפוצות

עם ההגעה לארצות הברית לסיור עולמי, אילו צעדים ראשוניים והתאמות תרבותיות צריכות לצפות?
הצעדים הראשוניים כוללים ניווט באמצעות הגירה ומכס. התאמות תרבותיות עשויות לכלול הבנת מנהגים מקומיים, שימוש במטבעות ומערכות תחבורה. כדאי גם להיות מודע לתפאורות התרבותיות המגוונות בין מדינות שונות.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.

הערות (1)

2020-08-13 -  Tina
בלוג נהדר שיש לו הערות משמעותיות ותובנות מהנים יותר, לפחות בעיניי. תודה ששיתפת מידע כה נהדר. זה ממש מועיל לי. המשך לשתף!