Di manakah makanan Cina yang terbaik di Chinatown San Francisco?

Sebenarnya ada lebih banyak jenis makanan di San Francisco Chinatown daripada makanan Cina sahaja. Anda boleh menemui Cina, Vietnam, Vegetarian, Amerika, dan juga Greek atau Mediterranean.

Di mana dan apa yang hendak dimakan di Chinatown

Walau bagaimanapun, makanan terbaik semua sudah tentu Asia pada umumnya, dan khususnya Cina.

Lihat di bawah pemilihan kami makan tengah hari yang terbaik di San Francisco, diuji dan dinikmati!

Makanan Cina terbaik di San Francisco

San Francisco: Dapatkan aktiviti tempatan

Untuk makanan cina yang terbaik di San Francisco, pergi ke restoran Grant Place, sebuah restoran Cina di jalan 737 Washington. Makan malam penuh dengan bir China akan dikenakan biaya sekitar US $ 17, dan akan mencukupi.

Memasuki restoran, ia adalah tempat yang kecil dengan dapur terbuka, di mana anda boleh mengesahkan bahawa tukang masak sebenarnya dengan berhati-hati menyediakan makanan dengan tahap kebersihan yang betul.

Saya mengarahkan beberapa mi goreng dengan daging, dan tidak kecewa.

Sebelum makanan tiba, saya dihidangkan dengan teh percuma, tetapi saya tidak mempunyai masa untuk merasainya kerana bir Cina yang saya pesan tiba dengan cepat - dengan cepat, saya tidak mempunyai masa untuk minum bir sebelum saya ketibaan makan malam!

Walau bagaimanapun, makanan itu jelas telah disediakan dengan betul dan segar, dan ia lazat - kemungkinan besar makanan Cina yang terbaik di San Francisco.

Kedua-dua tongkat dan garpu disediakan, tetapi saya makan semua dengan tongkat.

Sos sriracha pedas yang disediakan di atas meja, dan saya makan mi saya dengan banyak sos sriracha ringan, ia lazat!

Semasa saya makan, restoran itu sebenarnya menjadi sangat sibuk, dan kebanyakannya penuh dengan orang-orang yang seolah-olah orang Cina, kemungkinan besar terdapat tanda bahawa ia memang restoran yang bagus, jika penduduk tempatan berkumpul di sana untuk makan.

Apabila rang undang-undang tiba, itu adalah kejutan yang baik, hanya US $ 16.75 untuk makan malam yang memuaskan dengan bir, harga yang cukup baik untuk Amerika Syarikat.

Rang undang-undang itu sudah tentu diberikan dengan kekayaan kekayaan, di mana ramalan diberikan, tetapi saya tidak ingat mana yang saya dapat.

Dapatkan makanan Cina terbaik di restoran San Francisco di Grant Place di 737 Washington Street, San Francisco, CA 94108, Amerika Syarikat.

Makanan Cina terbaik di restoran San Francisco di Grant Place di 737 Washington Street, San Francisco, CA 94108, Amerika Syarikat pada peta Google
Restoran Restoran Grant Place | 94108 | San Francisco - Penghantaran Cina PERCUMA

Makan tengah hari yang terbaik di San Francisco

Kami mendapati makan tengah hari yang terbaik di San Francisco semasa  lawatan berjalan kaki   kami San Francisco dalam satu hari, di mana kami benar-benar mendapat cadangan dari panduan kami, Britt, yang merupakan bekas ahli kongres Amerika yang lahir dan dibesarkan di San Francisco - nasihat yang cukup mantap!

San Francisco dalam satu lawatan percuma percuma

Mendapat ke sana sekitar jam 1 petang, tempat itu cukup kosong pada ketibaan kami, kerana kami datang sedikit selepas waktu makan siang yang standard. Kami tidak mempunyai masalah untuk mencari meja untuk kumpulan kami 5 orang, semua menghadiri  lawatan berjalan kaki   percuma oleh Britt - pasti perjalanan yang paling ramah yang pernah saya hadiri.

Stafnya cukup baik dan ramah, dan kami dengan cepat mendapat pesanan kami.

Kami semua memerintahkan sesuatu yang berbeza, dan semua terkejut dengan saiz plat kami, yang lebih besar daripada kebanyakan makanan yang kami semua ada di Amerika Syarikat ... dan untuk harga yang lebih baik!

Makanannya sangat lazat, disajikan dengan segelas air percuma, dan dengan pencocokan yang serasi.

Kami pasti semua menikmati makanan kami, walaupun buat pertama kalinya di restoran Vietnam dan pada asasnya tidak tahu apa yang akan kami memesan - ia sangat lazat dan memuaskan, kami semua sangat gembira atas pilihan kami, dan dari recommandation dari kami panduan, Britt, untuk makan siang terbaik Vietnam di San Francisco.

Semua makanan dihidangkan dengan garpu, dan tongkat boleh didapati di tengah meja; Saya menikmati hidangan saya dengan tongkat, dan dengan senang hati mempunyai makan tengah hari yang lazat dan besar untuk hanya US $ 14.

Cari santapan terbaik di San Francisco di restoran Golden Star Vietnam di 11 Walter U Lum Pl, San Francisco, CA 94108, Amerika Syarikat.

Makan tengah hari yang terbaik di San Francisco in Golden Star Vietnamese restaurant on Google maps
Golden Star Vietnam | Restoran di Chinatown, San Francisco

Best Dim Sum San Francisco

Pada akhir perjalanan berjalan kaki dengan berjalan kaki, saya bertanya kepada pemandu kami, Britt, di mana saya boleh mendapatkan makanan yang baik, dan dia menasihatkan saya harta: Dim Sum terbaik di San Francisco, di Good Mong Kok.

San Francisco dalam satu lawatan percuma percuma

Tiba di sana, saya tidak tahu apa yang diharapkan, dan ia memang kedai roti. Beberapa orang sudah menunggu dalam barisan, jadi saya mengikutinya, dan melihat pandangan pertama ketika menunggu giliran saya.

Antrian sebenarnya bergerak dengan cepat, dan itu adalah kali pertama saya di kedai roti Cina, dan lebih banyak makan Dim Sum. Saya terus memandang paparan dan menu di dalam sambil menunggu giliran saya.

Selepas giliran saya tiba, saya dengan cepat mengarahkan beberapa item dari menu mereka, termasuk Dim Sum terbaik yang terkenal di San Francisco, tetapi juga beberapa jenis donat dan roti, yang tidak tahu bagaimana rasanya!

Segala-galanya hanya diambil, jadi saya bergegas ke bilik hotel murah SF saya sementara makanannya hangat.

Tempah Urban, bilik hotel termurah di San Fran Union Square di wcifly.com

Tiba di hotel, saya tidak menyesal pilihan saya! Untuk hanya kira-kira US $ 10, saya mempunyai makanan yang lebih daripada cukup, dan ia kelihatan seperti itu Dim Sum terbaik di San Francisco, semuanya lazat!

Saya menikmati mereka semua, dan hampir kesal untuk meninggalkan San Francisco tidak lama lagi untuk melawat rakan saya di Tahiti, kerana makanannya begitu baik di San Francisco, dan terutama di kawasan Chinatown.

Cari Dim Sum terbaik di San Francisco di kedai roti Good Mong Kok di 1039 Stockton St, San Francisco, CA 94108, Amerika Syarikat.

Best Dim Sum di San Francisco di kedai roti Good Mong Kok di peta Google
Good Mong Kok Bakery

Berjalan pada waktu malam di SF Chinatown

Di Chinatow, pada waktu malam, jalan-jalan dihidupkan dengan banyak lampu, dan seni jalanan boleh didapati di setiap sudut.

Selepas mempunyai salah satu makan malam paling murah dan terbaik di San Francisco di salah satu daripada banyak restoran di sekitar, jangan lupa untuk bersiar-siar di jalan-jalan ini yang cukup hebat!

Soalan Yang Sering Ditanya

Bagaimanakah pelawat dapat mencari restoran Cina terbaik di Chinatown San Francisco, dan apakah jenis hidangan yang mesti dicapai?
Pengunjung boleh mencari tempat terbaik dengan mencari tempat dengan sokongan tempatan yang tinggi, menyemak ulasan dalam talian, dan meneroka jalan -jalan sampingan. Hidangan mesti dicuba termasuk dim sum, itik peking, dan mi yang ditarik tangan.

Michel Pinson
Mengenai Pengarang - Michel Pinson
Michel Pinson adalah peminat perjalanan dan pencipta kandungan. Menggabungkan keghairahan untuk pendidikan dan penerokaan, beliau adalah untuk berkongsi pengetahuan dan memberi inspirasi kepada orang lain melalui kandungan pendidikan yang menawan. Membawa dunia lebih dekat bersama dengan memperkasakan individu dengan kepakaran global dan rasa bersemangat.