Gdje mogu letjeti da proslavim Božić?

Christmas might also be synonym of travel! But while you can visit a božićno tržište and enjoy a cup of mulled wine in the cold - or not - in the weeks leading to Christmas, it might be important to choose the right location for the celebration itself, as most Christmas markets are closed on Christmas Eve, as are a lot of restaurants and other places of celebration.

Međutim, na božićnom danu postoji mnogo zanimljivih stvari koje treba učiniti na Božićnu i neverovatnom mestu.  New York City   je sjajan, ali postoji više, poput posjete Djeda Mraza u Finskoj, aktivnosti koju možete čak i iz Božićnog vremena da uživate u nekim božićnim duhom!

Koje je vaše omiljeno mesto za letenje za Božićnu proslavu? Javite nam u komentarima i inspirirati se dolje i donjih video zapisa i iskustava.
 Jeste li ikad proslavili Božić iz udobnosti svog doma? Kakvo je bilo tvoje iskustvo? Gdje bi ga proslavili ako biste mogli odabrati lokaciju i zašto tamo?

Philipweiss, putnički bloger: Reykjavik zbog neverovatne prirode tokom zimi da bih mogao istražiti i uživati

Prošle godine sam otputovao u Reykjavik, ostrvo za Božić jer sam želio uživati ​​u snegu i sjevernim svjetlima. Vidio sam samo slike i nisam mogao ni zamisliti koliko su svjetla koja prepuštaju.

Volio sam i božićni duh u gradu i veliko tržište za odmor koje je bilo ispunjeno lokalnim umjetnostima i zanatima. Atmosfera je bila zarazna i činilo se da su svi izašli da proslave. Volio sam Reykjaviku zbog nevjerojatne prirode tokom zimi da bih mogao istražiti i uživati. Jednom sam se umorio od lutanja okolo, jednostavno sam se vratio u grad i razgovarao s mještanima na gradskom trgu. To je prilično toplo i dobrodošlo mjesto za slavljenje ljetovanja u.

Planirajte svoje Božićno putovanje u Reykjavik
Philip Weiss, osnivač, Philipweiss.org

Tatiana, porodična cestovna putovanja guru blog: Las Vegas na Božić u potpunosti se transformiše u zastoj čudesa

Jedno od najboljih mjesta na kojima sam slavio Božić bio je Las Vegas. Sin City možda nije svima komat torte uglavnom, ali na Božić se potpuno transformira u prazničnu stranu čudesa. Las Vegas radi sve na ogromnom obimu, uključujući Božić. Elaborat ukrasi u svim hotelima na traci su izvan zamislive. Prekrasne fontane Bellagio plešu na nizu omiljene božićne muzike. Dvije velike klizalište postavljaju se pravo u sredinu svih radnji. Poznati buffetovi Las Vegas nude nevjerojatne praznične praznine. Postoji puno događaja za djecu i odrasle širom grada, a ne samo uz traku. U većini mjesta atrakcije i restorani bit će zatvoreni na Božićni dan, ali ne i u Vegasu, tako da biste mogli proslaviti. Vrijeme krajem prosinca u Las Vegasu je savršeno, nije vruće, ali ne i hladno, a ne rizikujete da biste bili snijegnuti ili kiše. I cijene hotela su jeftine jer većina ljudi ide u Vegas za novogodišnju zabavu, a ne Božić.

U Las Vegasu ima toliko sjajnih stvari na Božiću da će vam trebati najmanje 3 dana - 4 dana da ih sve istražimo.

Planirajte svoje Božićno putovanje u Las Vegas
 Tatiana Sorokina je vlasnik porodičnog putničkog izlaska gurua koji vam pruža obrazovne, zabavne i pristupačne itinerere u Sjevernoj Americi sa fokusom na Kaliforniju.

Jennifer Willy, Etia.com: Toronto ima godišnju paradu Santa Claus

Ništa nije bolje od slavljenja Božića u svom rodnom gradu sa roditeljima. Ono što je bolje je da sve uspomene koje odrastaju na tom mjestu ne samo posebnim, već i vrlo ličnim. Dakle, slavljeni Božić u Torontu jedan je od najboljih iskustava koje sam imao posljednjih godina. To je među najvećim gradovima Kanade i drži godišnju paradu Djeda Mraza. Proslava i uživanje nisu ograničeni samo na Božićni dan. Proslava u mjesecu decembru je nešto što treba doživjeti. Postoje različiti događaji širom grada i imamo i posebnog događaja osvjetljenja drveća ispred gradske vijećnice na Trgu Nathan Philips.

Planirajte svoje Božićno putovanje u Toronto
Jennifer Willy, urednik, etia.com

Geninna Ariton, Trendhim: Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu, pohađajući svečanosti božićnog tržišta, i sav taj jazz

Otkad imam svoju porodicu, nikad nismo u stvari slavili Božić kod kuće. Zapravo ne znam zašto uvijek idemo negdje, ali možda je zbog toga što sam imao Božić u mom domu otkad sam dijete (bilo je u Aziji i ne postoji snijeg), pa se ne osjećam na vrhuncu da svoju djecu ne osjećam da svojoj djeci dajem bolje iskustvo nego što sam ikad imao. Do sada smo proslavili Božić u 3 različita gradova širom Rumunije (Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu), pohađajući svečanosti božićnog tržišta i sav jazz. Iako je istina da trošimo više novca na hotele i hranu, svjetla i iskustva djece čine je tako vrijednom. U stvari, želimo da nastavite ovu tradiciju onoliko dugo koliko možemo. A kad su djeca starije, planiramo putovati u drugu evropsku zemlju, sa velikom ponudom božićne tržište. Beč je sljedeći na popisu.

Planirajte svoje Božićno putovanje u Bukurešt
Iskusni pisac sa strašću za kreativne i komunikacijske kuće.

Melanie Musson, autoinsingeuranceZ.com: New York City stalno se zajebava sa aktivnostima i životom

New York City stalno se zajebava sa aktivnostima i životom. Christmastime donosi pojačan nivo uzbuđenja i magije u grad. Postoji beskrajna lista obaveznih božićnih događaja oko svakog ugla. Broj jedan na listi božićnog hit mora biti rokferler božićno drvce. Uistinu utjelovljuje božićni duh sa svojim blistavim svjetlima i velikom.

Zimsko selo u Bryant Parku omogućava vam da doživite čudo velikog grada Božića. Tu je klizanje, kupovina dobavljača, topla pića i razne ukusne poslastice. Želite da provedete dan, odvodite svoje vrijeme da se namočite u odmorski duh. Ljubitelji pletenja voljet će pletenje igloine zajedno s materijalima i sjedenjem. Gleteri su dobrodošli da preuzmu svoje kreacije ili ih doniraju.

Božićna kupovina, bilo da se prozorska kupovina ili ozbiljna kupovina, ne postaje bolji nego u NYC-u. Možete pronaći sve što biste mogli sanjati i više. Sigurno ćete pronaći savršenu stavku za svaku osobu na vašoj listi, a vjerovatno ćete sastaviti i svoju listu želja kao što mešate kroz trgovine.

New York je kvintessencijalna gradska božićna destinacija, a svi bi to trebali osjetiti barem jednom u životu.

Planirajte svoje Božićno putovanje u New York City
Melanie Musson je stručnjak za osiguranje i putnički pisac za AutoinsingUranceZ.com. Ona voli ugodne božićnike u zemlji, ali odrasla je u gradu i komad njenog srca će uvijek biti tu za vrijeme praznika.

Jevaughn Williams, posjetiteFoenix.com: Princeza Fairmount Scottsdale transformiše pribjele u očaravajuću zimsku čudesnu stražnju

Za mnoge studente, poput mene, mnogo sezone praznika provodi se daleko od kuće i porodice. Ponekad to može biti dosadno i nedostaje pravilnog uređenja za odmor. Međutim, kada su članovi porodice u mogućnosti da dođu u posetu, Božić na princezi je prvo mjesto koje moraju vidjeti. Princeza Fairmount Scottsdale pretvara pribjegavanje u očaravajuću zimsku čudesnu stranu tokom praznika. S očaranim plazama, klizalište pustinjskih klizanja, S'Mores Land i Winterland, Božić će biti magično iskustvo za sve posjetioce! Porodice mogu voziti vozove princeze Express i svjedoku više od 4,5 miliona zasljepljujućih svjetala dok šetate veličanstvenim lagunama odmarališta. Odrasli će osjetiti čari Božića u zimskom zemljištu sa smrznutim ledenim trakom, toplim pićima, igloima i živim nastupima. Također, Djed Mraz će svoje predivne prijatelje izvesti sa sjevernog polja na Fairmont Scottsdale princeze za djecu. Feničar će također pružiti toplo, personalizirano iskustvo koje je retko po dizajnu. Nudeći radionice Santa za zanatstvo i slatkiše, Menorah osvjetljenje, filmske noći i svakodnevne, praznične aktivnosti, feničani će se osjećati kao da ste kod kuće za odmor.

Božić na princezi
Feničan
Planirajte svoje Božićno putovanje u Phoenix
Jevaughn Williams, Medijski odnosi Intern, posjetiteFoenix.com

Dan Hunter, autoritettattoo: San Francisco poznata orijentir i ljepota kulture bili su izvanredni

Imao sam sjajno iskustvo u San Francisku, Kaliforniji. Njegova poznata orijentir i ljepota kulture bili su izvanredni. Svaki član porodice uživao je u ovom božićnom putovanju. Posjetili smo park Golden Gate i zarobili prirodnu ljepotu. Radili smo i božićnu kupovinu. Bilo je raznih trgovina za zabavu, poput ribarskog pristaništa i pristaništa 39, to nas je zaista oduševljeno.

Naš božićni dan hoda bio je tako nezaboravan. Otišli smo u Most Golden Gate, koji je poznat kao drugi najdulji most. Bilo je hladno tamo, pa ako planirate biti tamo, držite toplu odjeću s vama. Naše božićno putovanje bilo je zabavno i nezaboravno.

Odabrao bih Zurich, Švicarsku. Snježne ulice, planine i poznate kutije čokolade su najbolje u Cirihu i čine ga dodatnim posebnim. Zurich ima moj glas za najbolju božićnu lokaciju jer grad šeta božićnom temom. Gradske ulice imaju očaravajuća božićna stabla. Bale svjetla i zelenilo u Cirihinim ulicama čine ga ljepšim i čarobnijim, i stvarno sanjam o tome da tamo provedem svoje božićne praznike.

Planirajte svoje Božićno putovanje u San Francisco

Mike Bran, Thrillappill: Prošle godine sam otišao u New York za Božićnu proslavu.

Proslavio sam jedan od svog Božića u New Yorku. Bila je to najbolja božićna proslava koju sam ikad imao u životu. Popularno najviše božićno drvce u Rockefelleru bilo je najbolje što sam vidio početkom prosinca u New Yorku. Volio sam kako svi posjetitelji uživaju u zimu dok rade klizanje. Posljednje, ali ne najmanje bitno, temeljno sam uživao u baletnim performansama tokom mog božićnog boravka u New Yorku.

Vrijeme za vrijeme Božića nije bilo previše hladno. Otuda sam uživao u svom boravku tamo. Otišao sam u Bryant Park, Central Park i Saks Peta Avenue Light Show za zabavu i istraživanu tržišta za božićnu kupovinu. Potrošio sam oko 3550 dolara na svoje božićno putovanje u New York.

Želim uživati ​​u Finskom Badmicu kao i moj prijatelj koji živi tamo rekao mi je za Santa, i povećao mi je razinu uzbuđenja. Čuo sam od njega da je to glavni događaj u Finskoj, Djed Mraz voli distribuirati poklone, a vi dobijete priliku za kupanje u božićnoj sauni.

Idem u selo Santa Claus, Finska. Želim upoznati veseli čovječe, koji je stanovnik Arktičkog kruga Finske. Takođe se želim zabaviti u parku Santa u blizini sela Santa Claus.

Planirajte svoje Božićno putovanje u selo Santa Claus u Rovaniemi
Moje ime je Mike Bran, a ja sam pridruženi marketar i izvršni direktor Thrillappeala

Često Postavljana Pitanja

Koje su idealne destinacije za slavljenju Božića i koji posebni praznični iskustva nude?
Idealne božićne destinacije uključuju New York City za njene svečane svjetla i predstave, Laponija u Finskoj za selo Santa Claus Village, Betlehem za povijesni značaj i Edinburgh za tradicionalne škotske proslave. Svaka ponuda nudi jedinstvena iskustva od zasluga iz kulturnih događanja do zimskih čuda.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.