Najbolja šetnja gradom u San Francisku!

Pošto sam prvi put stigao u San Francisko, potražio sam pješačke ture i pronašao San Francisco u One day pešačkoj turi, na koju sam se prijavio. To je zahtijevalo plaćanje unaprijed od US $ 7 koje bi pokrilo kartu za slavnu žičaru, jer je vožnja automobilom uključena u obilazak.

San Francisco grad vodi pješačke ture

Oni nude druge pješačke ture, i zapravo, nakon što sam prisustvovao tom, direktno sam rezervisao još jedan za sledeći dan.

Pogledajte ispod kuda hodati u San Franciscu, i pridružite se jednom od najboljih vođenih tura u San Franciscu besplatno uz FreeToursByFoot.

San Francisco u jednodnevnom pešačkom izletu
Vođeni izleti u San Franciscu besplatno - navedite svoju cijenu

Vodio San Francisco turneju u starom SF-u

San Francisco: Pronađite lokalne aktivnosti

Počevši odlaskom na mesto susreta gradskih pešačkih izleta u San Franciscu, bio sam malo unapred i imao sam vremena da lutam ulicama SF-a, gde sam mogao da pogledam prve poznate žičare.

Onda sam otišao na mesto sastanka sa pešačkim izletom i bio je jedan od prvih koji je stigao. Naš vodič za gradsku šetnju je Britt, rodom iz San Francisca, vrlo prijateljski raspoložen i obrazovan. Kasnije bih saznao da je nekad bio kongresmen, a sada je dizajnirao i vodio neverovatne pješačke ture, a ja vam preporučujem da se pridružite jednom od njih ako ikada posetite San Francisko.

Sreli smo se pod kulom Transamerica Pyramid, ogromnim skyscrapper u središtu poslovne četvrti, vrlo lako za pronaći.

Kada je grupa završena, počeli smo da hodamo okolo i odlazimo na manje ulice.

Odlazeći na manje ulice, iznenada smo stali u jednom od njih, a Britt nam je počela pokazivati ​​staru mapu grada, kada San Francisko nije bilo više od velike luke. Nastavio je sa mnogo objašnjenja o istoriji grada, sve je bilo vrlo zanimljivo!

Tako da smo slučajno hodali po nekim od najstarijih ulica grada ... i nismo imali pojma! Ne bismo je ni našli da nije bilo turneje.

Nastavili smo da hodamo okolo, i videli stari salon za brodove, bar koji je bio bar u brodu koji su napustili imigranti u San Francisku - standardna zgrada u to vreme, koja je izgorela tokom jednog od mnogih požara.

Naravno, sada ove drvene konstrukcije više ne postoje, a zamijenjene su modernijim zgradama od cigle i maltera.

Old Ship Saloon

Krenuli smo preko veoma lijepog parka, u samom središtu grada, među neboderima, i zastali na neko vrijeme, a Britt nam je nastavila da nam govori više o istoriji grada.

Pre nego što smo nastavili turneju, neki od nas su iskoristili priliku da slikamo prelepe cvetne drveće.

Za sledeći deo turneje, vratili smo se u pravcu skyscrappersa, bolje smo pogledali SalesForce toranj, veliku multinacionalnu kompaniju koja potiče iz San Francisca.

Salesforce.com: Platforma za uspjeh klijenta za rast vašeg poslovanja
Vodiči i objašnjenja o prodaji - Međunarodno savjetovanje

Ušavši u poslovnu četvrt, ipak smo pronašli priliku da pređemo mnogo zelenih površina.

Zatim smo se približili zalivu i pristaništima, gdje smo otišli pronaći prvu stanicu vožnje žičarom.

Žičara u San Franciscu

Da bismo pronašli prvu stanicu žičare, na dnu čuvenog brda, u blizini pristaništa, pratili smo pravac kule Salesforce.

Zatim smo pronašli prvu stanicu žičare i počeli čekati u redu za sledeću.

Kako je ulaznica bila uključena u obilazak i prepaid, sve što smo morali da uradimo je da se ukrcamo na žičaru, Britt je uzimala kola od ostalih.

Vožnja je išla tako brzo! Za samo nekoliko minuta, i jedva dovoljno vremena da se slika, došli smo do vrha brda.

Grace katedrala i vrh brda

Kad smo stigli na vrh brda, izašli smo iz žičare i bili pored katedrale Grace, najveće u gradu.

Zaustavili smo se neko vrijeme ispred katedrale i pogledali njena lijepa vrata, dok nam je Britt dala više objašnjenja o njenom porijeklu.

Katedrala Grace: Početna stranica

Svi smo otišli neko vrijeme u katedralu i nastavili da idemo sa našim obilaskom grada u San Franciscu nakon toga, obilazeći obližnji park.

Sledeća interesantna tačka bila je hotel Fairmont, koji ima veliki istorijski značaj za svet: Ujedinjene nacije su zapravo osnovane upravo tamo, hotel je ugostio članove osnivače 1945. godine i dogodili su se neki važni razgovori u ovoj zgradi!

Istorija Povelje UN 1944-1945: Dumbarton Oaks i Jalta
Fairmont San Francisco: United Nations
San Francisco - San Francisco (Kalifornija) \ t
Najbolje cene Fairmont San Francisco

Dok smo bili na vrhu Nob Hilla, jedini put odatle je dolazio dole. Imali smo odličan pogled na zaliv San Francisca, kao i na šina žičare u San Franciscu.

Bilo je pravo vreme da se napravi nekoliko slika, ali zadatak je bio komplikovan, jer je bilo gustog saobraćaja i semafori su nam samo dali nekoliko sekundi da se zaustavimo na ulici.

Kineska četvrt, pješačka tura i ručak

Nakon što smo se spustili niz Nob Hill, stigli smo do Kineske četvrti, jedne od najpoznatijih četvrti San Francisca, koja ima neke od najboljih i najjeftinije hrane u SF-u.

Zaustavili smo se na uglu, a Britt nam je dala neke naznake za najbolji ručak u restoranima San Francisca Kineske četvrti i postavila je sat vremena od početka pauze za ručak.

Kineska četvrt San Francisko - najveća kineska četvrt izvan Azije

Odlučili smo da odemo u vijetnamski restoran, koji je bio jedan od najboljih ručka u San Franciscu sa nekim od najjeftinijih jela.

Najbolji ručak u San Franciscu
Golden Star Vijetnamski restoran - Menu & Reviews - Chinatown

Završivši sa našim ručkom, vratili smo se na mjesto susreta za sljedeći dio najbolje šetnje grada San Francisca s našim lokalnim vodičem za grad, Britt.

Imali smo lep obilazak Kineske četvrti, upoznali se sa njegovom istorijom i zaustavili se na nekim znamenitostima gdje smo dobili dublja objašnjenja o tome zašto je tamo, kao što su neke zidne dekoracije.

Stigavši ​​na veoma popularan trg u srcu Kineske četvrti, nismo se čuli zbog nekih bendova koji sviraju živu muziku, dok su ljudi oko, uglavnom kineskog porijekla, uživali u prekrasnom danu.

Međutim, mjesto je bilo sjajno za snimanje nekih zgrada uokolo.

Postajući dublje u ulicama Kineske četvrti, mali saobraćaj dozvolimo da se slikamo usred kineskih zgrada i ukrasa ulica.

Iznenada, ušavši u veoma malu ulicu, dobili smo više detalja od našeg lokalnog vodiča o ilegalnim kasinima koji su nekada bili uobičajeni u kineskoj četvrti.

Na našem izlazu iz Kineske četvrti, prošli smo pored veoma popularnih prodavnica - većina ljudi u Kineskoj četvrti dijeli vrlo mala i jeftina mjesta za život, i nemaju mjesta za kuhanje ili skladištenje robe, stoga moraju ići svakodnevno da kupuju namirnice , što dovodi do toga da mnoge trgovine prodaju hranu za jednokratnu upotrebu.

Šetnja u talijanskom dijelu SF-a

Zatim smo stigli do italijanskog dijela San Francisca, u kojem su zgrade i boje počele promjenu radikalno od onoga što smo vidjeli prije.

Na uglu smo videli veoma poznati kafić: to je mesto gde je Francis Ford Coppola zapravo dolazio po kafu dok je pisao scenarij za svoje remek-delo, film Kum!

Caffe Trst - Preko 50 godina posluživanja espressa u San Franciscu
The Godfather (1972) - IMDb
Francis Ford Coppola - Wikipedia

Ali nismo imali vremena da se zaustavimo na kafi, i nastavili smo sa našom turnejom. Sišavši na ulicu, imali smo veoma dobar pogled na toranj piramide.

Prošli smo pored prekrasnih slika na zgradama i zastali da bismo dobili više istorijskih zabavnih činjenica o istoriji grada.

Zaustavljajući se da pogledam na pod, mnoge riječi su napisane u jednom kutu, a naš vodič Britt nam je sve ispričao - pridružite se njegovoj nevjerojatnoj pješačkoj šetnji u San Franciscu da biste saznali sve!

Turneju smo završili u smjeru Piramidalne kule, koja je bila naša polazna točka i bila bi i naša krajnja točka.

Ali, pre nego što smo stigli tamo, prošli smo pored još jedne poznate zgrade ... na sredini ulice, na mestu gde je čuveni stolar boravio pre nego što je postao poznati glumac ... Harrison Ford je zapravo otkriven upravo tamo!

StarWars.com | Službena web stranica Star Wars

Nakon završetka turneje, svi smo se zahvalili Britt-u na njegovom sjajnom radu, i da je besplatna šetnja gradom San Franciskom bila neverovatna.

Svi smo mu dali napojnicu, jer tako može da održi svoju turneju. Sa nekim od turista, nastavili smo da popijemo nekoliko pića u obližnjem baru, u pravcu pristaništa.

Gdje hodati u San Franciscu

• Počnite sa centralnim poslovnim područjem,
  • Idi u Stari San Francisco,
  • Odvezite žičaru na vrh Nob Hilla,
  • Posjetite katedralu Grace,
  • Hodajte niz Nob Hill do Kineske četvrti,
  • Idite okolo Kineske četvrti,
  • Posjetite talijanski okrug,
  • Prošećite duž molova.
San Francisco u jednodnevnom šetnju gradom

Često Postavljana Pitanja

Koje orijentacije i susjedstva trebaju biti uključeni u najbolju turneju u San Franciscu, a što ova područja čini posebnim?
Sveobuhvatna pješačka turneja trebala bi uključivati ​​most Zlatnog vrata, Lombard Street, Chinatown, Ribarskog pristaništa i trg Alamo. Ove su područja posebne za njihove ikonične znamenitosti, kulturnu raznolikost i slikovnu ljepotu.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.