Zaliznyy נמל היציאה לחגים

ביקרתי את ידידתי קווין, אמריקני שחי באודסה, שביקש לשבור את החוף מן העיר, החלטנו לנסוע כמה ימים מאודסה לאירון פורט, או לנמל זליזני, או אפילו לנמל זליזני, שֵׁם.

זו עיר קטנה של 1500 תושבים היא עיר נופש החוף עם מחירים זולים, עם הרבה בידור הן על החוף הראשי שלה, חוף שטוף השמש, וגם בעיר.

לחופשה בים זול עם מנוחה גדולה על הים השחור אוקראינה, או גם חופשה לילדים בים באוקראינה, היא בחירה טובה.

ברזל על ויקיפדיה (ברוסית)
אודסה לנמל ברזל (נמל זאליזני) דרך Mikoaliv ב - Google Maps

יום 1 כיצד להגיע לנמל הברזל

Kherson, Ukraine: מצא פעילויות מקומיות

יציאה מאודסה, הנסיעה אודסה ברזל נמל לוקח בערך 5 שעות ברכב, עם טיול 300km. הזמנו blablacar, נסיעה במכונית לרכב, הראשון מאודסה כדי מיקולאייב, וזה די למצוא. כשעזבנו בשעה 8:00, היינו רוב הזמן ישנים את כל הנסיעה ולא דיברנו הרבה.

שיתוף רכב באתר (חפש ברוסית או אוקראינית כדי למצוא את הנסיעות באוקראינה)

כשהגענו למיקולייב, היינו צריכים לנסוע בתחבורה ציבורית כדי להגיע מהמקום שבו ירדנו, במערב העיר, למקום הטנדר הבא, בתחנת האוטובוסים, שעולה ל -5 UAH, או כ -15 סנט של דולר או יורו.

השני, ממיקולייב ועד נמל הברזל, היה קצת יותר מסובך, עם פחות אנשים הולכים לעיר הקטנה ומוכנים לחלוק את הנסיעה שלהם - אופציה אחרת משם היא אחת מהאוטובוסים הרבים לנמל הברזל. לנהג שלנו היתה מכונית נוחה מאוד, והיה ידידותי מאוד. הוא סיפר לנו שהוא נוהג לנסוע בנמל זליזני לעסקים, שם הוא מתקין מכשירי מזון ברחוב.

כשהגענו לנמל הברזל, הנהג שלנו משליך אותנו ברחוב קטן, קרוב מאוד לנמל. להתקרב על ידי מכונית קשה. מכיוון שאין לנו שום תוכנית ושום דבר לא הוזמן, אנחנו מסתכלים ברחובות מסביב לבתי מלון עם בריכת שחייה בנמל הברזל, ולראות את המלון 27 פנינים ברזל נמל, לאן אנחנו הולכים לקבלה ולבקש את המחיר.

27 פנינה ברזל נמל המלון סקירה

מכיוון שהמחיר זהה לזה של Booking.com, והם אינם מציעים הנחה, אנו מחליטים להזמין באינטרנט, שכן אנו מקבלים את זה כמה ביטוחים במקרה קורה משהו. עבור נמל ברזל 27 פנינים מחירי 1800UAH (65 USD או 55EUR) לילה, יקר למדי עבור האזור, אנחנו מחליטים להזמין רק לילה אחד - בכל מקרה, המלון מלא לסוף השבוע. לאחר סיור קצר של המלון, אנחנו מחליטים לצאת.

27 פנינים מחירי ברזל ההזמנה

כשהגענו לבזאר, שהיה סמוך למלון שלנו, הופתענו לראות אבטיחים בכל מקום - ואלה ענקיים! לאחר רכישת מגבת חוף, משא ומתן למטה מ 200 UAH ל 1500 UAH (5.50USD או 4.50EUR), התחלנו משהו הרבה יותר כיף, אשר לא ידענו היינו מוצאים שם: טעימות יין חינם הביתה!

יש ממש בבית תוצרת בית דוכנים כל 10 מטרים, כולם יש מבחר יין שונה, וכולם מציעים טעימה. לאחר שניסה כמה מהם, אנחנו סוף סוף למצוא אחד היו המוכר הוא ידידותי מאוד, ולהחליט לקנות כמה ליטר ממנו, מוסקט ויין מתובל, על 80UAH לליטר (2.5EUR או 3USD).

שמירה על נדודים מסביב, ויש לנו להסתכל על המאפיינים, כפי שנזדקק למקום חדש למחרת, אנחנו חוזרים סוף סוף לראות את הים. וואו! איזו הפתעה, זה נראה כל כך נהדר.

אחרי שנבנו פינה פנויה של אחד מחופי נמל הברזל, הנחנו את המגבת שלנו והתחלנו לשתות את היין שקנינו קודם. הולך לשחות, אנו מגלים משהו שאנחנו לא יודעים על, יש הרבה מדוזה בנמל ברזל. הרבה מהם מתים שטף לחוף, אבל זה בלתי אפשרי להימנע מהם בים, שכן יש כל כך הרבה! מאוחר יותר, אנו קוראים על זה ולראות כי זה בעצם infestation מצער אשר משפיע על כל הים השחור.

בעיות משלוח: פולשים זרים על WWF

השמש שוקעת לאט לאט, אנו חוזרים אל המלון שלנו 27 פנינים של נמל הברזל, שם הבריכה טריים ונקיים מחכה לנו לטבול מרענן תחת 32 מעלות צלזיוס.

אחרי מקלחת טובה, אנחנו מחליטים לאכול את הארוחה הראשונה שלנו היום! עם רדת החשכה, כמעט כל מסעדות נמל ברזל מציעים ברביקיו. אנחנו מחליטים להתיישב על אחד שיש לו מרפסת מול החוף. ואנחנו לא מאוכזבים! האוכל היה מדהים.

מסעדה ביקורת ארינה

אחרי ארוחת הערב, אנחנו משוטטים ברחובות, עד הלילה, שם אנו מבקרים כמה מועדונים, החל במועדון איסטנבול, ולאחר מכן במועדון ג 'מייקה. מפלגה עד עלות השחר!

Jamica ברזל נמל ביקורת המועדון

יום שני יום הפנאי בנמל הברזל

אחרי לילה פרוע, אנחנו בקושי מתעוררים בזמן לבדוק את המלון, במהירות להתקלח לארוז. היי, יום לפני לא מצאנו לינה בימים הקרובים, אז הנה התוכנית שלנו! משאירים את ה מטען   שלנו בדלפק הקבלה, אנחנו יוצאים, ומחפשים מקומות להישאר. מלונות נמל ברזל כל לפרסם על השער הראשי אם יש להם מקום פנוי, ЕСТь МЕСТА, ואם הם מלאים ואין להם מקום, НЕТ МЕСТА.

די קל ! מחפש פנימייה נמל ברזל, אנחנו סוף סוף למצוא אחד נחמד, Itaka, שם הקבלה הוא מאוד ידידותי, וחדרים נראה הגון. אנו להזמין אחד עם 3 מיטות עבור שנינו עד יום ראשון - עדיין אין לנו מושג על מתי נצא העיר, זה עולה לנו 500UAH ללילה עבור שני אנשים (18USD או 15EUR).

סקירה של Itaka boardings בנמל ברזל

לאחר מאובטחת החומר שלנו בחדר, עכשיו אנחנו יכולים לחזור לחוף, ויש לי הליכה ארוכה לאורך החוף שטוף השמש.

בהרגשה חמה ועייפה, אנחנו עוצרים לשישה באחד ממועדוני החוף, כשאנחנו רואים מקום עם מושבים נוחים מתחת לגוונים. מריח כמה מהם, אנחנו עוצרים את הבחירה שלנו על העוגה האמריקאית.

עם רדת החשכה, אנחנו יוצאים מהשישה, וממשיכים להסתובב, לעצור פה ושם קוקטיילים ולהכין חברים חדשים. בר תחנת המשקה יש נהדר, ויש לנו שיחות נהדרות עם ויקטוריה, את barmaid.

תחנת משקה ביקורת בר

לאחר כמה משקאות, הגיע הזמן לחזור הביתה למשך הלילה.

יום 3 יום שישי בחוף הים השחור

כשאנו מתעוררים עם תיאבון גדול, אנחנו מחליטים ללכת למסעדת המלון האהובה על הגג, לארוחת צהריים עם נוף מדהים, להזמין פסטה עם רוטב פסטו, אשר מאכזב אותנו קצת, כפי שהוא בסוף לא pesto ב את כל. עם זאת, זה טעים, ואת הנוף על חוף נמל ברזל הוא יוצא דופן.

ביקורת מסעדה מועדפת

בחזרה לטיול על החוף, אנחנו נהנים מהנוף הציורי, ומתחילים לחשוב על קבלת עיסוי בנמל ברזל או לעשות משהו יותר מהנה.

עם זאת, זה יום שישי, ה -24 של אוקראינה ... וזה היום הלאומי שלהם! אנו מבינים כי שכחנו את זה כאשר הולכים ליד חוף, שם התקהלות של אנשים יש את תשומת הלב שלנו. כמה נשים חילקו את צבעי הגוף הכחולים וצהובים, את הצבעים הלאומיים, כדי שכולם יראו את הפטריוטיזם שלה.

שמירה על הליכה, ולהגיע לפארק לונה, שם האטרקציות, אנחנו מקבלים על גלגל פריס כדי לקבל תצוגה טובה יותר על השקיעה.

הליכה עד קצה החוף בנמל הברזל, אנו מוצאים מקום שאנחנו אוהבים, ולהתיישב על החול כדי לראות את השקיעה. לאחר מכן אנו מבינים שוב, כמה מדוזה יש, גורם לנו לחשוב שיש חוף פראי בנמל ברזל!

השקיעה היא פשוט מדהימה משם, אנחנו נהנים ממנה מאוד. ואז לחזור אל הפנינג שלנו כדי להתקלח, לשנות, ולצאת לשתות קצת, תחילה ברחוב, ולאחר מכן במועדון ג 'מייקה.

יום 4 יום מנוחה על הים ב אוקראינה

בשבת של שאר שלנו על הים השחור אוקראינה היא על החוף, אז אנחנו מבלים את אחר הצהריים שם, מתחיל על ידי מקבל סיידר נחמד, אשר עולה על 40UAH (1.20EUR או 1.40USD), לקחת איתנו בים.

הליכה מחוף לחוף אחר, אנחנו שוב מבינים כמה טוב חייב להיות חופשה בנמל ברזל עם ילד, שכן יש כל כך הרבה מקומות עבור חגים נמל ברזל עם ילדים, עם בריכות שחייה, שקופיות, ועוד הרבה יותר לתת להם כיף .

סוף סוף אנחנו חוזרים לאותו מועדון חוף ביום שישי, בסוף החוף, שם לוקחים עוד סיידר. זהו מועדון החוף ממחנה בקרבת מקום, וכמה פעילויות הקבוצה מאורגנים, שתיית משחקים למבוגרים. אנחנו עוקבים אחריו קצת, ואז חוזרים לנוח על החוף.

המקום ידידותי מאוד, ואנחנו בסופו של דבר פוגשים חברים חדשים איתם אנו משחקים פריסבי תחת השמש השוקעת, עד שאנחנו לא יכולים לראות את זה יותר.

ללא שם: כהה, הגיע הזמן להתכונן ללילה, יש ארוחת ערב! אנחנו הולכים לטאנוקה לברביקיו מדהים, והפעם אנחנו מוסיפים דגים לתערובת של בשר, ירקות וצ'יפס. הארוחה כולה עם עלויות משקאות עבור שנינו על 400UAH (14USD או 12EUR).

Tanuka ביקורת ברזל מסעדות פורט

אחרי זה, אנחנו שוב ללכת למסיבה, לכיוון החוף החוף ג 'מייקה, שם אליפות רצועת להתגרות. זה היה לילה גדול במועדון, אבל מופע הרצועה איכזב אותנו קצת - זה היה מופע מתוכנן לחלוטין, אבל בטח לא תחרות, שכן לא היה אפילו מנצח ברור.

יום 5 יום מנוחה על שפת הברזל

יום אחרון של חופשה בנמל הברזל! בצהריים, הבעלים דופק על הדלת, הגיע הזמן לעזוב! אנחנו שואלים אם אנחנו יכולים להישאר עוד יום אחד, וזה מוסכם. ברגע שאנחנו מוכנים, אנחנו עושים משהו ששכחנו כל הזמן שם ... יש ארוחת בוקר! אנחנו הולכים לבזאר, שם ראינו כמה ימים קודם לכן ריח גדול במאפייה. מנסה כמה מאפים מקומיים, הם טובים כמו שהם מריחים - וזול כל כך! רק 15UAH (0.50EUR או USD), וגם טוב להפליא. מחירי המזון בנמל הברזל מדהימים אותנו.

בדרכנו חזרה מהבזאר לחוף, אנחנו מחליטים לנסות עוד דבר שראינו קודם, את נמל הברזל הצהוב, שמעולם לא ראינו קודם לכן בצבע הזה. קונים את זה, אנחנו מושב על החוף, ומדברים עם בנות לידנו עם אשר אנו מנסים לחלוק אבטיח שלנו. הם אומרים לנו שזה שום דבר מיוחד, רק אבטיח צהוב עם טעם פחות מהרגיל. אנחנו מנסים את זה, וזה נכון, שום דבר מרגש.

אנחנו מתיישבים על החוף עד שהלילה מגיע, לאחר סיידר, הולך לשחות עם הדליפות, וליהנות הזמן שלנו. שארנו על הים ב אוקראינה היא לאט לאט להגיע לקצה ... אבל עדיין לא. בחור המחופש בתלבושת פנדה ענקית מגיע עם רדת הדמדומים ומשחק עם ילדים, מבקש לשלם לצלם איתו. אחר כך, בדרכנו חזרה הביתה, ניפגש איתו בבר עם התלבושת שלו.

בלילה, ירח מלא יוצא, ומראה מחזה מדהים על החוף.

יום 6 יום שני חזרה הביתה

זהו זה, החופשה שלנו באזור חרסון מסתיימים עכשיו! אם כבר מדברים על אשר ... אין לנו מושג איך לחזור הביתה! אנו בודקים מוקדם, בשעה 08:00, וללכת לתחנת האוטובוס הקרובה ביותר, שכן ישנם קשרים רבים מ חרסון לנמל ברזל, עבור 125UAH (4.50USD או 4EUR). אנחנו לוקחים את הראשון, שמוביל אותנו חרסון.

בדרך לשם, אנו מוצאים מכונית שיתוף מקוון, עם תזמון נוח. לאחר מציאתו, אנו יוצאים לאודסה, ובכך מסיים חגים אזור חרסון שלנו בנמל ברזל - או נמל Zaliznyy, או נמל Zaliznyi!

התקציב שלנו לאדם במשך 6 ימים 5 לילות החג בנמל Zaliznyy, כולל הובלה מאודסה ובחזרה בתוספת כל ההוצאות כולל לינה היה 8000, 285USD או 245EUR.

שאלות נפוצות

אילו אטרקציות ופעילויות הופכות את נמל Zaliznyy, או נמל ברזל, יעד חג ייחודי ואיזה סוג סביבה יכולים המבקרים לצפות?
נמל זליזני מציע שילוב של חופים יפים, אתרי נופש מלאי חיים וספורט מים שונים, מה שהופך אותו ליעד ייחודי על שפת הים. הסביבה בדרך כלל תוססת בקיץ עם שילוב של אפשרויות הרפיה ובידור למבקרים.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.

הערות (2)

2020-06-16 -  Людмила
Лучше чем в Одессе? Если да, то чес именно?
 2020-06-16 -  Michel
Это другое) Меньшие места, более дружелюбные, но все еще очень многолюдно. Ночью он останавливается раньше. Все рядом.