האם סיור של יום אחד לרפטינג נהר אורובמבה, קוסקו שווה את זה?

עבור היום השלישי שלי בקוסקו, הגיע הזמן עבור כמה רפטינג מים לבן על נהר Urubamba, אשר עוברת מטה Machu Picchu בין מקומות חשובים אחרים האינקה לשעבר וערים פרו הנוכחי.

קוסקו רפטינג הרפתקה zipline

אחרי יום ראשון בביקור בעיר, עוד יום מטפס גבוה יותר מאשר הר בלאן כדי לראות את הר קשת, הגיע הזמן לספורט מים, ואני מקווה שמש.

שוב, הזמנתי את הסיור עם בלאדי בואנו פרו, שהיא סוכנות הנסיעות של הטיול הטוב ביותר לטיול חופשי בקוסקו.

Cusco: מצא פעילויות מקומיות

עבור S / 120 (36 $ / 31 €), הנסיעה כללה איסוף מלון, טיול רפטינג, וארוחת צהריים, וזה מחיר טוב למדי עבור סיור יום רפטינג, הייתי מופתע באמת נוכל לקבל מחירים כאלה שם - לפני 3 שבועות , שילמתי 3 פעמים יותר עבור יום דומה רפטינג טיול על נהר Mamoni בפנמה.

מים רפטינג הרפתקה על נהר מאמוני פנמה

טיול לפיקילקטא

כשאני מתעוררת בזמן, אני נהנית מארוחת בוקר טובה במלון שלי, אשר יהיה צורך לקבל קצת אנרגיה ליום.

המחיר הטוב ביותר Cusi Wasi Hostel קוסקו

הייתי הראשון שנאסף, במלון שלי, עם אצן מרצדס כרגיל =) אחרי זה כל הקבוצה הגיעה יחד בתחנה הבאה, כיכר לא רחוק מדי מהמלון שלי.

שישה משתתפים נוספים הצטרפו, מה שעשה לנו שבעה משתתפים של רפסודה, 3 מדריכים (2 על הרפסודות ואחד על קיאק), מארגן אחד ונהג המיניבוס.

איזו הפתעה! שני המשתתפים האחרונים נכנסים לאוטובוס, שתי נשים, נכנסים לאוטובוס, רואים אותי, ואומרים לי היי! צילמנו אותך אתמול על הר הקשת.

בדיוק שתי הנערות הקנדיות שביקשתי לצלם אותי על הר הקשת ביום הקודם, איזה צירוף מקרים - צילמתי גם אותן.

עם עצמי, צרפתית, היו ג'סיקה וסמנתה, הבנות הקנדיות, פליקס, גרמני והחברה הפרואנית שלו, וכמה אמריקאים.

ויניקונקה קשת ההר

החלק הראשון של המסע היה למעשה אותו כביש שבו השתמשנו ביום הקודם כדי להגיע להר Rainbow, עם הבדל אחד גדול.

עצרנו באמצע הדרך ב Pikillacta, כפר קטן ממש לפני בניית גשר, לשירותים ולסיור בחנות קטנה למקרה שנצטרך משהו.

זה חסר ברוב הסיורים ביום השני =)

השתמשתי בהזדמנות כדי לקבל בר אנרגיה, כי לא היינו מקבלים שום דבר לאכול לפני סוף רפטינג אחר הצהריים.

הולך לקוסיפאטה

אחרי הפסקה זו בפיקילקטה הגיע הזמן ללכת להר בקוסיפאטה, שם היה מחנה הבסיס שלנו, ליד הנהר המהיר של המים הלבנים.

נסענו במשך כשעה לאורך הנהר, וכולם תהו איך יהיה רפטינג, כי הנהר לא נראה באמת ... מהיר ?!

עם זאת, אנו מגיעים לבסוף למחנה, ממש ליד הנהר, אשר יהיה למעשה נקודת הסיום של הסיור רפטינג.

קיבלנו את כל הציוד, בפעם הראשונה אני מקבל כל כך הרבה: חליפה רטובה, איזה מין ז 'קט עמיד במים, אפוד החיים, ואת ההנעה.

השעה היתה בערך 10:00, השמש זרחה, והתחלנו להתחמם במהירות עם כל הציוד הזה.

לא יכולתי לחכות כדי להיכנס למים הקרים!

לאחר שהיינו מצוידים, הצוות כבר הצמיד שתי רפסודות ו קיאק   אחד לטנדר, והיינו טובים ללכת לנקודת ההתחלה.

מים לבנים רפטינג קוסקו

נסענו בערך 20 דקות עם הטנדר במעלה הנהר אורובמבה, כדי להגיע אל נקודת המוצא שלנו. סוכנות אחרת כבר השילה 2 רפסודות ו קיאק   אחד מן הטנדר שלהם באותו מקום.

בעוד הצוות הכין את הרפסודות, אחד המדריכים הסביר לנו שוב לעצה הביטחונית. כמעט כולנו שמענו אותם בעבר, אבל זה תמיד טוב וחשוב מאוד להקשיב להם שוב, ואז לשנות מעט בכל מקום, גם בהתאם לשפה ואת הפרטים הנהר.

כשהיינו בני 7, כולל 3 זוגות ואני, חילקנו את עצמנו ל -2 קבוצות, קבוצה אחת של שני זוגות תלך ברפסודה אחת עם מורה אחד, והנערות הקנדיות ואני נלך יחד עם המרצה השני.

הגיע הזמן להיכנס למים להתחיל רפטינג נהר Urubamba!

וכמובן שהמקום שבו הנהר גדול מאוד ואין בו הרבה אשדות, ניסינו לנסות את כל אמצעי האבטחה: לחתור קדימה, לשוט לאחור, לשכב בתוך הרפסודה, ועוד כמה.

חזרנו על כל אחד מהם כמה פעמים, כדי לוודא שכולנו מקבלים אותם, כפי שהוא יכול לקבל מסוכן אחר כך את המפלים.

Urubamba קוסקו המפלים בכיתה 2

הגענו במהירות כמה class 2 המפלים, כלומר כמה תמרונים slights נחוצים כדי להעביר אותם, אבל הם לא מאוד מסוכן.

והספקות שלנו החלו להתפוגג!

בהתחלה, חשבנו שזה יהיה קצת משעמם, כמו הנהר לא נראה חי ... אבל זה היה רק ​​רושם, אנחנו למעשה מהר מאוד היה הרבה כיף ותחושות גדולות.

הראשון 10 או 20 דקות של ראפטינג Urubamba היו הכרחיים יותר כדי להגדיר את הקבוצה, ללמוד איך לחתור יחד מסונכרן, וגם הגדרת עמדות על הרפסודה.

יצאתי מלפנים ימינה, כשג'סיקה נמצאת מלפנים שמאלה, סמנתה בצד ימין, והמורה שבאמצע.

אחרי כמה מאות מטרים של חתירה, החלפנו את העמדות הקדמיות, כדי שיהיה לנו איזון טוב יותר ברפטינג.

כשעברנו יותר ויותר אשדות, התחלנו להרגיש בטוחים ולהיות מסוגלים לחתור בסנכרון, מוכנים לתחושות עוד יותר.

אורובמבה מים לבנים דרגה רפטינג 3

ובקרוב, זה היה! המורה שלנו אומר לנו שאנחנו צריכים להישאר ממוקדים, כי המעמד המהיר הראשון מגיע 3, מה שאומר שהוא מכיל חורים, גלים חצי מטר, ויש אפשרות של התהפכות ללא תמרונים נכונים, כולל הסתברות לפגוע בעצמנו בצורה גרועה.

ובכן, עשינו את ההוראות כדי לקבל את הרפסודה לעבור את המפלים של נהר Urubamba בתנאים הטובים ביותר: המשוט קדימה! משוט לאחור! הכל בתוך רפטינג! חזרה למקומו, משוט קדימה!

אנחנו נעשה רטוב לגמרי, והיה הרבה כיף, כולם היו מחייכים רחב ככל שזה מותר, זמן מדהים.

עוד מפלים באו, כולם עם הכיף.

לפתע, המדריכים שלנו אומרים לנו להפסיק, המים רדוד מדי בשלב מסוים, ואנחנו הולכים טוב יותר.

בזמן שאנחנו עושים, איזו הפתעה, אנחנו רואים קבוצה של כבשים רק כאן הליכה על גדת הנהר איתנו. האם הם פרועים? אנחנו נהנים מהמופע, הם כל כך חמודים, אבל לא, הם לא פרועים, הרועה צודק מאחוריהם.

ללא שם: אוקיי, הגיע הזמן לחזור למים עבור יותר המפלים!

רפטינג אורובמבה נהר פרו

אנחנו מקבלים הרבה יותר המפלים, קשה לספור אותם, אבל כמה טוב בכיתה 3, וגם כמה בכיתה 2, כמו גם, אחד אחרי השני, אנחנו בקושי יש לנו זמן לנוח בין שני המפלים.

פתאום, אנחנו עוצרים, כי אנחנו צריכים לנוח קצת לפני המפלים יותר מאתגר כי הם באים.

בבריכה הקטנה שבה אנו עוצרים, יש סלעים גבוהים ליד המים. המדריכים אומרים לנו שאנחנו יכולים לטפס עליהם ולקפוץ למים, זה מספיק עמוק.

4 מאיתנו באמת לעשות את זה, כולל את עצמי, וזה הרגיש מדהים, למרות הפחד שלי לגבהים!

אחרי הפסקה קצרה זו, חזרה למצב, המפלים הקשים הם מיד אחריו.

בעקבות ההוראות של המדריך שלנו, אנחנו מעבירים את כולם ללא הרבה בעיות, אבל מרגיש כאילו אנחנו קרובים מאוד לקבל נפלט מן הרפסודות יותר מפעם אחת.

המפלים מדהימים, עם חורים וגלים בגובה של חצי מטר, הדורש תמרונים מהירים וברורים, שאנחנו מצליחים להשיג כצוות.

אנחנו נרטבים, מתעייפים, משוטטים הרבה, צוחקים ומחייכים הרבה - השריר שמקבל את עייף מכל הוא כנראה הלסת שלנו אחרי כל כך הרבה כיף!

ולפתע, מחנה הבסיס נמצא לפנינו, מסע הרפטינג נגמר ...

מחנה בסיס, סאונה וארוחת צהריים

כשחזרנו למחנה הבסיס, השמש כבר נסוגה, וכשהיינו רטובים, התחלנו להרגיש קר.

אנחנו במהירות להיפטר ציוד רפסודה שלנו, ופעם בגד ים, אנו ממהרים לסאונה, אשר מרגיש מדהים לאחר הטיול רפטינג זה.

לא בפעם הראשונה שאני רפסודה, אבל בפעם הראשונה אני נכנס לסאונה מיד אחרי, וזה בדיוק מה שרגליים הידיים והרגליים שלנו צריך, כמו לכולנו יש בעיות להעביר אותם עם הקור.

אנחנו נשארים בסאונה במשך 20 דקות בערך, מחליפים סיפורים טובים ומכינים זה את זה, כמו מסע רפטינג עזר לנו ליצור קשר כלשהו.

אחרי הסאונה, אנחנו מחליפים בגדים רגילים, וללכת בחדר האוכל שבו אנחנו מקבלים מהר מוגש מרק חם, וזה יותר בברכה.

יש לנו גם תה וקפה חינם, והוא יכול לקנות בירה עבור S / 7 (2.1 $ / 1.8 €), או קוקטייל כמו Pisco Sour עבור S / 8 (2.4 $ / 2.1 €).

המרק מרגיש נהדר, ובעוד אנחנו עושים את זה, המארגנים מציגים על מסך גדול את התמונות שצילמו במהלך הטיול שלנו, שבו נסענו לטיול קוסקו בכמה הזדמנויות, בעיקר על ידי המדריך השלישי בקיאק.

לאחר מכן, מגיע המנה העיקרית, אשר אנו אוכלים די מהר כמו כולנו רעבים מאוד. עוף עם אורז וירקות, טעימה מאוד.

ארוחת צהריים אחרת, השמש חוזרת, והפתעה ממתינה לנו, לא היינו מודעים לכך כלל: זה זמן קו zip!

ציפלין אורובמבה

כיוון שלא היה לנו מושג, יהיה לנו איזה זיקליין אמיתי של קוסקו, נראה שכולנו מברכים אותו בהכרת תודה - במיוחד אותי, כפי שרציתי לעשות קצת רוכסן בקוסקו פרו, אבל לא היה לי זמן במהלך הנסיעה להזמין כל סיור צפוני.

אז אנחנו מתפרנסים במהירות, מקבלים הוראות ביטחון, בזה אחר זה עולים בסולם על מגדל ליד המחנה, על שפת נהר אורובמבה, לגובה של כ -10 מטרים, ויש להם קו ציפילי מעל נהר Urubamba, מדהים!

יש לי פחד מפני גובה, אבל ליהנות ממנו מאוד, איזו הרגשה מדהימה.

לאחר מכן יש לנו cusco השני zipline לחצות את הנהר בחזרה, וזה כמעט טוב כמו הראשון.

בחזרה על הגדה, הגיע הזמן לארוז ולחזור לקוסקו.

הנסיעה חזרה היא די שקטה, כמו רובנו עייפים לנו את ההזדמנות כדי לקבל קצת מנוחה.

בחזרה לקוסקו, אנחנו אומרים שלום אחד לשני, אחרי שהיתה הרפתקה מדהימה של רפטינג יחד בקוסקו, פרו.

מים לבנים ראפטינג Cusco סיכום

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות קוסקו, וכנראה הטוב ביותר רפטינג מים לבנים הטוב ביותר קוסקו, טיולי יום קוסקו עבור רפטינג הנהר קוסקו ו zipline פרו קוסקו הם מדהימים, במיוחד זה טיול נהר רפובטינג אורובמבה!

הטיול אורגן כדלקמן, עבור S / 120 (36 $ / 31 €) הכל כלול:

• 2:00 עד 2:20 pm סאונה,
  • 2:20 עד 2:45 ארוחת צהריים,
  • 14: 45-3: 30 אורופמבה zipline,
  • 3:30 עד 17:30 נסיעה חזרה לקוסקו.
סיור הליכה חינם קוסקו
ויניקונקה קשת ההר
סיור הליכה חינם קוסקו על ידי מרקו
בלאדי בואנו פרו חברת הנסיעות
מלונות קוסקו וטיסה

הקוסקו הטוב ביותר לרפטינג מים לבנים הוא על נהר אורובמבה ליד קוסקו, בהרים.

בדרך כלל, גם רפטינג של קוסקו וגם הרפתקאות zipline כלולים יחד, שכן ניתן לבצע את קו הזרם במחנה הבסיס לרפטינג.

ניסית את מיטב רפטינג המים הלבנים Cusco, האם אתה מסכים איתנו? ספרו לנו בתגובות כיצד השתתפה בהרפתקאות רפטינג וקוסקו שלכם בקוסקו.

רפטינג מים לבנים הטוב ביותר רפטינג של קוסקו והרפתקאות zipline

שאלות נפוצות

אילו חוויות ייחודיות מציעה סיור בן יום אחד בהצעת רפטינג של נהר אורובמבה, וכיצד הוא משתווה לפעילויות הרפתקאות אחרות בקוסקו?
סיור רפטינג של נהר אורובמבה בן 1 יום מציע מראפידים מרגיזים של מים לבנים שנקבעו כנגד נוף אנדיאני מדהים. זה בולט בגלל העומס של האדרנלין והיופי הנופי, ומציע נקודת מבט שונה של אזור קוסקו בהשוואה לסיורים תרבותיים מסורתיים יותר.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.