איך סודות סן פרנסיסקו, שערוריות ונבלים חינם סיור הליכה?

אחרי שהשתתפתי בסן פרנסיסקו ביום טיול אחד, נרשמתי עוד אחד, גם בראשות וברט בראט, הסודות, סקנדלים ונוכלים הסיור.

הסיור הטוב ביותר בסן פרנסיסקו

מפתיע ככל שנראה, במהלך הסיור השני, למדנו עוד דברים בתקופה קצרה יותר של זמן!

שוב סיור מעניין מאוד, כי בהחלט היה שווה את הזמן יהיה שווה כל אגורה - אבל כמו שם סיור במחיר שלך, זה באמת חינם להירשם להשתתף ההליכה, ובסיום הסיור אנחנו יכולים לשלם את מה שאנחנו חושב הסיור היה שווה, וזה הרבה.

סודות, סקנדלים, ונוכלים חינם סיור ההליכה
ההליכה הטובה ביותר בסן פרנסיסקו סיור בעיר!

סודות, סקנדלים, ונוכלים סיור

San Francisco: מצא פעילויות מקומיות

התחלנו על ידי מפגש בצומת עסוק מאוד, ואני למעשה לא הבינו את נקודת המפגש. עם זאת, מצאתי את הקבוצה בזמן, וזה היה האחרון להגיע.

התחלנו כמעט מיד לטייל בעיר, עם ההסברים הראשונים על איך מישהו הצליח לבנות את אחד הבניינים היקרים ביותר בעיר עם כסף גנוב, בניין זה עדיין קיים היום!

בהליכה בעיר, קיבלנו מידע מהמדריך שלנו, בריט, על איך נבלים הצליחו לגנוב כסף מעולים חדשים בעיר. הכל היה כמובן מעניין מאוד, כרגיל עם הסיורים הגדולים האלה.

המשכנו ללכת ברחובות, מנסים למהר קצת, כשמזג ​​האויר היה גשום בזמן הביקור שלנו.

בדרך עברנו לפני איזה בניין מעניין, כמו קפה רובוטי ... ובכן, סן פרנסיסקו גם היא מקום חדשנות, עם עמק הסיליקון הסמוך.

קפה X: רובוטי קפה ברים בסן פרנסיסקו

עם זאת, מה שמעניין אותנו ביותר בסיור זה, הם סיפורים מצחיקים על מקורותיה של העיר סן פרנסיסקו, כפי שקרה הרבה בימים הראשונים שלה, כאשר היה מלא עולים חדשים, וכיצד כמה אנשים הצליחו להשתמש בהם על היתרון שלהם להתעשר.

מרפסת ציבורית סודית מוסתרת בסן פרנסיסקו CBD

פתאום אנחנו פונים בצד ואנחנו נכנסים לבניין. משם, בריט מסביר לנו כי כל המבנים בסן פרנסיסקו נדרשים להשתמש באחוז קטן של עלויות קונסטרוקציות איכשהו לתרום לעיר.

חלקם עושים זאת על ידי יצירת טרסות ציבוריות, אשר מוסתרים מן הציבור כפי שהם לא נראים ישירות מן הרחוב.

אנחנו באמת הולכים אחד מהם, משהו שלא היינו מוצאים לבד, וכי קרוב לוודאי אפילו המקומיים לא יודעים על!

מעל לקהל הרחב, היוצאים אל המרפסת הציבורית הסודית הנסתרת, מקבלים את פנינו פרחים יפים, ואני לוקח את הזמן להנציח בתצלומים.

לאחר מכן, אנחנו הראשונים יש להסתכל מסביב, כמו הנוף מרשים, מן המרפסת מוסתר על גבי בניין בלב CBD.

התחלנו על ידי לקיחת כמה תמונות מסביב, וליהנות נוף יפה וייחודי אחרים בעיר.

אחר כך התיישבנו על הכיסאות הזמינים על המרפסת, ושמענו כמה סיפורים מצחיקים יותר על סודות סן פרנסיסקו.

הפעם היו הסיפורים קשורים לנמל, שעליו ראינו באמת מהמרפסת שלנו, ומלחמה נלחמת על ... ביצי ארוחת בוקר, בסן פרנסיסקו.

ובכן, העיר הזאת בהחלט מלאה הפתעות, ויש לה היסטוריה הרבה יותר עשירה ממה שהיינו חושבים בהתחלה!

בעוד אנו מקשיבים לסיפורים, היה לנו מבט יפה מסביב, ואת הגשם הקל לא היה בעיה גדולה.

אחר כך ירדנו לבניין והגענו לחדר מוסתר נוסף בתוך אותו בניין, שבו נתגלו החפצים שנמצאו במהלך הבנייה הציבורית.

עם זאת, זה לא היה מעניין כמו הסיפור הבא היינו שומעים על היה!

הקיסר הראשון של ארצות הברית

אחר כך שמענו סיפור מדהים, על קיומו של הקיסר של ארצות-הברית, שהגיע עד כדי הדפסת הכסף שלו כשהיה בשטחה של ארצות הברית, ממש שם בסן פרנסיסקו.

האישיות המצחיקה הזאת היתה למעשה חסרת בית שהצליחה להשיג כל מה שרצה ועוד יותר, והפכה לאישיות מפורסמת של העיר.

שמענו יותר על הסיפור שלו מכיכר שבו לוח מונח לזכרו.

הסיפור המדהים הזה הוביל אותנו להמשיך את הטיול שלנו, להיכנס לפארק אחר, שבו מזרקות יפה מוצגים.

פסלים אחרים ועבודות אמנות נגישים גם בפארק זה, שהוא גם תוצאה של אותו חוק שהוביל למרפסת נסתרת, אחוז מעלויות הבנייה הבניין המשמש להחזיר לעיר.

זה התחיל לרדת עוד קצת, והגיע הזמן לשים את הברדס שלנו להישאר יבש.

בהסתתרנו בפארק, הבטנו אל נקודת ציון אימפריאלית, אחד המעטים שהוקמו לכבוד הקיסר האמריקני לשעבר.

שוב, משהו שלעולם לא היינו מבחינים בו אלמלא סיור ההליכה המדהים של בריט, מלא מידע, עובדות מהנות וסיפורים מעניינים.

אחר כך הגענו לאט לאט לתחנה האחרונה של הסיור, והמדריך שלנו התחיל לעטר את הביקור.

הגשם לא נרגע, והגיע הזמן ללכת הביתה, מנסה לא להירטב.

הסיור שלנו היה מדהים, ואת המדריך שלנו עשה עבודה מדהימה - כמעט הצטערתי כי אין לי יותר זמן לבלות בסן פרנסיסקו להצטרף לסיורים נוספים, אבל יום אחרי שאני הייתי לוקח את עצירה 6 של הסיור בעולם שלי , ואת המדינה שלי 49, טהיטי ב פולינזיה הצרפתית!

סודות, סקנדלים, ונוכלים חינם סיור ההליכה

שאלות נפוצות

אילו נקודות מבט ייחודיות מציעים סודות, שערוריות וסורייה של סן פרנסיסקו, ושערות הסיור, ואיזה סוג של תובנות היסטוריות יכולים המשתתפים לצפות?
סיור זה מציע נקודות מבט על ההיבטים הפחות ידועים והמסקרנים של ההיסטוריה של סן פרנסיסקו, כולל סיפורי דמויות ואירועים ידועים לשמצה. המשתתפים יכולים לצפות לסיפורים מבדרים המספקים מבט שונה על העבר של העיר.

Michel Pinson
על הסופר - Michel Pinson
מישל פינסון הוא חובב נסיעות ויוצר תוכן. מיזוג תשוקה לחינוך וחקירה, הוא מחויב לשתף ידע ולהעניק השראה לאחרים באמצעות שובה לב תוכן חינוכי. קירוב את העולם על ידי העצמת אנשים עם מומחיות גלובלית ותחושת נדנדה.