Kako je izlet na plažu na ostrvo Taboga, Panama?

Posle nekoliko dana u Panami, odmah pored okeana, s pogledom na hotelsku sobu na Pacifiku, bilo je konačno vreme da se ode na plažu.

Kalypso trajekt Taboga Panama

Odabrao sam svoj hotel, Canal Radisson Panama, djelimično jer uprkos svojoj udaljenoj lokaciji iz centra, nalazi se odmah pored pristaništa jalovog kluba Balboa, koji nudi trajekt do nekog ostrva, kao što je Taboga Express.

Nakon što sam pitao dan pre prijema kako to funkcioniše, probudila sam se i otišla na vrijeme na mjesto gdje sam trebao kupiti karte.

Usporedite cijene Radisson Panama kanal
Panama: Pronađite lokalne aktivnosti

Prvo iznenađenje, nakon znakova i dolazak u zatvorenu kancelariju, neki lokalni radnici koji su čekali u blizini da bi započeli svoj dan rekli su mi da je mesto zatvoreno i preselilo se na ostrvo Flamenco, koje se nalazi na vještačkom ostrvu na kraju obale Panama, put izgrađen kamenom izrađen iz ekstrakcije kanala Panama.

Nema problema, oko 7:45, a prema online rasporedu, Calypso tabogaexpress odlazi u 8:30.

Kako je oko 13km šetnje, što sam već uradio u četvrtak nedjelju prije, tokom moje Biomuseo dizajnirao Frenk Gehry posjetiti i hodati od Amador Causeway do Panamskog zaliva, i traje 2 sata, odlučujem da naručim Uber, koja košta mene 2,67 US $.

Trajekt Taboga

Dolazim više nego na vreme za  Trajekt Taboga   i razumem kada dolazim da ih ima dvojica.

Gledajući na internet, video sam samo brzu, brzog trajekta Taboga, koji traje 30 minuta i vozi nekoliko puta dnevno, za 20 dolara zaokružujući put i otputuje sa ostrva Flamenco iza bescarinske frekvencije.

trajekt izraziti Taboga

Ali vozač mojih Ubera, zahvaljujući njemu, spustio me je u Punta Culebra, koji ima još jedan trajekt koji traje jedan sat da bi dobio otok, za pola cijene, 10 dolara zaokruženog putovanja, što je sjajno!

Pošto nisam u žurbi i zapravo sam spremio prilično loše kritike dnevnih putovanja u Taboga, uglavnom govoreći da je dosadno i celodnevno je previše, jako mi je drago da spasim par dolara.

Calypso trajekt Taboga Panama Facebook stranica

Nakon što sam kupio kartu, u kutiji sam kupio kafu, zajedno sa flašom vode, jer sam primetio da sam zaboravio da ga zgrabim iz moje hotelske sobe. Kombinacija njih košta mene 2 dolara, a pijem kafu dok uzimam nekoliko slika okoline i imam oko 30 minuta da čekam prije odlaska.

Oko 30 ljudi takođe čeka na trajekt, uglavnom velike grupe, 5 ili 6 ljudi izgleda, a većina ih nosi ogromne hladnjake sa njima, koje se stavljaju u led i piće u ovoj maloj prodavnici.

Pa ima smisla, pošto su cijene obično veće na ostrvima, ako postoji čak i bilo šta dostupno.

Ferry Taboga raspored i info

Calypso Taboga

Vrijeme odlaska na naš trajekt, nazvan Calypso Princess, koji naravno počinje sa provjerom karata.

Osim toga, dvojica vojnika iz panamske vojske provjeravaju našu identifikacionu dokumentaciju, pasoše za strance poput mene i ličnu kartu za mještane.

Nije velika stvar, ali izgleda da je malo čudno da lokalni brod odlazi na lokalno ostrvo ... da li se plaše da pređemo na Pacifik da pobegnu iz zemlje (bez poreza)?

Nalazim se lepo sedište na vrhu palube broda, pozadi, sa čime će biti sjajan pogled na Panamu City skyline.

Putovanje s trajektom ostrva Taboga je prilično lijepo, sa velikim pogledom na horizont kroz sve vrijeme, jer ostrvo nije daleko.

Dolazeći od ulaska Panama kanala, počinjemo da prelazimo između svih teretnih brodova koji čekaju na red kako bi prešli kanal, jedinstveno i prelepo iskustvo.

Toliko ih ima! Što više prolazimo, više se čini da možemo da vidimo okolo.

Isla Taboga

Dolazeći na otok Taboga, vidimo kako izgleda neobično voda, u poređenju sa gradom Panama, koja u osnovi nema lepu pješčanu plažu.

Izgleda prekrasno, a ostrvo zapravo izgleda mnogo veće u stvarnosti nego što se čini na Google mapama.

Docking na pristaništu, svi izlazimo, a nekoliko osoba predaje letake za restorane u gradu. Međutim, ništa nije toliko važno kako može biti na nekim drugim obalama na plaži, a ljudi su prilično lijepi.

Raspitam se po nekim lokalnim stanovništvom o opremi za snajkanje i uputio me na glavnu plažu, pored hotelskog hotela Taboga palace, gde su svi u svakom slučaju.

Palača Taboga Palača

Na putu, ponovo pitam neke druge radnike o mogućnostima ronjenja i dobijam iste odgovore, dođem do glavne plaže - što ja radim.

Dolazeći na plažu, svi ostali turisti se prijatno osjećaju, iznajmljuju kišobrane za 5 dolara i ležaljke za 5 dolara.

I dalje ne vidim ništa kako se plivaju okolo, ja nastavljam da hodam po putu koja ide oko ostrva.

Kada se malo zaglavimo na ostrvu, pogled počinje da bude još lepši, i zaustavio sam da snimim nekoliko slika usred nekog malog sela, ili najverovatnije jednostavno turističke kuće, verovatno ne nezavisno selo.

Isla Taboga Panama

Posle sela, završavam u nekom džungli, a staza nestaje u vegetaciji.

Počinjem da se pitam da li treba da se vratim ili da pronađem opremu za snajkanje?

Dok čujem jaku buku lišća i ne mogu da vidim šta je sakriveno, odlučio sam da se vratim, najverovatnije nema više.

Vraćajući se na plažu, svi ostali ljudi koji stižu sa mnom već su sedeli pod kišobranima, a prodavac sada ima vremena za mene.

Pitam ga za ronjenje i on me odveze do mjesta, koje sam prošao, ali nisam mogao primetiti, jer je bilo blizu. Prodavac mi pomaže da pronađem radnika ovog štanda.

Rekao mi je da mogu da iznajmim snorkeling opremu za 5 dolara za ceo dan, ili mogu da kupim ronjenje na koralama za 25 dolara, o čemu se slažem.

Rekao mi je da on sam ne radi na turneji, da ode da vidi da li je na raspolaganju i da dođe da me pronađe na plaži kada će dobiti odgovor.

Pa ... Nikada ga više nisam čuo =)

Otok Taboga Panama

Međutim, na povratku na plažu, počeo sam postati žedan i zaustaviti se na štandu, gdje dobijam lokalno pivo za 1,5 dolara. Strano pivo prodaje za 2,5 dolara, a kokteli za 5 dolara.

To je malo više nego na kopnu, ali zapravo nije ludo skupo.

Uzmem pivo na plažu, iznajmim kišobran i položim moj peškir.

Plivanje u pacifičkom okeanu, voda je lepa, vrlo transparentna, a temperatura je savršena.

Nije hladno, nije toplo, mora biti vrlo blizu spoljašnje temperature oko 30 ° C.

Imajući neku lepu plivu, uskoro je vreme za još jedno pivo!

Neke grupe uopšte igraju muziku o onome što moraju biti Bluetooth zvučnici, a na plaži je odličan ambijent, svi su prijateljski i naizgled srećni.

Isla de Taboga

Grupa djevojčica je sjedila pored mene. U nekom trenutku počinju da plešu, a jedan od njih me pita da se pridružim, što ja radim.

7 djevojčica kažu da su iz Kolumbije iz različitih gradova: Pereira, Cartagena i Baranquilla.

Takođe rade u istom grčkom restoranu, koji obećavam da ću posjetiti sljedećeg dana, a ponedjeljak je samo dan za nedjelju.

Prijateljski i smešni, završavamo celog dana, igramo plažni fudbal, uživamo u toploj vodi, pijemo i podelimo ručak.

Oni su stigli sa hladnjakom punjenim sa Smirnoff ICE marakuja (pasijus), a oni mi piju kada napunim pivo.

Vrlo lepo od njih, svi su tako slatki. Govorimo uglavnom na španskom, a ne sigurno da li me mnogo razumeju, ali veoma mi je drago što imam priliku da vežbam svoje veštine jezika u lijepoj kompaniji.

Otprilike dva sata, oni odlučuju da su gladni. Nisam posebno, ali ubeđena sam da im se pridružim kako bi naručili hranu u obližnjem restoranu.

Posle upoređivanja dva restorana, mi izaberemo restoran Ocean View, a naručujem i corvinu, ovu lokalnu ribu sa pacifičke strane Latinske Amerike, praćeno pataconom (takođe nazvano kamenima, prženim bademom bočica), malu salatu i neki riblji sos.

Za 15 dolara to je dobra stvar. Restoran ima izvanredan pogled na zaljev i traži nas da sačekamo 15 minuta da dobijemo našu narudžbinu, ukupno 8 obroka.

Kada ih dobijemo, vraćamo se na naše ležaljke i jedemo na plaži.

Ne mogu jesti bez sosa, biti ogroman obožavalac sosom od paradajza, a ovaj riblji sos nije po mom ukusu. Međutim, to je prilično dobro, a ovaj improvizovani ručak sa novim prijateljima i neverovatnim pogledom je odličan.

Posle toga, shvatamo da imamo samo jedan sat pre trajekta nazad kući. Neki od nas, uključujući i mene, odlučili smo da posjetimo posljednje kupanje, dok drugi već počinju sušiti pod vrlo lijepim suncem.

Vreme je da se vratimo na trajekt!

Trajekt Isla Taboga

Mi smo neki od poslednjih koji se ukrcaju na trajekt, neposredno pre odlaska. Put povratkom na kopno na Kalypso ima neke male turbulencije, ali ništa veliko i izgleda brže proći ...

Vratite se na Pauzu Panama na vještačkom ostrvu, idemo da sačekamo sa damama za autobus nazad u grad.

Jedna od devojaka pređe ulicu da kupi obrijani led za sve, što je izuzetno lepo od nje, uključujući mene, na moje iznenađenje.

Ljudi su tako fini u Panami! Čak i domaći stanovnici.

Dok smo čekali susreli smo momka koji je takođe čekao autobus, a takođe je i iz Kolumbije iz Baranquille, istog grada kao i neke djevojke u grupi.

Autobuska stanica nema nikakve indikacije: nema rasporeda, bez rute, bukvalno ništa, tako da možemo samo da sačekamo i vidimo.

Neki ljudi koji čekaju da autobus postaje nestrpljiv i uzima taksi umesto da čeka sledeći autobus.

Nakon što se čini da je beskonačno čekanje, blizu jednog sata, konačno stiže autobus.

Ulazimo, a jedna od devojaka mi nudi kartu da uđe u autobus. Autobus je u turnstilu i može se uneti samo sa karticom ... što znači da ne mogu ući bez pomoći djevojčice.

Posle sedišta, pitam ih kome dugujem $ .25, i kažu da ne brinem zbog toga.

U međuvremenu, noć je palo na grad, zajedno sa olujom u gradu Panama, da se osećamo slobodno daleko, ne vidimo puno iz unutrašnjosti autobusa.

Blizu mog stanice, dame zatraže autobus da se zaustavi za mene, a ja mogu da se vratim u svoj hotel, umoran, ali srećan nakon odličnog plažnog dana sa velikim sastancima velikodušnih ljudi.

Hoće sve od sebe da ih poseti i ponudi im piće sljedeći put!

Budžet za dan na Isla Taboga Panama

• Uber od hotela do pristaništa $ 2.67 (2.33 €), \ t
  • Boca vode i kave $ 2.5 (2.2 €),
  • Taboga trajektne karte cijene $ 10 (8,7 €),
  • Jedno pivo na otoku Taboga $ 1.5 (1.3 €),
  • Ručak za ponijeti $ 15 (13 €), \ t
  • Autobus od kuće $ .25 (21.8 €), \ t

Ukupno za dan od oko 60 $ SAD, ili oko 50 €.

Usporedite cijene Radisson Panama kanal
Hoteli u otoku Taboga
Ferry Taboga raspored i info
Calypso trajekt Taboga Panama Facebook stranica
trajekt izraziti Taboga
Taboga trajekt info

Gdje se nalazi Taboga island u Panama?

Taboga Island Kako doći? Ostrvo Taboga nalazi se južno od grada Paname, a jedini način da se dođe je brodom.

Najbolji način da dođete do otoka Taboga iz grada Paname je da odete na kraj Amador Causeway, a odatle jednostavno uzmite Taboga Ferry za povratno putovanje od 20 USD.

Ferry Taboga cijena: 20 $ US s ekspresnim trajektom Taboga koji traje pola sata, ili US $ 10 sa standardnim brodom koji traje sat vremena do otoka Taboga.

Informacije o otoku Taboga

Hoteli na otoku Taboga Panama

Pogledajte dolje na popisu dostupnih hotela na otoku Taboga:

Postoji ukupno 9 hotela na ostrvu Taboga u Panami, što možda ne zvuči kao puno, ali zapamtite da je ostrvo relativno malo!

Često Postavljana Pitanja

Šta posjetitelji mogu očekivati ​​od izleta na plažu u Tabošku otok, a koji su najvažniji sadržaji ovog odredišta?
Posetioci ostrva Taboga mogu očekivati ​​prekrasne pješčane plaže, opuštena atmosfera i mogućnosti za kupanje i sunčanje. Istaknutiji uključuju ostrvo bogatu istoriju, slikovito selo i panoramski pogled sa viših tačaka ostrva.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.