Isla Del Encanto, Cartagena: Jednodnevni izlet lak

Bio sam u Cartagena de Indias nekoliko dana i uživao u plažama, bilo je vreme da se malo izvučemo iz grada za jednodnevni izlet na lijepoj plaži.

Dnevni izleti iz Cartagene

Pitali smo našeg prijatelja da otkrije Kartagenu šta bi bilo najbolje što treba učiniti, i konačno odlučili da idete na dan putovanja Isla Del Encanto, sve to organizuje Discover Cartagena. To je lijep hotel sa bazenom na Karipskom moru na Isla Baru Cartagena, koji je poluotok odmah do Cartagene, dostupan brodom.

Cijena za jednodnevni izlet, za 2 odrasle osobe i 1 6 godina, iznosio je 450.000 ZP, plus 50.000 KM porez maritim, za ukupno 500.000 ZP (oko 167 US $ ili 142 €).

Cartagena, Colombia: Pronađite lokalne aktivnosti

Dan je počeo vrlo lako, autobusom koji nas je uputio direktno u hotel, vrlo zgodan. Rečeno nam je da će stići između 8:20 i 8:30. Čekali smo u hotelskom lobiju od 8:20, a Suzy, naš vodič za taj dan, stigao je sa velikim osmehom oko 8:35.

Bili smo posljednji putnici koji su se pokupili i krenuli direktno u luku Cartagena, koja se nalazi u centru grada za privatne putnike.

Brod iz Cartagene

Imajući dovoljno vremena za kupovinu bočice vode od 1,5 litara za 5000 COP (1,67 US $ ili 1,42 USD) kod prodavca ulice dok je čekala na brod, već je bilo vremena da se probije!

Put je započeo savetima o bezbednosti iz turističkog vodiča, tokom kojih je brod održavao nisku brzinu da bi nam omogućili da čujemo ono što je objašnjavala, sve na španskom - izgledalo je kao da sam jedini neozbiljan španski govornik na brodu. Lepo iznenađenje, bilo je moguće kupiti pivo na brodu, takođe i za 5000COP, što je prihvatljiva cijena.

Posle objašnjenja, brod je počeo da ide brže dok je još uvijek bio u lepom Cartagenovom zaljevu, odakle smo mogli uživati ​​u prelepom horizontu.

Kako od Cartagene do Baru

Nakon napuštanja zaliva, brod bi mogao da dostigne maksimalnu brzinu, većinu od jednog sata putovanja do naše konačne destinacije. Druga polovina puta nas je potpuno mokra, jer su se snažni vjetrovi nadoknadili za velike talase koji su srušili na brodu.

Dolaskom blizu hotela, parkirali smo se u leđa, pored mangrove - čamci verovatno nisu mogli parkirati ispred hotela zbog jakih talasa.

Rečeno nam je da će nas 10 minuta hoda voditi do hotela, ali to je pretvorilo u više od 20 minuta hoda, najverovatnije zato što smo često zaustavljali da fotografišemo okolinu, kokosove drveće, divlje konje i divnu vegetaciju, što je usporilo grupu.

Hotel Isla Del Encanto Baru

Dolazak u hotel Isla Del Encanto Baru, izgledalo je divno! Naš vodič nam je objasnio plan dana, koji je u osnovi bio sastanak u 15 sati za povratak broda i slobodan je ručak manje ili više kada želimo, plus mogućnost registracije za dodatne ture, ronjenje za 45000 COP ili oceanario za 60000 COP. Uzeo sam tura za ronjenje =)

Hotel Isla Del Encanto na otoku Baru

Gledajući okolo, hotel izgleda prekrasno. Tri otvorena bazena, uključujući jednu samo za djecu, velika plaža na Karipskom moru, i puno bungalova koji čine hotelske sobe.

Posle kratkog vremena da ostavim torbu pored bazena, već je bilo vreme da se pridružim grupi snorkerlinga.

Uzimajući opremu, koja se sastoji od jedne maske sa tubom i dvema plavuša, počeo sam da se upoznam sa dva momka, koji su mi rekli da su iz Njujorka, SAD. Nakon nekih kratkih prezentacija, došlo je vreme da se vratite na brod i uđete u!

Isla Cholon Cartagena

Ulaskom u čamac, imali smo oko 30 minuta putovanja do lokacije za snorkeling, odmah pored Isla Cholon, mjesta za čamac. Mnogi brodovi su stacionirani tamo, većina njih je puna zabavnih ljudi koji izgleda nisu bili tamo za snorkeling.

Nekoliko brodova imalo je samo devojke na brodu, najverovatnije za žurke. I većina drugih brodova bila su daleko od nas da vidimo šta se dešava, ali smo mogli čuti muziku!

Nakon nekih kratkih objašnjenja za početnike, došlo je vreme da skočite u vodu! Kao iu Cartageni, voda je imala idealnu temperaturu, najverovatnije veoma blizu spoljašnje temperature, oko 32 ° C, jer nije osjetila ništa drugačije u vodi nego spolja, nema potrebe da se navikne na to.

Rozario ostrva snorkeling

Počeli smo u oblasti mrtvih korala, dubine oko 1.5 metara, što olakšava navikavanje na opremu u vodi.

Posle 5 minuta igranja u plitkoj vodi, počeli smo da idemo malo dalje, i mogli smo da vidimo još zanimljivijih stvari pod vodom.

Od prelijepog korala do ribe i drugih ljudi iz grupe kako se igra, bio je divan spektakl.

Karipsko more je bilo neverovatno, sa čistom vodom u kojoj smo mogli lako da vidimo oko 10 do 15 metara.

Imali smo oko sat vremena u vodi, što je prilično prihvatljivo za cijenu, polako odlazimo od naše polazne tačke do dolaska, gdje nas čamac čeka.

Zatim, put nazad je ponovo uhvatio oko 30 minuta, u kojem sam imao više vremena da razgovaram sa novim američkim prijateljima, s kojim smo odlučili da razmenimo kontakt kasnije, i sastanemo se dan posle večeri.

Isla de Baru

Vraćajući se u hotel oko dva sata, došlo je vreme da uživate u švedskom stolu koji je uključen u cijenu. Sastoji se od ribe, mesa, salata, pirinča, testenina, nekog voća za dezert i besplatnog pića, koji može biti voda, 7up ili sok. Hrana je bila veoma ukusna, a moja puna ploča postala je prazna za samo nekoliko minuta!

Zatim sam otišao da uživam u bazenu sa mojim prijateljem i njenom ćerkom oko sat vremena, uključujući i fotografiju. Vjetar koji je bio jak na početku popodneva polako je iscrpljen i izbledel do kraja sata.

Prije ulaska u bazen, čula sam ljude koji su govorili na drugom jeziku koji je španski ili engleski, što je prilično retko tamo. Približavam se, osećam kao da prepoznajem neke reči. Ulazam u bazen, pitam ih da li si poljski? na poljskom, i da su oni bili. Razmenili smo nekoliko rečenica, objašnjavajući im da sam Francuz, živim u Varšavi, glavnom gradu Poljske i govorim poljski, a rekli su mi da su na odmoru, oni su grupa od 4 prijatelja iz Vroclav, velikog poljskog grada.

Nakon ovog intervjua u poljskom govoru, bilo je vrijeme da se igrate sa mojim prijateljima u bazenu, oko sat vremena. Bazen je bio napunjen morskom vodom, naravno, zbog čega je voda svrba očima i slana po ukusu. Međutim, temperatura toplih voda bila je veoma prijatna.

U 15 časova, već je vrijeme da se spakujem, idem da proverim grupu. Vodič je na početku rekao da će vreme odlaska biti preispitano na osnovu vremenskih uslova, a vjetar je zaustavljen. Proveravajući sa drugim vodičem, kaže ona odlazak u 15:30 - odlično, još 30 minuta za igru ​​na Isla Baru!

Plaže Cartagena na Isla de Baru

Uzimam svoje prijatelje, odlučili smo da provedemo preostalo vrijeme na plaži.

Tamo, uprkos vremenu koje je bilo mnogo mirnije, talasi su i dalje bili jaki, što je učinilo prilično zabavno bez odlaska daleko u vodu.

Do trenutka kada smo shvatili da smo imali pesak zaglavljeni svuda, a naročito u našoj kosi, već je bilo vrijeme da se spakujemo za polijetanje.

Pri dolasku na brod, vodič nas je tražio. Šta, rekla je u 15h? Da, ali drugi vodič je rekao 3:30. Pa, prekasno =)

Nismo bili poslednji koji smo se kretali. I brzo smo započeli naš put nazad.

Vraćanje se činilo bržim, pogotovo što smo mogli direktno doći do brzine krstarenja, bez sigurnog objašnjenja - a verovatno i zato što smo bili toliko umorni od dana kada smo nakon nekoliko minuta na brodu zaspali.

Dolaskom u Kartageninu zaljev i buđenje, pogled na horizont ispred predjela Sunca bio je apsolutno zapanjujući.

U luci smo uzeli taksi do hotela - cijene u Cartageni su fiksirane za taksi, a nas je koštalo 10000 ZP za povratak, pošto nije bilo uključeno puzanje autobusa. Bilo je samo vrijeme da uživate u pogledu na zalazak sunca iz naše sobe Ibis Cartagena Marbella s pogledom na more.

Hotel Ibis Cartagena Marbella

Cijena dnevnog putovanja Kartagenskog ostrva

Za 2 odrasle osobe i jedno dete, ukupno 580000 kolumbijskih pezosa, ili oko 193 $ SAD, 164 €:

• Autobus do pristaništa, transfer brodom, ulaz u hotel na dan, buffet ručak i transfer brodom, 450000 COP (oko 150 $ US ili 127 €),
  • Pomorski porez, 50000 COP (17 $ US ili 14 €),
  • Jedna osoba, izlet sa snorkelingom, 45000 COP (15 $ US ili 13 €),
  • Boca vode od 1.5 litara, 5000 COP (1.7 US $ ili 1.4 €),
  • 4 piva, svaka od njih 5000 COP (1.7 $ US ili 1.4 €),
  • Taxi natrag do hotela, 10000 COP (3,4 USD ili 2,8 €).

Aktivnosti i vrhunski hoteli na Kartahenskim ostrvima:

Oceanario Cartagena
pasadia Decameron Baru
Isla Rosario hotela
Eko hotel Isla Del Sol
Hotel Isla Del Pirata

Također je moguće boraviti u hotelu Isla Del Encanto, koji je jedan od glavnih hotela na otoku Baru.

Hotel  Isla Del Encanto   je odlično mjesto za provesti nekoliko noći, ali noćna stopa može se činiti previsokom, na više od 300 $ za noć. Međutim, ostrvo je zadivljujuće, i to je odličan način da provedete neverovatno vreme!

Hotel  Isla Del Encanto   Cartagena jednodnevni izlet je također moguć, a da ne ostane noć. Ali, jednom tamo, sigurno nećete želeti da odete!

Često Postavljana Pitanja

Zbog čega Isla del Encantona idealno odredište za jednodnevni izlet iz Cartagene i koje su aktivnosti i iskustva dostupna?
Isla del Encanto idealna je za svoje prekrasne plaže, bistre vode i mirno okruženje, pružajući savršen bijeg iz grada. Aktivnosti uključuju snorkeling, opuštajući se na plaži i istraživanje prirodnih ljepota otoka.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.